עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: ה-MV אגוסטה RUSH 1000 האקזוטי מגיע לייצור

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ה-MV אגוסטה RUSH 1000 האקזוטי מגיע לייצור

    ה-MV אגוסטה RUSH 1000 האקזוטי מגיע לייצור במהדורה מוגבלת של 300 יחידות; היכנסו לראות את האופנוע המיוחד הזה!

    http://fullgaz.co.il/%d7%94-rush-%d7...6%d7%95%d7%a8/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    מה זה הג'אנט הזה????

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    מה זה הג'אנט הזה????

    Sent from my GM1913 using Tapatalk
    של המזדה שלא הייתה לי בשנות ה90.

  4. #4
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    חוץ משלדת קרבון בערך מקבלים פה את כל הפינוקים שיש לתעשייה להציע. והעיצוב כמו תמיד כובש מחדש.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    חוץ משלדת קרבון בערך מקבלים פה את כל הפינוקים שיש לתעשייה להציע. והעיצוב כמו תמיד כובש מחדש.
    לא יודע, מרגיש לי קצת תקציבי, חסכו על שילדת הקרבון כדי להוריד מחיר, אין גם הכנה לניווט וזיווד.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יודע, מרגיש לי קצת תקציבי, חסכו על שילדת הקרבון כדי להוריד מחיר, אין גם הכנה לניווט וזיווד.
    משעשע
    איך שירשורים משתלבים.

    מעבר לאופנוע שעמוס בקדמת הטכנולוגיה, מעניין איך מתקיים תהליך המכירה של אופנועים כאלה.
    יוצרו רק 300 יח', זה אומר שתחזיות המכירה של MV לשלב ההשקה היו 300 יח' או שהם אספו 300 הזמנות? אולי בכלל זה קשור לתמחור האופנוע ו-300 יח' מאפשרות להשיק את המוצר ב-30 אלף אירו?

    תמיד סיקרן אותי איך הם מחליטים על 300 יח'.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    משעשע
    איך שירשורים משתלבים.

    מעבר לאופנוע שעמוס בקדמת הטכנולוגיה, מעניין איך מתקיים תהליך המכירה של אופנועים כאלה.
    יוצרו רק 300 יח', זה אומר שתחזיות המכירה של MV לשלב ההשקה היו 300 יח' או שהם אספו 300 הזמנות? אולי בכלל זה קשור לתמחור האופנוע ו-300 יח' מאפשרות להשיק את המוצר ב-30 אלף אירו?

    תמיד סיקרן אותי איך הם מחליטים על 300 יח'.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    לא יודע מה האסטרטגיה אבל זה לא הפלופ הראשון שלהם (היו עוד מהדורות מוגבלות לדראגסטר) ולכן מוזר שהם ממשיכים עם זה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    חוץ משלדת קרבון בערך מקבלים פה את כל הפינוקים שיש לתעשייה להציע. והעיצוב כמו תמיד כובש מחדש.
    ואתה לא משוחד...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ואתה לא משוחד...
    גם הבחירה במילה פינוק באופנוע שמצריך ביקור קבוע אצל פרוקטולוג ואורטופד תמוהה

  10. #10
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יודע, מרגיש לי קצת תקציבי, חסכו על שילדת הקרבון כדי להוריד מחיר, אין גם הכנה לניווט וזיווד.
    לעעעע לא צריך את כל השטויותים האלה. את המזוודות הייתי זורק לים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    משעשע
    איך שירשורים משתלבים.

    מעבר לאופנוע שעמוס בקדמת הטכנולוגיה, מעניין איך מתקיים תהליך המכירה של אופנועים כאלה.
    יוצרו רק 300 יח', זה אומר שתחזיות המכירה של MV לשלב ההשקה היו 300 יח' או שהם אספו 300 הזמנות? אולי בכלל זה קשור לתמחור האופנוע ו-300 יח' מאפשרות להשיק את המוצר ב-30 אלף אירו?

    תמיד סיקרן אותי איך הם מחליטים על 300 יח'.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    היה באחד המגזינים הגרמניים ראיון עם טימור סדורוב. אוליגרך רוסי שמאמין במותג MV Agusta והתחיל להשקיע לא מזמן המון כסף.
    בראיון הוא אמר שהם אינם מתכוונים למכור אופנועים להמונים (בדומה לדוקאטי) אלא להישאר בתחום אופנועי הפרימיום. גם עיצב תוכנית ל-5 שנים שבהם הוא מבטא את היכולות של העובדים באופנועים והשאיפה היא להוציא למעלה מ-20 דגמים חדשים של אופנועים.

    אני עוקב אחריהם באינטסגרם (גם אחרי טימור שעל פי אישיותו מאוד חרוץ וענייני) ונראה שאם וי אגוסטה נמצאת בכיוון הנכון.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    Point of View

    כשאתה קונה אוגוסטה אתה קונה בעצם סוג של תכשיט, שעון שענים שווצרי שהושקעו בו שעות עבודה רבות, אתה בטוח שהוא יהיה מדויק איכותי והבונוס שלו שכל מי שבאמת מבין בשעונים יודע עם מה אתה מסתובב, שעוני סייקו מהמתקן המסתובב יראו לך המוניים, פשוטים, פשרניים, נחותים.
    בסוף היום שניהם יראו את אותה השעה. אז בעצם השאלה האם הערך המוסף שמייחסים לשעון השווצרי שווה את הטררם, והתשובה משתנה בין האנשים.

