סטיה קטנה מהנושא לגבי ההלצה של טרייבל,
החלקה בגלל החלפה היא בגיר פלנטרי. לעתים בגיר בו לא ביצעו מעולם החלפה, עדיף לא להחליף מכיוון שהחומר הנשחק שספוג בשמן מייצר מעט אחיזה בגיר העייף. החלפתו תגרום להחלקה.
ברם אולם, גם יצרנים שעשו גירים שהם "sealed for life" מודים שבהחלפה תקופתית ניתן להאריך את אורך חיי הגיר. (מכיוון שהגישה היום היא שרכב לא צריך לחיות הרבה שנים, ובוודאי שאין אינטרס לאמינות הרבה מעבר לתקופת האחריות, לא תמצא הנחיות על החלפה תקופתית בחלק מהמכוניות).



ציטוט ההודעה בתגובה