עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: נוסטלגיה: ב.מ.וו C1 - הקטנוע עם הגג

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    נוסטלגיה: ב.מ.וו C1 - הקטנוע עם הגג

    היום בפינת הנוסטלגיה: ה-C1 - הניסיון של ב.מ.וו בתחילת שנות ה-2000 לייצר קטנוע בטיחותי, עם גג, עם חגורות בטיחות, ועם מגב לשמשה הקדמית; והייתה גם גרסה חשמלית; הסיפור והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a0%d7%95%d7...4%d7%92%d7%92/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    זוכר שראיתי אותם על הכביש בצעירותי, תמיד תהיתי מה קרה להם.
    אני דווקא חושב שכקונספט זה אחלה ואולי היום השוק הרבה יותר פתוח לכזה פתרון.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    יש לי פטיש לקטנועים מיוחדים.

    היה בבעלותי בנלי דאסק 400 סמ"ק, קטנוע קל משקל ואפילו ספורטיבי, שנראה כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל משיכה בידית הגז והוא יוצא מהמקום כמו סוס שנתנו לו קטנה בבנדורות.

    ה-C1 של BMW תמיד סיקרן אותי, בעיקר בגלל שהוא שונה עם המון פיצ'רים שאני מת עליהם (מגב בקטנוע ריבונו של עולם!).
    אני חושב שהרעיון עצמו יחזור בגרסת 3 גלגלים, עם חופה יותר נדיבה ופתרונות להגנה על הרוכב.
    זה כלי פרקטי, המון מקום לאחסון, פוטנציאל התאמה לכל עונות השנה. מקווה שלא אמרו את המילה האחרונה.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    יש לי פטיש לקטנועים מיוחדים.

    היה בבעלותי בנלי דאסק 400 סמ"ק, קטנוע קל משקל ואפילו ספורטיבי, שנראה כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל משיכה בידית הגז והוא יוצא מהמקום כמו סוס שנתנו לו קטנה בבנדורות.

    ה-C1 של BMW תמיד סיקרן אותי, בעיקר בגלל שהוא שונה עם המון פיצ'רים שאני מת עליהם (מגב בקטנוע ריבונו של עולם!).
    אני חושב שהרעיון עצמו יחזור בגרסת 3 גלגלים, עם חופה יותר נדיבה ופתרונות להגנה על הרוכב.
    זה כלי פרקטי, המון מקום לאחסון, פוטנציאל התאמה לכל עונות השנה. מקווה שלא אמרו את המילה האחרונה.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    היום הייתי בבמוו וראיתי בתצוגה את הקטנוע החשמלי שלהם עם תג מחיר של 17000 יורו שזה מחיר של GS1250, השתגעו!
    בבמוו יש מסורת של קונספטים טובים שנקברו בגלל מארקטינג שגוי.
    יש את C1, scraver 650, r1200C ובטוח עוד ששכחתי, כולם כשלונות מבחינת מכירות ולאו דווקא אופנועים גרועים

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    היום הייתי בבמוו וראיתי בתצוגה את הקטנוע החשמלי שלהם עם תג מחיר של 17000 יורו שזה מחיר של GS1250, השתגעו!
    בבמוו יש מסורת של קונספטים טובים שנקברו בגלל מארקטינג שגוי.
    יש את C1, scraver 650, r1200C ובטוח עוד ששכחתי, כולם כשלונות מבחינת מכירות ולאו דווקא אופנועים גרועים
    יש עוד יצרנים שיכולים לעשות משהו עם הקונספט הזה אולי אפילו בשילוב תלת גלגלי.
    חשמלי? אולי בעתיד אבל לא כרגע.
    לדעתי יש לכלי הזה שוק היום (אבל עם התאמות מסוימות).

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא בא להתווכח עם מהנדסים גרמניים בנושא בטיחות אבל....
    להיות קשור לכסא בקטנוע בלי האפשרות להיות מסוגל לעצור נפילה שלו, נשמע לי כמו דבר מטופש.
    על אחת כמה וכמה אם אתה רוכב נמוך (שחייב להוריד תחת מהכסא בהרבה מצבים כדי להגיע לרצפה).

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    היום הייתי בבמוו וראיתי בתצוגה את הקטנוע החשמלי שלהם עם תג מחיר של 17000 יורו שזה מחיר של GS1250, השתגעו!
    בבמוו יש מסורת של קונספטים טובים שנקברו בגלל מארקטינג שגוי.
    יש את C1, scraver 650, r1200C ובטוח עוד ששכחתי, כולם כשלונות מבחינת מכירות ולאו דווקא אופנועים גרועים
    יש כאן בעיה של הבווארים בתמחור מוצרים, אולי בגלל חוסר יעילות בשרשרת האספקה (עלויות חומרים? ירידה במכירות שפוגעת ברווחיות בגגל תקורות קבועות/עולות?), אולי מהנדסים ומעצבים שעם השנים התנתקו מקהל היעד שלהם והצרכים המשתנים.

    אם בשיווק עסקינן, לדעתי עקב אכילס של BMW.
    אני מוכן להמר שמחלקת המחקר והשיווק יושבת בגרמניה ולצערי האירופאים ברובם לא יודעים לעשות שיווק ולמכור חוויה.

