היה לי K100RS שנת 86', לא היה כזה אמין (ה K75 היה יותר מוצלח, יצא להם פוקס עם ה 3 צילינדרים)
וכן, ה K בהגדרה יותר חזק וספורטיבי מהבוקסר R
ואם יש לך את ה R1200ST (נדיר בארץ, אין הרבה ST המכוערת) , אז לא הייתי מהסס ללכת לאלכסים (גם נדב אחלה). לא חושב שאתה צריך לחשוש. מה אתה צריך לעשות לכלי?, יישור קו?
ואחלה אמינות יש ל ST !!
.. אתה חייב שהמוסך ייבצע רכיבת מבחן אח"כ?, למה? ואתה יכול לסגור איתם (אלכסים או נדב) שאתה ממש דורש שיעשו סיבוב לתקינות בסוף הטיפול (לא הייתי הולך לאיזה מוסכניק עלום שם רק בגלל שהוא לוקח את הכלי לסיבוב)
** kaz - שלחתי לך ה"פ **


) , אז לא הייתי מהסס ללכת לאלכסים (גם נדב אחלה). לא חושב שאתה צריך לחשוש. מה אתה צריך לעשות לכלי?, יישור קו?
ציטוט ההודעה בתגובה