אפשר להגיד שזה דור חדש של צמיגי מירוץ... עצם העובדה שאין צורך לחמם אותו לפני וגם אפשר להפוך צד זו קפיצה משמעותית במונחים של צמיגים.
זה נשמע כמו הצמיג האידאלי לימי מסלול: סליקס שאינו מצריך חימום, אינו דורש כיווני בולמים ייעודיים, ניצן להחלפה בין הצדדים ומציע אורך חיים גבוה; מצלר מציגים את ה-TD Slick - צמיג ייעודי לימי מסלול ומרוצי חובבים; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a6%d7...c%d7%95%d7%9c/
![]()
אפשר להגיד שזה דור חדש של צמיגי מירוץ... עצם העובדה שאין צורך לחמם אותו לפני וגם אפשר להפוך צד זו קפיצה משמעותית במונחים של צמיגים.
4 צילינדר עם 80 כ"ס -סליקס ומסלול ליד הבית. זה מה שאני רוצה. ומעודדות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
השאלה מה קורה עם צמיג כזה בזמני "קירור"
ממה שאני מכיר צמיגי סליקס שהם מתקררים הגומי עובר איזה שהוא תהליך וככול שהצמיג עובר יותר מחזורי חימום ככה הוא נגמר יותר מהר (באזור ה10 מחזורי חימום ממה שאני יודע) וזו גם אחת הסיבות בין היתר שמשתמשים במחממי צמיגים.
מה קורה בצמיגים האלו?