רכיבה ראשונה בישראל על הסאן-יאנג TL500 - המקסי סקוטר החדש של סאן-יאנג הטייוואנית; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...8%d7%90%d7%9c/
![]()
רכיבה ראשונה בישראל על הסאן-יאנג TL500 - המקסי סקוטר החדש של סאן-יאנג הטייוואנית; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...8%d7%90%d7%9c/
![]()
ראיתי אותו בכבישים, הוא מכוער למידי. מעבר לזה הוא כלום כוחות סוס להספק מנוע כזה, זאת אומרת שהטכנולוגיה שלו לא מתקדמת במיוחד אז הייתה בעיה בייצור מנוע או שזה מנוע ישן ומועתק.
נוסיף לזה שהוא עולה 50 אלף והמקום אחסון שלו לא הכי להיט.
אז למה לקנות אותו ולא לקנות אופנוע יש 2 או חדש שעולה 30 אלף?
באמת אני לא מבין את התמחור של הכלים האלו ואת האנשים שקונים אותם במחירים האלו - כולל הטי מקס.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
דווקא ההספק הנמוך לנפח הוא יתרון בעיני. האופנוע הקודם שלי הוציא ארבעים וקצת כ"ס מ650 סמ"ק, הנוכחי מוציא 55 מ-750.
בקודם המנוע חי לנצח גם כשהשלדה התחילה לאותת שהאופנוע כבר זקן. בנוכחי אני מקווה לתופעה דומה.
לגבי מכוער, על טעם ועל ריח (לדעתי הדור הקודם של הטימקס גם היה זוועות, כנ"ל לגבי כל מה שהתגלגל משערי המפעל של קטמ בשנים האחרונות).
לגבי המחירים המוגזמים,
היה כאן פעם פוליטיקאי שאמר אימרה חכמה , הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם (אף אחד כמובן לא הסכים איתו והוא יצא המופסד).
אני מסכים לגבי מה שאמרת על העיצובים...כל מה שציינת מזעזע ברמות.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk