בצילינדר יש ציפוי ניקיסיל. אסור לחרות אז צריך לבדוק bore ולחליף פיסטון ורינגים. דואג שהמייסבים של הקראנג לא ירזיק מעמד תחת אומס. עדיף להוציא ולהחליף בכל זאת. שסתום בראש לא תקין כנראה ושם גם אי אפשר לחרות את המתכת שם. מבין שזה בעיה. אז יקנה ראש וכל מיני חלקים. נראה. כן רוצה לעשות את האוברהול. שיהיה לי ספירר כי בכסף הזה אני קונה קטנוע במצב לרא ופה לפחות יהיה לי לפחות אופציה לדעת שאולי ירזיר מעמד. במשומש מסתם בן אדם אי אפשר לדעת את מצבו.