ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
אנחנו עדיין בישראל, ועדיין אופנוע "יפני", לא משנה אם יוצר בהודו / תאילנד / אינדונזיה, עדיין מקבל את התואר הנכסף "יפני". גם אם האופנוע יורכב באותו מפעל, ע"י אותו בן אדם, הכוח של הסמל עדיין קיים. זה בדעיכה מסוימת, אבל כוחו של הסמל עוד פה. אנחנו עדיין מדינה של מותגים, וחשוב מאוד שהמחזיק מפתחות שאתה זורק ביחד עם משקפי השמש והארנק על השולחן בכניסה לפגישה יציגו סמל שמעיד על משהו.
בקרת האיכות חשובה יותר ממיקום המפעל.
אני דווקא חושב שיש שינוי הדרגתי לטובה ונחמד לראות קצת תחרות. קח לדוגמא את 752s של בנלי.
במחיר של אמטי 7 אתה מקבל מזלג של מרזוצ׳י, בלמי ברמבו, מסך צבעונ ו100 סמ״ק יותר, כאשר החסרונות הבולטים הם המשקל והמדבקה של made in china.

230 קילו נראה מוגזם על הנייר, אבל רכבתי תקופה על האנסי והוא לא הרגיש כבד בצורה חריגה.
לדעתי, תנו להם חצי עשור של אמינות טובה והיפנים יתחילו באמת להזיע.

https://www.youtube.com/watch?v=28UqUnAAI2g