תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: סאן יאנג-דיוק קלאסיק 125. שיפוץ בולם קדמי. האם אפשרי/כדאי?

תצוגה בשכבות

  1. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בשדרוג התכוונתי להחליף את הבולמים לגמרי.
    שזה אומר גם גלגל וקליפר.

    לא אין צורך בכלים מיוחדים.
    באימפקט שאתה משתמש בו לוריאטור.
    ואולי באלן או כוכב ארוכים.
    בתחתית הבולם יש בורג, לרוב זה אלן.
    ולפעמים למשכך יש ראש כוכב או אלן (במבט מתוך הבולם).

    שים 10W או 15W כמות לפי כמה שיוצא.
    שים לב שאתה שם בדיוק אותה כמות בשתי הרגליים.
    אחרי המילוי ולפני שסוגרים את הפקק או הבורג בקצה העליון של הרגל,מומלץ להרים ולהוריד את הרגל מספר פעמים על מנת שהאוויר ייצא מהמשכך (משכך זה החלק בתחתית כל רגל - בוכנה עם טבעת פלסטית שנעה על רגל עם חור בתחתית).

    את השמן אפשר להחליף,להחסיר ולהוסיף מבלי להפריד את הבולם לשני חלקים או להוציא את האטם.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 22-05-2020 בשעה 10:45.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-02-2017, 23:20
  2. סאן יאנג קלאסיק דיוק 125 החלפת מזלג קדמי.
    על ידי eden_0808 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-01-2016, 21:33
  3. מזלג עקום בסאן יאנג קלאסיק דיוק 125
    על ידי eden_0808 בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 10:16
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 20:42
  5. סאן יאנג קלאסיק דיוק 125 עושה 1 ל 21 ק"מ. על הפנים
    על ידי gbonfil בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 00:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO