עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: נוסטלגיה: ב.מ.וו C1 - הקטנוע עם הגג

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ושום מילה על הקטנוע של המוסטאש?
    צ צ צ
    הדור שלא ידע את

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    ושום מילה על הקטנוע של המוסטאש?
    צ צ צ
    הדור שלא ידע את
    כי זה לא היה אותו קונספט, האדיבה של בנאלי בעצם הציעה מיגון מפני גשם\שמש ואפשרות לפתוח את הגג, לא היה שם שום דבר שקשור לבטיחות ולכן למיטב זיכרוני הייתה חובת קסדה.

    אם בנוסטלגיה עסקינן אז עד היום אני זוכר איך מוטי מור קרה לזה "פלופ" ומשם היה תענוג של שירשור בפורום 8

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אז קשת התהפכות? זה כל הסיפור?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אז קשת התהפכות? זה כל הסיפור?
    בC1 השילדה היא כלוב הגנה שלם, השילדה נבנת בשביל לספוג אנרגיה ולהגן על הרוכב מכל הכיוונים למרות שבספק אם עולה עליך סמי טריילר תשאר בחיים, זה לא עניין פשוט לעשות ועוד להצליח במבחן ריסוק
    C1.jpg

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אז קשת התהפכות? זה כל הסיפור?
    אני מניח שזה עדיף מאשר להיזרק מהכלי על הכביש ב-100 קמ"ש.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בC1 השילדה היא כלוב הגנה שלם, השילדה נבנת בשביל לספוג אנרגיה ולהגן על הרוכב מכל הכיוונים למרות שבספק אם עולה עליך סמי טריילר תשאר בחיים, זה לא עניין פשוט לעשות ועוד להצליח במבחן ריסוק
    C1.jpg
    איזה תמונה יפייפיה של השלדה. לא ידעתי שהיא בנויה כמכלול אחד.

    ברור שההגנה על הרוכב בעת תאונה, לא משתווה להגנה על הנוסעים ברכב, אם כי אף מכונית לא תגן על נוסעים מפגיעה של סמי טריילר :-)

    אני חושב שאם היו מוסיפים קורת צד שנפתחת הצידה (לא דלת! רק קורה מעוגלת טיפה כלפי חוץ), ההגנה על הרוכב הייתה ברמה גבוהה אף יותר שכן החולשה במבנה הנוכחי היא ההגנה מהצדדים.

    הרבה פוטנציאל לכלי תחבורה שיכול לעשות שינוי בתחום הדו גלגלי. מקווה שיאומץ ע"י חברה שיודעת לתמחר את מוצריה באופן סביר יותר בכדי שיהיה נגיש.





    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  7. #22
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני מניח שזה עדיף מאשר להיזרק מהכלי על הכביש ב-100 קמ"ש.
    בשביל האנקדוטה.
    באפריקה ארבעה אנשים ניצודו ע"י שבט קניבלים. שניים ניצלו ושניים ניצלו.
    בשנות התשעים רכב התגלגל למדרון בעליה לסטף. מי שלא היה/תה חגור עף מהרכב וסבל משברים.
    מי שחגר ניצלה.
    עניין של פרספקטיבה

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בשביל האנקדוטה.
    באפריקה ארבעה אנשים ניצודו ע"י שבט קניבלים. שניים ניצלו ושניים ניצלו.
    בשנות התשעים רכב התגלגל למדרון בעליה לסטף. מי שלא היה/תה חגור עף מהרכב וסבל משברים.
    מי שחגר ניצלה.
    עניין של פרספקטיבה
    הכל עניין של פרספקטיבה בחיים.
    אבל אין לי ספק שברוב התאונות של דו גלגלי הנזק הגופני לרוכב היה פוחת משמעותית עם כלי מהסוג הזה.
    אני גם בטוח שהיו פחות הרוגים.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני גם בטוח שהיו פחות הרוגים.
    אין סיכוי. רוב מכריע של הרוגים - רוכבי אופנוע. הם לא קהל יעד של הדבר הזה, לא משנה מה המחיר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין סיכוי. רוב מכריע של הרוגים - רוכבי אופנוע. הם לא קהל יעד של הדבר הזה, לא משנה מה המחיר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    הכוונה היא שאם בתאונה מסוימת מישהו נהרג, בכלי כזה יש סיכוי שהוא היה ניצל.
    לא דיברתי על קהל יעד (אני גם די בטוח שלא כל הרוכבים שנהרגו השנה או בכלל רוכבים על סופר ספורט בנס הרים).

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הכוונה היא שאם בתאונה מסוימת מישהו נהרג, בכלי כזה יש סיכוי שהוא היה ניצל.
    אני מבין מה הכוונה. פשוט מקרה שאתה מתאר די נדיר. הדבר הזה הוא קטנוע שלא מאיץ מהר במיוחד. מי שרוצה כזה כבר רוכב על קטנוע (או בכלל באוטו). סיכוי לתאונה על קטנוע אם אתה לא מאיץ מהר מדי - כבר מאוד נמוך.
    מצד שני - אחד שרוצה MT09 לא יקח כזה גם בחינם.
    לכן דברים האלה לא מצליחים - מצד אחד אין כאן הגיון הנדסי, ומצד שני אין להם מסורת כמו לגולדווינג או הארלי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    סיכוי לתאונה על קטנוע אם אתה לא מאיץ מהר מדי - כבר מאוד נמוך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אתה כנראה לא מסתובב יותר מדי בגוש דן

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בשביל האנקדוטה.
    באפריקה ארבעה אנשים ניצודו ע"י שבט קניבלים. שניים ניצלו ושניים ניצלו.
    בשנות התשעים רכב התגלגל למדרון בעליה לסטף. מי שלא היה/תה חגור עף מהרכב וסבל משברים.
    מי שחגר ניצלה.
    עניין של פרספקטיבה
    בשביל עוד אנקדוטה,
    בשנת 88 , בתור חייל סדיר ירדתי עם טרמפ על הבוקר מהחרמון ,המוצב הישראלי (הטרמפ אמור היה לקחת אותי להרצליה) כאשר מקדימה נהג ונוסע חגורים. אני במושב האחורי לא חגור כמובן (לא הייתה חובה אז ) בירידות עוד לפני מחסום מורשים , הנהג איבד שליטה על הרכב והתדרדר לתהום.
    אני עפתי מהרכב אחרי שני גילגולים עם מעט חבלות יבשות.
    הנהג והנוסע המשיכו את כל הדרך למטה , דרך ארוכה. שניהם היו פצועים קשה , בלי הכרה , פונו במסוק לרמבם. למיטב ידיעתי , אחד נשאר נכה .

    לכל דבר בחיים יש יתרונות ויש חסרונות.

    Sent from...

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני מבין מה הכוונה. פשוט מקרה שאתה מתאר די נדיר. הדבר הזה הוא קטנוע שלא מאיץ מהר במיוחד. מי שרוצה כזה כבר רוכב על קטנוע (או בכלל באוטו). סיכוי לתאונה על קטנוע אם אתה לא מאיץ מהר מדי - כבר מאוד נמוך.
    מצד שני - אחד שרוצה MT09 לא יקח כזה גם בחינם.
    לכן דברים האלה לא מצליחים - מצד אחד אין כאן הגיון הנדסי, ומצד שני אין להם מסורת כמו לגולדווינג או הארלי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אני מתאר מקרה נדיר?
    באמת?
    אין הרוגים על קטנועים?
    אין הרוגים בכבישים עירוניים?
    כל הרוכבים שנהרגו בשנת 2019 רכבו על R1 בנס הרים?

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    למרות שאני עף על עצמי כאילו אני טייס - אני לא.
    ועדיין. אני כבר עם מעיל. קסדה. מגינים גם בברכיים וגם בקרסוליים. וכפפות.
    אז מה רע בלנטוש? (אגב כבר עשיתי את זה. כשניסיתי להשתלט על הפישטייל בסיבוב. הבימר עף לפני וגילח לי את הדרך. אני לא צוחק. הוא גילח תמרור שהייתי אמור להחצות ממנו)
    יום העצמאות אז ישנם סיפורי גבורה של טייסים שהנחיתו מטוס בלי כנף
    ישנם סיפורים טראגים על מוות בעת נטישה בגלל מכה מהחופה (או שזה בכלל מהסרט טופגאן?)

    אני אומר אין על לנטוש.
    עדיף לנטוש מלהיות טייס ירדני ניצלה בכלוב של דעאש

אשכולות דומים

  1. נוסטלגיה: דוקאטי פאזו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-04-2020, 05:59
  2. נוסטלגיה: אפריליה RS250
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-04-2020, 21:56
  3. נוסטלגיה: ימאהה TT600
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2020, 08:59
  4. נוסטלגיה וחיוכים
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 07:35
  5. עיר האופנועים..נוסטלגיה ולא שלי
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-12-2015, 23:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO