אני דווקא הייתי הולך יותר על כיוון של מערכת החשמל.
הייתה לי בעיה זהה בקטנוע אחר (מובי) ואחרי שפירקתי לו את הנשמה ולא מצאתי פתרון הסתבר שהחוט של הכויל היה מנותק בתוך המעטפת שלו. כשירד מהג'ק החוט היה מתנתק וכשהיה על הג'ק היה מגע.
היה סיפור גומה עם ג'וימקס כשעבדתי במוסך בזמנו, אני זוכר את המקרה כי שלושה ימים פירקנו את הקטנוע לגורמים בתסכול רב. בסוף מצאנו איזה חוט עם נתק בצמת חשמל הראשית שעשה את הבעיה.

כל מה שרשמו לפניי גם נכון והרבה יותר קל לאבחון אבל ללא פרטים נוספים (כגון מה כבר נבדק ונשלל על הסף) כל תשובה שתקבל פה (כולל שלי) יהיו ניחושים.

עד כמה יש לך ידע וכלים לפרק ולנבור בו? אם בא לך לחפור בו נשתדל לעזור לך, אם אין לך הידע והכלים אז לצערך תאלץ לגשת למוסך לאבחון. זו בעיה שמצריכה ידע וסבלנות.