יש סיבה למה לא רואים איטלקיים בני 15 שנה (זה בערך חמש שנים פחות)על הכבישים.
אז ככה מתעניין במונסטר 1100 שנים 2009 2010
רציתי לדעת יש בעיות איתם ?
לציין אחרי 3 שנים עם ימהה פייזר 600 הפגין אמינות יוצאת דופן .
Yamaha Fz6s
יש סיבה למה לא רואים איטלקיים בני 15 שנה (זה בערך חמש שנים פחות)על הכבישים.
מה ז'תומרת?
הדוקאטי שלי בן 12 (מודל 2008), 130 אלף קילומטר.
רואים אותו.
לפות"ש:
התשובה לא חד-משמעית.
כן, יש בעיות איתם. כמו עם כל אופנוע ישן כמעט.
רוב הבעיות הכואבות נמנעות בתחזוקה מונעת ו\או חלפי אפטרמרקט.
עדיין, אלה אופנועים שדורשים יד אוהבת ומפנקת יותר מהיפנים - וזה לא זול, בטח אם אתה מטפל במוסכים.
ספציפית לגבי הדגם שאתה מתעניין בו - הבעיה הכואבת ביותר היא שחלקם סבלו מבלאי מוגבר במובילי השסתומים.
אם תחפש טוב, תמצא באינטנרט רשימת VIN שסבלו מהבעיה, ותוכל לוודא האם האופנוע הספציפי הוא מהכלים הרגישים.
כמו כן, במידה ותרכוש אופנוע שהספיק לצבור קילומטראז' (60K+) קח בחשבון שעדיף לעשות ישור קו לא זול, שיכלול החלפת פולי של הטיימינג. על הדרך, עשה סנכרון מצערות.
תן עדיפות לאופנוע שנרכב רגוע ו/או קיבל החלפות שמן לפני הזמן, כי המרווח של היצרן (12K) מוגזם, ואתה לא רוצה לראות את כמות נסורת האלומיניום שיוצאת בהחלפה אחרי 12K של רכיבה מאומצת.
בדוקאטי ישן צפה תקלות חשמל - מניסיוני, רובן לא משביתות. בשנתיים האחרונות החלפתי חיישן ספידומטר, מיקרוסוויץ' קדמי ומיקרוסוויץ' אחורי. נורות פנס אחורי לא סופר בכלל, אני חושב שב-4.5 שנים החלפתי יותר מ-10.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ואו
אני אוותר על התענוג ואחפש יפני תודה על הפירוט
Yamaha Fz6s
אתה חייב לזכור דבר אחד, אתה לא הרוכב ולא המטפל הממוצע, מה שבא לך טבעי ונכון, לא מתאים לכל אחד.
דווקא במקרה של אמינות רכבים/אופנועים העדר יודע, זה לא עושה אותו יותר חכם אבל זה מחלק את הניסיון לתוצאה
נכונה, באיזה מקום ככל שיש לך יותר נתונים הסטטיסטיקה שלך יותר נכונה.
באופנועים ישנים יש המון מוקשים אני שיפצתי אופנוע BMW עתיק שנחשב סמן האמינות חיפושית על שתי גלגלים, וגם שם
אכלתי חצץ, והשקעתי המון כסף.
השבוע ירדתי להחליף את המחרשה האחורית שלי באופנוע שניזוקה מחוט ברזל, טיפול שגרתי לכאורה שהייתי עושה בלי
לחשוב פעמיים בבימר מתוך שינה, נשבע לך שבשל מסוים החלטתי להחזיר הכל למקום ולתת למישהו אחר לעשות, למה?
כי באופנועים המודרניים הכל יותר מסובך, ואי אפשר להגיד עלי שאני לא מבין או אין לי ידיים טובות.
להחזיק אופנוע ישן בארץ שעבר את רף ה-90K זה לא סיפור למתחילים, ולא לחסכנים. צריך מעבר לידע מקום וכלים גם
יכולת להשבית כלי לתקופה כשצריך, יש את דואר ישראל, כי לדוקטי מין הסתם לא תמצא חלקים מהמדף, וכן יש להם
את הקריזות שלהם שמצרכים מומחה. ויש להם בעיית אמינות במיוחד אם לא אתה הבעלים האחרון שלהם, וגם לבימר יש
בעיות ידועות בדגמים מסוימים אז בעצם החברה טובה.
לכן חשוב שלא להמליץ אוטומטית לכל מי ששואל בלי לבדוק במי מדובר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא מבין מה נפלת עלי.
הבן אדם שאל, קיבל תשובה.
כמו שראית - התשובה הספיקה לו כדי להבין שזה לא בשבילו.
חוץ מזה, אתה מגזים ברמות.
אני ממש לא איזה "עילוי מכונאי". עניין אותי, אז למדתי תוך כדי תנועה. הטיפול בדוקאטי מקורר אוויר לא מסובך במיוחד, רק דורש הכנה תיאורטית (אינטנט/ספר מכונאי) וכלים מתאימים.
אופנוע לא מתמוסס באוויר ולא מפרק את עצמו בלילה בחניה אחרי שהוא עובר את רף ה-90K ק"מ (למה 90? למה לא 50 ולא 290?). הוא מסוגל להמשיך לנסוע גם הרבה אחרי, רק שתצטרך פה ושם להחליף חלקים שיתבלו. אם האופנוע אמין סה"כ, אז עלויות התיקון האלה עדיין לא יגיעו לירידת ערך של ורסיס 1000 חדש מהניילונים בשנה-שנתיים הראשונות...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
פספסת בגדול, נתתי לך מחמאה שאני לא מחלק בקלות, אני מחזיק ממך בזכות ולא בחסד, גם רוכב מודע וגם מכונאי או בעל אופנןע שמכיר את האופנוע שלו לפני ולפנים, הפרוט שלך היה מעולה אבל לפעמים מי שלא מכיר את החבילה הנלוות עלול לקבלמרעיונות לא נכונים, כשאתה עונה לרוכב שלא מכיר את החומר אתה צריך להיכנס לנעליו זה הכל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש הבדל בין אופנוע שהיה בבעלות אחת לאורך זמן והרוכב לומד את הבעיות ומטפל בהן לעומת כאלה שהחליפו ידיים כל שנה שנתיים
אם כבר מדברים על דוראטי.
מה אתם אומרים על זה? https://www.yad2.co.il/s/c/52ea6y
זה שווה?
המחירון שלו 28.000
מצטער שנדחף אבל במקום לפתוח עוד אשכול,
מה לגבי MONSTER 821 2014~2017