האם כשהנעת לחצת על ידית המצמד? האם זה היה בכל הפעמים? האם החיווי בלוח של הניוטרל תואם למצב בגיר? האם נורית הניוטרל לעיתים מהבהבת בזמן נסיעה?
שלום לכולם .
היום בבוקר שבאתי להניע את האופנוע סובבתי את המתג והמנורה fi נדלקה ולא הצלחתי להניע , האופנוע היה במצב ניוטרל .
אחרי 2 דקות העברתי לראשון והאופנוע הניע ונסעתי עליו רגיל לעבודה נסיעה של 10 דקות .
במשך היום הנעתי אותו עוד פעמיים והוא הניע והכל בסדר וגם חזרתי איתו הביתה .
מדובר על klx 250 2013 .
לפי דעתכם צריך בדיקה מעמיקה ?
האם כשהנעת לחצת על ידית המצמד? האם זה היה בכל הפעמים? האם החיווי בלוח של הניוטרל תואם למצב בגיר? האם נורית הניוטרל לעיתים מהבהבת בזמן נסיעה?
כשהנעתי לחצתי על המצמד .
החיווי של הניוטרל תואם לגיר .
נורית הניוטרל אף פעם לא מהבהבת בזמן נסיעה .
כרגע הכל תקין האופנוע מניע רגיל ונוסע רגיל
האופנוע עמד לפני זה תקופה או הוא זז כל יום? מילאת דלק?
אני לא נוסע הרבה ממלא דלק פעם ב3 שבועות .
לפעמים קורה שהאופנוע עומד 3 ימים רצופים.
ביום שישי האחרון נסעתי 15 דקות
וביום ראשון בבוקר זה קרה .
חייב לציין ש מיום ראשון אני נוסע כל יום עם האופנוע וברוך השם הכל תקין .
בבוקר נדלקה לי המנורה של הדלק מילאתי פול והכל בסדר .
המנורות תקינות האופנוע מניע במכה אחת .
מה אתה חושב שקרה ?
מחיפוש ברשת עלו כמה אופציות:
- מצבר חלש (אין מספיק מתח להנעה\להפעלת משאבת הדלק)
- צינור נשם סתום או וואקום במיכל (אין לחץ שאיבה עקב וואקום -> אין דלק - > נורית נדלקת)
- תקלת חיווט בקונקטור של ה ECU
בכל מקרה אם קורה עוד פעם נסה לפתוח את המיכל דלק ולראות אם זה עוזר, אם כן יש בעיה עם האיוורור של מיכל הדלק אם לא והמצבר תקין (ללא נפילת מתח רצינית בזמן הנעה) אז מצב שיש בעיה בחיווט איפשהו.
הנ"ל כאמור רק עפ"י מה שמצאתי ברשת מחוות דעת של אחרים, אין לי נסיון עם הכלי.