    נעבור לגרמניה: (תרגיל בדמיון מודרך - קצת סבלנות)
    לקחתי היום בלילה את האופנוע של דרזנר מהחנייה והחלפתי לו את הסמל מהפלופלור כחול לבן, לסמל של רויאל אנפילד ונתתי למומחה אופנועים שהתעורר מתרדמת בה היה שקוע בשנתיים האחרונות לבחון את האופנוע, האם הוא יגיד על ה-"רויאל הגנוב "אופנוע תקציב"?
    כי כשאתה קונה אופנוע ב.מ.וו. אתה קונה יחוס ולא יכול להתעלם מקיצורי דרך, חוסר אמינות, או כל תקלה אחרת, שבאופנוע ההודי היית מקבל בהבנה, שוב אם נחזור רגע לזן ואומנות האופנוע אנחנו מדברים על ה-"איכות" הנתפסת של הכלי וההילה סביבו.

    כשאתה קונה MT טרייסר אתה מבין שהיצרן לקח כמה חלקים שונים מהמדף ערבב הוסיף קצת סוכר והנה אופנוע "חדש" פשרת תקציב למתוח את השוק, יהיו כאלה שיסלחו לו על המגרעות ויתענגו על החוזקות. סבבה?

    להגיד על אופנוע חדש שפותח מאפס ותוכנן מראש כדגם חדש של סייקו יקר, "אופנוע תקציב" יהיה קשה לקבל.

    פשרות-סיום

    סמיילי-קנית שעון שווצרי נדיר, יקר, משומש עם טכנולוגיה של דור וחצי אחורה ואתה מאושר.
    דרז-קנה סייקו מהביוקר, חדש, מעודכן, מתאים אותו לעצמו והוא מאושר.

    בסופו של יום שניכם משתינים באושר באותם שירותים ציבוריים באוטובאן.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 23-05-2020 בשעה 07:25.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    לעעעע לא צריך את כל השטויותים האלה. את המזוודות הייתי זורק לים.



    היה באחד המגזינים הגרמניים ראיון עם טימור סדורוב. אוליגרך רוסי שמאמין במותג MV Agusta והתחיל להשקיע לא מזמן המון כסף.
    בראיון הוא אמר שהם אינם מתכוונים למכור אופנועים להמונים (בדומה לדוקאטי) אלא להישאר בתחום אופנועי הפרימיום. גם עיצב תוכנית ל-5 שנים שבהם הוא מבטא את היכולות של העובדים באופנועים והשאיפה היא להוציא למעלה מ-20 דגמים חדשים של אופנועים.

    אני עוקב אחריהם באינטסגרם (גם אחרי טימור שעל פי אישיותו מאוד חרוץ וענייני) ונראה שאם וי אגוסטה נמצאת בכיוון הנכון.
    הבעיה עם אוליגרכים רוסים זה שהם לפעמים קונים דברים רק בשביל להגיד "יש לי..."
    הייתה חברה בשם פלסטיק לוג'יק, קנה אותה אוליגרך רוסי, במשך 7 שנים מפעל שלם היה מגיע לייצר מסכים גמישים ואת רוב התוצר היו זורקים לפח, על הנייר מפעל עובד עם מאות עובדים, במציאות לא מכרו את רוב התוצר וחיו על הכסף של האוליגרך, מקווה שזה לא יהיה סופה של MV Augusta, זה בהחלט נראה שצועד באותה דרך.

  13. #13
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבעיה עם אוליגרכים רוסים זה שהם לפעמים קונים דברים רק בשביל להגיד "יש לי..."
    הייתה חברה בשם פלסטיק לוג'יק, קנה אותה אוליגרך רוסי, במשך 7 שנים מפעל שלם היה מגיע לייצר מסכים גמישים ואת רוב התוצר היו זורקים לפח, על הנייר מפעל עובד עם מאות עובדים, במציאות לא מכרו את רוב התוצר וחיו על הכסף של האוליגרך, מקווה שזה לא יהיה סופה של MV Augusta, זה בהחלט נראה שצועד באותה דרך.
    מקווה רק ש-MV Agusta בכיכובם של ג'ובני קסטליוני וטימור סדורוב, יש לה מנגנון להפקת לקחים כך שטעויות קודמות לא יחזרו על עצמם.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבעיה עם אוליגרכים רוסים זה שהם לפעמים קונים דברים רק בשביל להגיד "יש לי..."
    הייתה חברה בשם פלסטיק לוג'יק, קנה אותה אוליגרך רוסי, במשך 7 שנים מפעל שלם היה מגיע לייצר מסכים גמישים ואת רוב התוצר היו זורקים לפח, על הנייר מפעל עובד עם מאות עובדים, במציאות לא מכרו את רוב התוצר וחיו על הכסף של האוליגרך, מקווה שזה לא יהיה סופה של MV Augusta, זה בהחלט נראה שצועד באותה דרך.
    כנראה לא שמעת על מכבסות להלבנת הון...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כנראה לא שמעת על מכבסות להלבנת הון...
    כן, זה בדיוק מה שאמרו על פלסטיק לוג'יק אבל גרמניה זה לא בדיוק המקום לעשות את זה ובטח שלו בגודל כזה.

אשכולות דומים

  1. MV אגוסטה חוזרים לייצור - עם הסופרוולוצ'ה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2020, 09:55
  2. MV אגוסטה: בקרוב בנפחים 500-350 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-07-2019, 07:19
  3. הוסקוורנה: ה-VITPILEN 701 לייצור סדרתי
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 11:43
  4. סקרמבלר 701 של הוסקוורנה - עוד רגע לייצור סדרתי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-05-2017, 15:01
  5. אקזוטיקה איטלקית: MV אגוסטה F3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO