כובע פלאג הוחלף?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אהלן. אשמח לעזרה!
כמו שכתבתי.
האופנוע gasgas250f soumi 2012 .
על האופנוע: 4 פעימות, מנוע של wr250f.
האופנוע הועבר בין מוסכים"נחשבים" בתחום בלי הצלחה ומשיכה של כ 9 חודשים שהאופנוע מושבת, וכמובן אלפי שקלים.
מנסה כרגע לעבוד בבית בתקווה להצלחה.
אז ככה.
יש סטרטר, אין ניצוץ.
מה הוחלף בנתיים?
מצבר.
מיישר זרם.
פלאג.
כוהל.
מחשב ניהול מנוע.
שיפוץ סלילים (פעמיים).
מה הלאה?
מוסך אחר כרגע אין אופצ' גם מבחינה כספית וגם סוג של "חוסר אמונה".
מקווה לתשובות ועזרה.
תודה!
אנא בדוק עד לאיפה מגיע החשמל על ידי מד מתח.
האם במיישר זרם יש חשמל?
האם בכויל מגיע חשמל?
Sent from my iPhone using Tapatalk
נשמע שמישהו יורה בתותח החלקים ואתה משלם על זה.
בפורום הקודם הייתה למישהו עם KLX250 אותה בעיה של אי הווצרות ניצוץ וגם הוא החליף את כל מערכת החשמל,כולל הסלילים.
לבסוף הבעיה הייתה בדיודה ב kill switch - אם אני לא טועה לגבי המיקום.
ואם יש אימובילייזר באופנוע כדאי להתחיל ממנו (מחשב ניהול מנוע מגיע איתו בסט בדרך כלל).
בדוק את הכפתור האדום (משבת מנוע) ואת החוטים שלו.
אם יש לך כפתור ON/OFF בדוק גם אותו.
אני לא יודע להגיד כרגע האם הם פותחים מעגל בלחיצה או סוגרים אותו. סביר להניח שמעגל של ה-ON/OFF צריך להיות סגור, והאדום פתוח כדי שיהיה ניצוץ.
מה שהייתי עושה - חותך את החוטים קצת לפני המתג, ופעם אחת מקצר (מלפף אותם ביחד) פעם אחרת משאיר אותם בנפרד, וכך עבור כל כפתור, סה"כ 4 קומבינציות.
אם האחת מהן מופיע ניצוץ... ניצחת.
אם לא - קודם כל, תמצא דיאגרמת חשמל של האופנוע שלך.
בדוק רציפות של החוטים מהכפתורים האלה עד הקונקטור של המחשב.
אם גם שם אין בעיה - בדוק רציפות של החוטים מהמחשב עד לכובע פלאג.
אם גם שם אין בעיה - בדוק את החיווט מהפיק-אפ למחשב.
אם גם זה לא עזר - הייתי מהמר על הפיק-אפ עצמו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תנתק את התקע של המפסק של האורות/ווינקרים/סטרטר/מדומם.
תנסה להניע בקיק.
יש מצב שהמדומם שלך תקול,בעיה ידועה במפסק הנ"ל
צריך להניע ללא המפסק בתנאי שזו הבעיה כמובן...
במיישר זרם סביר להניח שכן, הוחלף לחדש ומאז עדיין לא הניע.
אבל אבדוק זאת.
בזמן סטרטר נבדק המתח עם מד מתח על כל אחד משני הכניסות לכוהל כלפי הגוף ונמצא שהמתח היה מכל אחד מהכניסות 8 וולט.
לגמרי. לצערי אתה צודק, ועוד חייל בסדיר זה עוד יותר מתסכל. (ועוד שני מוסכים "נחשבים!)
הkill switch נבדק והוא תקין.
אימובלייזר אין באופנוע (אופנוע אינדורו, wr250f).
מדומם וכפתור on/off נבדקו והם תקינים.
"תמצא דיאגרמת חשמל של האופנוע שלך"
לגבי הדיאגרמה, האמת שחיפשתי הרבה ולא מצאתי. אשמח אם תוכל לעזור לי בעיניין. (gasgas ec250f soumi 2012).
"בדוק רציפות של החוטים מהכפתורים האלה עד הקונקטור של המחשב"
אבדוק ואחזיר תשובה.
"בדוק רציפות של החוטים מהמחשב עד לכובע פלאג"
נבדק ונמצא תקין.
"בדוק את החיווט מהפיק-אפ למחשב"
מה זה הפיקאפ? איך הוא ניראה? מה תפקידו? היכן הוא ממוקם? (הוא אמור להימצא על הבוכנה!?)
לפי מה שניחשתי/הבנתי, הפיקאפ נותן דיווח למחשב בזמן הנכון מתי לתת ניצוץ.
אורות/וינקרים/סטרטר/מדומם נבדקו.
קיק לא עוזר,אין ניצוץ.
אני חוזר,תנתק את התקע של המפסק ותנסה להניע.
בלי לבדוק כלום,פשוט לנתק ולנסות להניע.
בהצלחה
up![]()
כיוון שלא מניע אתה לא יכול לבדוק זרם.
אתה כן יכול לבדוק קצר בסלילים.
ממכסה סלילים יוצא קונקטור עם שלושה חוטים צהובים או לבנים(בד״כ).
תנתק את הקונקטור הזה ותבדוק (מהצד של המכסה)התנגדות בין כל שתי רגלים של הקונקטור, אמור להיות אפס תמיד.
אותו דבר תבדוק בין כל רגל בקונקטור לגוף האופנוע, גם כאן אמור להראות אפס בכולן.
לפני הבדיקה, אם הרב-מודד לא אוטומט שים לב שאתה בטווח הנכון.
זה שאין קצר לא מבטיח שהסלילים תקינים, זה רק מבטיח שאין קצר.
בנוסף אתה יכול לעבור באופן כללי על כל הקונקטורים שקשורים למעגל הצתה(או בכלל, זה לא מזיק), לנקות אותם ולמשוך בעדינות בחוטים ולראות שאין איזה רגל משוחררת באחד הקונקטורים.
סלילים לא קשורים להצתה ויש טעות בתגובה מעלי.
התנגדות 0 בין כל שתי רגליים (פאזות) מעידה על נתק.
אמורים לקבל ערך - יהיה רשום בספר.
רק החלק הקטן קשור להצתה.