ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
לא יודע, מרגיש לי קצת תקציבי, חסכו על שילדת הקרבון כדי להוריד מחיר, אין גם הכנה לניווט וזיווד.
לעעעע לא צריך את כל השטויותים האלה. את המזוודות הייתי זורק לים.

ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
משעשע
איך שירשורים משתלבים.

מעבר לאופנוע שעמוס בקדמת הטכנולוגיה, מעניין איך מתקיים תהליך המכירה של אופנועים כאלה.
יוצרו רק 300 יח', זה אומר שתחזיות המכירה של MV לשלב ההשקה היו 300 יח' או שהם אספו 300 הזמנות? אולי בכלל זה קשור לתמחור האופנוע ו-300 יח' מאפשרות להשיק את המוצר ב-30 אלף אירו?

תמיד סיקרן אותי איך הם מחליטים על 300 יח'.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
היה באחד המגזינים הגרמניים ראיון עם טימור סדורוב. אוליגרך רוסי שמאמין במותג MV Agusta והתחיל להשקיע לא מזמן המון כסף.
בראיון הוא אמר שהם אינם מתכוונים למכור אופנועים להמונים (בדומה לדוקאטי) אלא להישאר בתחום אופנועי הפרימיום. גם עיצב תוכנית ל-5 שנים שבהם הוא מבטא את היכולות של העובדים באופנועים והשאיפה היא להוציא למעלה מ-20 דגמים חדשים של אופנועים.

אני עוקב אחריהם באינטסגרם (גם אחרי טימור שעל פי אישיותו מאוד חרוץ וענייני) ונראה שאם וי אגוסטה נמצאת בכיוון הנכון.