נכון. הקהל שלהם שמרני ואורתודוקסי, וכמו כן גם מורכב ברובו מגברים לבנים בגיל העמידה שאינם נעשים צעירים יותר.
הארלי הם אייקון אמריקאי, אבל הם לא מכוונים לדור הצעיר ורואים את זה. במדינה בה הלוואות הסטודנטים מגיעות לעשרות אלפי דולרים ואף יותר מזה, מי יקנה רואד גלייד ב-30 אלף דולר?
הדור הצעיר באמריקה רוכב פחות. באופן כללי, נמצא בחוץ פחות (גם לפני המגפה). לשלב את זה עם כלכלה לא מזהירה ואפשר להבין למה יש עליה כה חדה בכמות דגמי הביניים שמיוצרים ונמכרים בעולם, מבייבי אדוונצ'רים ועד אופנועי ספורט קטנים. שלא לדבר על העובדה שבאמריקה, אופנועים נחשבים יותר בגדר צעצועים ולא ככלי תחבורה בניגוד לחלקים אחרים בעולם.
הארלי תקעו את עצמם עם הגב לקיר. מצד אחד, הם מותג פרימיום עם מחירים בהתאם ולכן הם מושכים קהל יעד מסויים, ומצד שני הם לא מצליחים למשוך את הקהל הצעיר, שלא יכול/רוצה לקנות את הכלים האלו במחירים האלו. להרוג את ביואל הייתה טעות, הם יכלו לשווק כלים זולים ונגישים מבלי לפגוע במותג האם, בערך כמו שחברות הגיטרות האמריקאיות נוסח פנדר וגיבסון עושות עם חברות הבת שלהן.