    אם יעבירו את מחלקת המחקר והשיווק לארה"ב, סביר להניח שיצליחו תוך כמה שנים להחזיר את הריגוש שכה חסר ב-BMW.
    השאלה היא למה ברכבים הם כן מצליחים ליצור שיווק מאוד מוצלח, ראו ערך עזיבתו של מנכ"ל מרצדס והסרטון ש-BMW הכינו לו...

    https://m.youtube.com/watch?v=9rx7-ec0p0A


    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא בא להתווכח עם מהנדסים גרמניים בנושא בטיחות אבל....
    להיות קשור לכסא בקטנוע בלי האפשרות להיות מסוגל לעצור נפילה שלו, נשמע לי כמו דבר מטופש.
    על אחת כמה וכמה אם אתה רוכב נמוך (שחייב להוריד תחת מהכסא בהרבה מצבים כדי להגיע לרצפה).
    ואם במקרה של תאונה, סט כריות אוויר נפתח מכל הכיוונים ומגן על הרוכב בצורה כמעט אבסולוטית?

    הרעיון טוב, אך יעבוד הרבה יותר טוב בקטנוע 3 גלגלים (שבו לא תצטרך להוריד את הרגליים )

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה עבר בראש, אבל אז מה? בכל החלקה אני אצטרך להתמודד עם החלפת כל כריות האוויר? ברכב זה עולה הון.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה עבר בראש, אבל אז מה? בכל החלקה אני אצטרך להתמודד עם החלפת כל כריות האוויר? ברכב זה עולה הון.
    החלפה של כל כריות האוויר נשמע כמו טרייד אוף לא רע בכדי לרכב ללא קסדה ולשמור על חיי הרוכב.

    אני בטוח ב-100% שגם ב-BMW שזה יעלה הון, אבל זה שווה לקהל היעד אליו הם מכוונים.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה עבר בראש, אבל אז מה? בכל החלקה אני אצטרך להתמודד עם החלפת כל כריות האוויר? ברכב זה עולה הון.
    לא, כי להיות בבית חולים תקופה ארוכה/בית קברות לנצח נצחים זה טרייד אוף הרבה יותר , למי אכפת מעלות כספית אם זה יכול להציל לך את החיים/להפוך פציעה קשה לקלה?
    אבל אם כבר אנחנו בעניינים כספיים, בטח שכלי כזה יוכל לקבל סבסוד בביטוח.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני לא מזלזל, חו"ח בשלמות הגוף והנפש, אבל קרו לי מקרים של פשוט נפילה או החלקה, שהאפשרות לנטוש את הקטנוע (או פשוט לא להיות מחובר אליו) הצילו אותי מחבטה. שלא לדבר על מקרים שבהם היכולת לעמוד היא מה שיציל את הקטנוע מנפילה.
    מה שרשמתם על שימוש של זה בתלת גלגלי, בהחלט עושה יותר הגיון.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני לא מזלזל, חו"ח בשלמות הגוף והנפש, אבל קרו לי מקרים של פשוט נפילה או החלקה, שהאפשרות לנטוש את הקטנוע (או פשוט לא להיות מחובר אליו) הצילו אותי מחבטה. שלא לדבר על מקרים שבהם היכולת לעמוד היא מה שיציל את הקטנוע מנפילה.
    מה שרשמתם על שימוש של זה בתלת גלגלי, בהחלט עושה יותר הגיון.
    קח את הקונספט הזה, שים אותו על תלת גלגלי 300-400 סמ"ק (ולא 125 בשום פנים ואופן) ויש לך פוטנציאל ללהיט מכירות.
    זאת לפחות דעתי.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אפשר אולי לשים כריות אוויר זולות ורב שימושיות. לדוג' הכריות אוויר שיש במעילים המתנפחים לא דורשים החלפה יקרה כל פעם אלא רק מילוי של הגז.
    (כל עוד זה לא תאונה קטלנית).

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא בא להתווכח עם מהנדסים גרמניים בנושא בטיחות אבל....
    להיות קשור לכסא בקטנוע בלי האפשרות להיות מסוגל לעצור נפילה שלו, נשמע לי כמו דבר מטופש.
    על אחת כמה וכמה אם אתה רוכב נמוך (שחייב להוריד תחת מהכסא בהרבה מצבים כדי להגיע לרצפה).
    לפי הבדיקות שעשו אין הבדל בין זה לסמארט פור טו, הרגליים נשארות חופשיות ויש יחסית יכולת תנועה לא רעה בכלל וכמובן יציל אותך ממעקה הבטיחות.
    לאופנוע אין כמעט או אם בכלל בטיחות פסיבית

אשכולות דומים

  1. נוסטלגיה: דוקאטי פאזו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-04-2020, 05:59
  2. נוסטלגיה: אפריליה RS250
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-04-2020, 21:56
  3. נוסטלגיה: ימאהה TT600
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2020, 08:59
  4. נוסטלגיה וחיוכים
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 07:35
  5. עיר האופנועים..נוסטלגיה ולא שלי
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-12-2015, 23:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO