לא מבין מה נפלת עלי.
הבן אדם שאל, קיבל תשובה.
כמו שראית - התשובה הספיקה לו כדי להבין שזה לא בשבילו.
חוץ מזה, אתה מגזים ברמות.
אני ממש לא איזה "עילוי מכונאי". עניין אותי, אז למדתי תוך כדי תנועה. הטיפול בדוקאטי מקורר אוויר לא מסובך במיוחד, רק דורש הכנה תיאורטית (אינטנט/ספר מכונאי) וכלים מתאימים.
אופנוע לא מתמוסס באוויר ולא מפרק את עצמו בלילה בחניה אחרי שהוא עובר את רף ה-90K ק"מ (למה 90? למה לא 50 ולא 290?). הוא מסוגל להמשיך לנסוע גם הרבה אחרי, רק שתצטרך פה ושם להחליף חלקים שיתבלו. אם האופנוע אמין סה"כ, אז עלויות התיקון האלה עדיין לא יגיעו לירידת ערך של ורסיס 1000 חדש מהניילונים בשנה-שנתיים הראשונות...



ציטוט ההודעה בתגובה