ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
אתה חושב שממוצע של עליה וירידה ייתן לך את התוצאה של מישור?

תראה, אני כבר ביקשתי מאביעד שיבנה לי מסלול המראה ישר ושטוח כמו פלס אבל הבעיה היא שהוא יכול להרים כזה פרוייקט רק בבקעת הירדן בגובה של מינוס 112 מטר מפני הים, מה שיטה את תוצאות הבדיקה - אז זה לא מספיק טוב בשבילי...

ועכשיו ברצינות. אין לי מסלול ארוך וישר ואני פשוט לוקח את המדידה המהירה ביותר לאורך נסיעת המבחן. זה אולי לא תוצאת מעבדה אבל לפחות הסטייה היא פחות או יותר זהה לכל הנבחנים (על עוצמת הרוח אני עוד לא שולט).
וחוץ מזה מי שיצליח לקנות קטנוע כי הוא סוגר 120 אבל ימנע מכך אם הוא סוגר רק 110 מפספס בגדול. זה נתון שמשקף את היכולת ואף אחד לא אמור לרכב במהירות הזו.

לגבי הפורצה 250, אני לא זוכר איפה בוצעה המדידה ואם זה היה ערב או בוקר ומה הייתה הטמפרטורה ומהירות וכיוון הרוח, או מה אכלתי לפני ואם השארתי חרך במשקף של הקסדה או שסגרתי בה את כל פתחי האוורור... אבל אני גם לא חושב שזה באמת משנה.

למרות שזה נתון לא מאוד קריטי בעיני, אשמח לשמוע הצעות יעול. תודה.
הצעת ייעול - אפשר לנסות למדוד בכביש 5, מהירידה ל-446 לכיוון בית אריה ועד לרמזור בצומת גיתי (עליה קלה מאוד), להסתובב ברמזור ובדוק בכיוון השני (ירידה קלה). לעשות ממוצע בין שתי המדידות.
היתרון בשיטת המדידה הזאת שאפשר לעבור עם הקטנוע הנבחן אצלי בברקן לקפה/בירה.