שמן מנוע 10-30 שעומד בתקן SAE.
אין צורך לבדוק אם אין נזילה חיצונית.
250 סמק \ מ"ל.
אז יש כלכך הרבה חברות וכולן טובות ומעולות אבל זה כבר נהיה מבלבל כמות המותגים לכן אני פונה אליכם בשאלה של מה מומלץ לי לימאהה אקסמקס 250 סמ"ק.
רק ברשותכם כמה שאלות:
האם יש צורך לבדוק כמות שמן גיר כמו שמן מנוע?
איזה שמן מתאים לקטנוע שלי ואיזה ערכים הוא אמור להכיל על מנת שיתאים?
מה טווח המחירים של בקבוק ליטר לדוגמא?
שמן מנוע 10-30 שעומד בתקן SAE.
אין צורך לבדוק אם אין נזילה חיצונית.
250 סמק \ מ"ל.
לא אין להם.
מותג ספציפי - כל שמן מנוע מודרני.
אפשר גם לשים 10-40 את זה שאתה שם במנוע.
אם מתחשק לך שמן יעודי לגיר,יש במוטו דיפו ובעוד חנויות
לא יודע מה השוני ואם יש הצדקה לשים אותם.
ולא - לא חובה לשים שמן יעודי לגיר לפי הוראות יצרן.
SAE זה תקן אמריקאי לשמן מנוע של רכבים.
כל שמן מנוע שתמצא יעמוד בו.
תחכה שהכל יינזל ותשים 250 סמ"ק
אצלי מי שאני מטפל שם 85W140
והוא עבד במטרו 6 שנים, אמר לי לא לשים 80W90 זה נוזלי מידי .
והוא לא מחליף בכלל בטיפולים ולא לעולם שמן גיר![]()
אולי כי החלפת שמן גורמת להחלקה בגיר (....)
לפני 50,000 החלפתי את כל המיסבים ומאז אני עם 10-30אבל יש לי שבבים בשמן והגיר מתחיל שוב להרעיש.
בקרוב מחליף את כולו אולי אעלה לצמיגות הזו.
כמה זמן אתה איתה?
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 22-06-2020 בשעה 10:59.
למה החלפה גורמת להחלקה בגיר,
מעניין גם ברכב שלי קורולה 2005 אמר לי חבר שעובד בהילוך שישי לא מחליפים שמן גיר זה רק מעורר מתים ושולח את הגיר לעולם שכולו מנוחה.
באיזור מרץ עשיתי מייסבים עלה לי 1100,
אה והוא החליף למייסבים גרמנים כי המקורים מייוצר בטייואן/סין באיזור מדינות העוני שלא יודעים לייצר ובכוונה עושים לך הוצאות.
הוא אמר לי רק לא מקורי הכי פח שיש.
קח רק יפני/גרמני באיזר צלנוב בת"א.
המקורים מיוצרים ביפן.
כששיפצתי ב 2015 לא היה להשיג את המיסבי מחטים בארץ הייתי צריך להזמין מחוץ לארץ.
ההחלקה זה היה בצחוק לגבי זה שהוא אף פעם לא מחליף.
אין מה שיחליק בגיר של קטנועים
סטיה קטנה מהנושא לגבי ההלצה של טרייבל,
החלקה בגלל החלפה היא בגיר פלנטרי. לעתים בגיר בו לא ביצעו מעולם החלפה, עדיף לא להחליף מכיוון שהחומר הנשחק שספוג בשמן מייצר מעט אחיזה בגיר העייף. החלפתו תגרום להחלקה.
ברם אולם, גם יצרנים שעשו גירים שהם "sealed for life" מודים שבהחלפה תקופתית ניתן להאריך את אורך חיי הגיר. (מכיוון שהגישה היום היא שרכב לא צריך לחיות הרבה שנים, ובוודאי שאין אינטרס לאמינות הרבה מעבר לתקופת האחריות, לא תמצא הנחיות על החלפה תקופתית בחלק מהמכוניות).