תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: דוקאטי ואמינות

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45

    דוקאטי ואמינות

    אז ככה מתעניין במונסטר 1100 שנים 2009 2010
    רציתי לדעת יש בעיות איתם ?
    לציין אחרי 3 שנים עם ימהה פייזר 600 הפגין אמינות יוצאת דופן .
    Yamaha Fz6s

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    יש סיבה למה לא רואים איטלקיים בני 15 שנה (זה בערך חמש שנים פחות)על הכבישים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    יש סיבה למה לא רואים איטלקיים בני 15 שנה (זה בערך חמש שנים פחות)על הכבישים.
    מה ז'תומרת?
    הדוקאטי שלי בן 12 (מודל 2008), 130 אלף קילומטר.
    רואים אותו.

    לפות"ש:
    התשובה לא חד-משמעית.
    כן, יש בעיות איתם. כמו עם כל אופנוע ישן כמעט.
    רוב הבעיות הכואבות נמנעות בתחזוקה מונעת ו\או חלפי אפטרמרקט.
    עדיין, אלה אופנועים שדורשים יד אוהבת ומפנקת יותר מהיפנים - וזה לא זול, בטח אם אתה מטפל במוסכים.

    ספציפית לגבי הדגם שאתה מתעניין בו - הבעיה הכואבת ביותר היא שחלקם סבלו מבלאי מוגבר במובילי השסתומים.
    אם תחפש טוב, תמצא באינטנרט רשימת VIN שסבלו מהבעיה, ותוכל לוודא האם האופנוע הספציפי הוא מהכלים הרגישים.
    כמו כן, במידה ותרכוש אופנוע שהספיק לצבור קילומטראז' (60K+) קח בחשבון שעדיף לעשות ישור קו לא זול, שיכלול החלפת פולי של הטיימינג. על הדרך, עשה סנכרון מצערות.
    תן עדיפות לאופנוע שנרכב רגוע ו/או קיבל החלפות שמן לפני הזמן, כי המרווח של היצרן (12K) מוגזם, ואתה לא רוצה לראות את כמות נסורת האלומיניום שיוצאת בהחלפה אחרי 12K של רכיבה מאומצת.
    בדוקאטי ישן צפה תקלות חשמל - מניסיוני, רובן לא משביתות. בשנתיים האחרונות החלפתי חיישן ספידומטר, מיקרוסוויץ' קדמי ומיקרוסוויץ' אחורי. נורות פנס אחורי לא סופר בכלל, אני חושב שב-4.5 שנים החלפתי יותר מ-10.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45
    ואו
    אני אוותר על התענוג ואחפש יפני תודה על הפירוט
    Yamaha Fz6s

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה ז'תומרת?
    הדוקאטי שלי בן 12 (מודל 2008), 130 אלף קילומטר.
    רואים אותו.

    לפות"ש:
    התשובה לא חד-משמעית.
    כן, יש בעיות איתם. כמו עם כל אופנוע ישן כמעט.
    רוב הבעיות הכואבות נמנעות בתחזוקה מונעת ו\או חלפי אפטרמרקט.
    עדיין, אלה אופנועים שדורשים יד אוהבת ומפנקת יותר מהיפנים - וזה לא זול, בטח אם אתה מטפל במוסכים.

    ספציפית לגבי הדגם שאתה מתעניין בו - הבעיה הכואבת ביותר היא שחלקם סבלו מבלאי מוגבר במובילי השסתומים.
    אם תחפש טוב, תמצא באינטנרט רשימת VIN שסבלו מהבעיה, ותוכל לוודא האם האופנוע הספציפי הוא מהכלים הרגישים.
    כמו כן, במידה ותרכוש אופנוע שהספיק לצבור קילומטראז' (60K+) קח בחשבון שעדיף לעשות ישור קו לא זול, שיכלול החלפת פולי של הטיימינג. על הדרך, עשה סנכרון מצערות.
    תן עדיפות לאופנוע שנרכב רגוע ו/או קיבל החלפות שמן לפני הזמן, כי המרווח של היצרן (12K) מוגזם, ואתה לא רוצה לראות את כמות נסורת האלומיניום שיוצאת בהחלפה אחרי 12K של רכיבה מאומצת.
    בדוקאטי ישן צפה תקלות חשמל - מניסיוני, רובן לא משביתות. בשנתיים האחרונות החלפתי חיישן ספידומטר, מיקרוסוויץ' קדמי ומיקרוסוויץ' אחורי. נורות פנס אחורי לא סופר בכלל, אני חושב שב-4.5 שנים החלפתי יותר מ-10.
    אתה חייב לזכור דבר אחד, אתה לא הרוכב ולא המטפל הממוצע, מה שבא לך טבעי ונכון, לא מתאים לכל אחד.
    דווקא במקרה של אמינות רכבים/אופנועים העדר יודע, זה לא עושה אותו יותר חכם אבל זה מחלק את הניסיון לתוצאה
    נכונה, באיזה מקום ככל שיש לך יותר נתונים הסטטיסטיקה שלך יותר נכונה.

    באופנועים ישנים יש המון מוקשים אני שיפצתי אופנוע BMW עתיק שנחשב סמן האמינות חיפושית על שתי גלגלים, וגם שם
    אכלתי חצץ, והשקעתי המון כסף.

    השבוע ירדתי להחליף את המחרשה האחורית שלי באופנוע שניזוקה מחוט ברזל, טיפול שגרתי לכאורה שהייתי עושה בלי
    לחשוב פעמיים בבימר מתוך שינה, נשבע לך שבשל מסוים החלטתי להחזיר הכל למקום ולתת למישהו אחר לעשות, למה?
    כי באופנועים המודרניים הכל יותר מסובך, ואי אפשר להגיד עלי שאני לא מבין או אין לי ידיים טובות.

    להחזיק אופנוע ישן בארץ שעבר את רף ה-90K זה לא סיפור למתחילים, ולא לחסכנים. צריך מעבר לידע מקום וכלים גם
    יכולת להשבית כלי לתקופה כשצריך, יש את דואר ישראל, כי לדוקטי מין הסתם לא תמצא חלקים מהמדף, וכן יש להם
    את הקריזות שלהם שמצרכים מומחה. ויש להם בעיית אמינות במיוחד אם לא אתה הבעלים האחרון שלהם, וגם לבימר יש
    בעיות ידועות בדגמים מסוימים אז בעצם החברה טובה.

    לכן חשוב שלא להמליץ אוטומטית לכל מי ששואל בלי לבדוק במי מדובר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Geo צפיה בהודעה
    ואו
    אני אוותר על התענוג ואחפש יפני תודה על הפירוט
    בהצלחה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אתה חייב לזכור דבר אחד, אתה לא הרוכב ולא המטפל הממוצע, מה שבא לך טבעי ונכון, לא מתאים לכל אחד.
    דווקא במקרה של אמינות רכבים/אופנועים העדר יודע, זה לא עושה אותו יותר חכם אבל זה מחלק את הניסיון לתוצאה
    נכונה, באיזה מקום ככל שיש לך יותר נתונים הסטטיסטיקה שלך יותר נכונה.

    באופנועים ישנים יש המון מוקשים אני שיפצתי אופנוע BMW עתיק שנחשב סמן האמינות חיפושית על שתי גלגלים, וגם שם
    אכלתי חצץ, והשקעתי המון כסף.

    השבוע ירדתי להחליף את המחרשה האחורית שלי באופנוע שניזוקה מחוט ברזל, טיפול שגרתי לכאורה שהייתי עושה בלי
    לחשוב פעמיים בבימר מתוך שינה, נשבע לך שבשל מסוים החלטתי להחזיר הכל למקום ולתת למישהו אחר לעשות, למה?
    כי באופנועים המודרניים הכל יותר מסובך, ואי אפשר להגיד עלי שאני לא מבין או אין לי ידיים טובות.

    להחזיק אופנוע ישן בארץ שעבר את רף ה-90K זה לא סיפור למתחילים, ולא לחסכנים. צריך מעבר לידע מקום וכלים גם
    יכולת להשבית כלי לתקופה כשצריך, יש את דואר ישראל, כי לדוקטי מין הסתם לא תמצא חלקים מהמדף, וכן יש להם
    את הקריזות שלהם שמצרכים מומחה. ויש להם בעיית אמינות במיוחד אם לא אתה הבעלים האחרון שלהם, וגם לבימר יש
    בעיות ידועות בדגמים מסוימים אז בעצם החברה טובה.

    לכן חשוב שלא להמליץ אוטומטית לכל מי ששואל בלי לבדוק במי מדובר.
    לא מבין מה נפלת עלי.
    הבן אדם שאל, קיבל תשובה.
    כמו שראית - התשובה הספיקה לו כדי להבין שזה לא בשבילו.

    חוץ מזה, אתה מגזים ברמות.
    אני ממש לא איזה "עילוי מכונאי". עניין אותי, אז למדתי תוך כדי תנועה. הטיפול בדוקאטי מקורר אוויר לא מסובך במיוחד, רק דורש הכנה תיאורטית (אינטנט/ספר מכונאי) וכלים מתאימים.
    אופנוע לא מתמוסס באוויר ולא מפרק את עצמו בלילה בחניה אחרי שהוא עובר את רף ה-90K ק"מ (למה 90? למה לא 50 ולא 290?). הוא מסוגל להמשיך לנסוע גם הרבה אחרי, רק שתצטרך פה ושם להחליף חלקים שיתבלו. אם האופנוע אמין סה"כ, אז עלויות התיקון האלה עדיין לא יגיעו לירידת ערך של ורסיס 1000 חדש מהניילונים בשנה-שנתיים הראשונות...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פספסת בגדול, נתתי לך מחמאה שאני לא מחלק בקלות, אני מחזיק ממך בזכות ולא בחסד, גם רוכב מודע וגם מכונאי או בעל אופנןע שמכיר את האופנוע שלו לפני ולפנים, הפרוט שלך היה מעולה אבל לפעמים מי שלא מכיר את החבילה הנלוות עלול לקבלמרעיונות לא נכונים, כשאתה עונה לרוכב שלא מכיר את החומר אתה צריך להיכנס לנעליו זה הכל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה ז'תומרת?
    הדוקאטי שלי בן 12 (מודל 2008), 130 אלף קילומטר.
    רואים אותו.

    לפות"ש:
    התשובה לא חד-משמעית.
    כן, יש בעיות איתם. כמו עם כל אופנוע ישן כמעט.
    רוב הבעיות הכואבות נמנעות בתחזוקה מונעת ו\או חלפי אפטרמרקט.
    עדיין, אלה אופנועים שדורשים יד אוהבת ומפנקת יותר מהיפנים - וזה לא זול, בטח אם אתה מטפל במוסכים.

    ספציפית לגבי הדגם שאתה מתעניין בו - הבעיה הכואבת ביותר היא שחלקם סבלו מבלאי מוגבר במובילי השסתומים.
    אם תחפש טוב, תמצא באינטנרט רשימת VIN שסבלו מהבעיה, ותוכל לוודא האם האופנוע הספציפי הוא מהכלים הרגישים.
    כמו כן, במידה ותרכוש אופנוע שהספיק לצבור קילומטראז' (60K+) קח בחשבון שעדיף לעשות ישור קו לא זול, שיכלול החלפת פולי של הטיימינג. על הדרך, עשה סנכרון מצערות.
    תן עדיפות לאופנוע שנרכב רגוע ו/או קיבל החלפות שמן לפני הזמן, כי המרווח של היצרן (12K) מוגזם, ואתה לא רוצה לראות את כמות נסורת האלומיניום שיוצאת בהחלפה אחרי 12K של רכיבה מאומצת.
    בדוקאטי ישן צפה תקלות חשמל - מניסיוני, רובן לא משביתות. בשנתיים האחרונות החלפתי חיישן ספידומטר, מיקרוסוויץ' קדמי ומיקרוסוויץ' אחורי. נורות פנס אחורי לא סופר בכלל, אני חושב שב-4.5 שנים החלפתי יותר מ-10.
    יוווו אל תזכיר את זה אפילו...
    בהקשרי טיימינג ומובילי שסתומים גם אני חוויתי את המקרה עם הוצאה לא קטנה לפני יותר מ-3 שנים. בזמנו היה לי את המונסטר 696 בערך עם 80 אלף ק"מ.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    יוווו אל תזכיר את זה אפילו...
    בהקשרי טיימינג ומובילי שסתומים גם אני חוויתי את המקרה עם הוצאה לא קטנה לפני יותר מ-3 שנים. בזמנו היה לי את המונסטר 696 בערך עם 80 אלף ק"מ.
    696 סבל מבלאי מוגבר במובילים?
    חידשת לי. חשבתי שרק חלק ממנועי 1100 סבלו מהבעיה.
    האופנוע שלי (טפו, טפו, טפו) בסדר עם 130 אלף ק"מ...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    יש הבדל בין אופנוע שהיה בבעלות אחת לאורך זמן והרוכב לומד את הבעיות ומטפל בהן לעומת כאלה שהחליפו ידיים כל שנה שנתיים

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    11
    אם כבר מדברים על דוראטי.
    מה אתם אומרים על זה? https://www.yad2.co.il/s/c/52ea6y
    זה שווה?
    המחירון שלו 28.000

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    27
    מצטער שנדחף אבל במקום לפתוח עוד אשכול,
    מה לגבי MONSTER 821 2014~2017

אשכולות דומים

  1. שוק יד 2, טיפולים ואמינות בכללי
    על ידי buddy123 בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-11-2016, 16:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO