מה ממליצים לקנות?
עשיתי נסיעות מבחן על שתיהם, הדוקאטי יותר נוחה מה09, ב09 המנוע מרגיש יותר חי.
מדובר על כלים יד 2 שנתון 18 בערך, במחיר של דוקאטי יד 2 אפשרי לקנות 09 ניילון לצורך ההשואה.
קניית ניילון הפרש ביניהם 15K.
מה ממליצים לקנות?
עשיתי נסיעות מבחן על שתיהם, הדוקאטי יותר נוחה מה09, ב09 המנוע מרגיש יותר חי.
מדובר על כלים יד 2 שנתון 18 בערך, במחיר של דוקאטי יד 2 אפשרי לקנות 09 ניילון לצורך ההשואה.
קניית ניילון הפרש ביניהם 15K.
לפי ההגיון?.. ברור שה אמטי09 (אמינות, מחיר אחזקה שירות וזמינות חלקים)
רגש כולל הלקאה עצמית (גם ע"י ליגל) - הדוקקי
מה השימוש?, יומיומי או טיולים/סופ"שים לכייף?
יומיומי = 09 ברור
למרות שיש לי חבר מהשכונה שרוכב יומיומי על 821 (היה של מיצו) ובינתיים לא שומע בעיות
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
שירות ומחירי טיפולים..מעדויות של כאלו שנכוו. הם היבואן וכפי שהבנתי הם דיי מונופול
אם GUCCI יראה את השרשור, אולי יוכל לתת את חוויתו הכואבת![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
רכבתי על שניהם.
די ראש בראש מבחינת ביצועים, לכל אחד יש "קטע" משלו - וזאת שאלה למה אתה מתחבר יותר.
מבחינתי - ה-MT הוא עוד נייקד יפני, והדוקאטי הוא אופנוע שבו כל רכיבה היא חוויה ממכרת. אבל זה עניין של טעם וריח.
לגבי הצעקות על השירות של ליגל - מקורן בבחור אחד כאן בפורום עם חוויה אישית מאוד לא נעימה, שדואג לספר כמה חרא היבואן של דוקאטי בכל שרשור.
מצד שני - לא חסר כאן גם "נפגעי מטרו".
אני, באופן אישי, תמיד קבלתי בליגל חיוך, כוס אספרסו ורצון לעזור ככל הניתן - למרות שאני לא מטפל אצלם, אלא רק קניתי חלקים כשהייתי צריך משהו דחוף ולא יכולתי לחכות למשלוח מחו"ל או הגעתי להסתובב באולם התצוגה.
לגבי מחירי הטיפולים השוטפים - אני אשמח לשמוע מ-erani99 האם מדובר בחוויה אישית או רק בשמועות.
כי ממה שראיתי, לפי הטבלאות שמתפרסמות כאן בפולגז, הטיפולים השוטפים לדוקאטי עולים פחות מאשר להרבה כלים יפנים מקבילים.
אתה מוזמן להשוות את המונסטר ואת ה-MT לפי הטבלאות שמפרסים היבואנים או לפי הטבלאות שמתפרסמות במבחני הדרכים בפג"ז (שמגיעות מאותו מקור).
אני רק זוכר שטיפולים ל-40K ק"מ הראשונים עבור מונסטר 797 לפי הטבלאות הנ"ל עולים משמעותית פחות מנינג'ה 400...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
נו, יופי.
עם הזמנת חלקים מחו"ל ועבודה עצמאית גם הדוקאטי שלי לא עולה הרבה באחזקה.
איך זה עוזר לפות"ש, שלא מתכוון לטפל לא ב-MT ולא ב-821 בעצמו?
בקניית חלקים בארץ מטרו לא פחות "חזירים" מליגל - ואולי גם יותר, כי חלק ממוצע בליגל עולה פי 2.5 מחו"ל (כולל מע"מ בארץ, לא כולל משלוח + מיסים בהזמנה מחו"ל).
במטרו כבר יצא לי לראות פי 3 ופי 4 על חלקים מסויימים. זה מצמצם את הפער שקיים בחו"ל (שם החלקים של דוקאטי יקרים יותר מחלקים של ימאהה).
לגבי שעות מוסך - שעת מוסך עולה מה שהיא עולה, בלי קשר לסוג האופנוע. אם אתה בוחר לטפל במוסך ידוע (פודיום/דינמיקה/אלכסים לא-יודע-מה-עוד-יש) יחייבו אותך על אותם 250-300 שקלים לשעת עבודה, בלי קשר לסוג באופנוע שעומד על הליפט.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא מניסיון שלי.. שוב מחבר טוב שאני סומך על עדותו האמיתית.
האמת?, יש לי עוד חבר עם דוקאטי 800SS שנת 2004 - הוא לא מטפל אצלם אלא אצל המוכר שמכר לו מכונאי אופנועים( מפ"ת), וכל פעם שהוא בודק אצלם מחירי חלקים, על היוסטור!!
ולא אומר שמטרו נשמות, פשוט לאמטי או יפני אחר החלקים והיצע המוסכים הרבה יותר גדול... תאמין לי אני יודע, יש לי בימר שגם ככה יש מעט מוסכים שמטפלים בגרמנים בארץ, ועוד כלי כמו ה K זה לא בוקסר.. אז מצטמצם על אצבעות יד אחת של חבלן מס' המבינים המקצוענים פה.
כפי שהבנתי מהחבר שניסה למכור אחרי החלפת הצמיג בליגל שהפכה לעוד כמה עיזים שהמציאו, אף אחד לא מבצע בדיקה לפני קנייה לדוקאטי חוץ מליגל.. אבל, צודק - הכל שמועות. לא אני עברתי את זה.
חבר שלי/מוכר בפורום כ gucci יכול לתת את חוות דעתו וסיפורו מההתנהלות.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אין ספק שהדוקאטי כמה רמות מעל הmt, אם אני הייתי צריך לבחור לא הייתי קונה אף אחד מהם, לא סובל את מטרו שתמחור החלפים שלהם ממש לא הגיוני וכמו שerani99 רשם למעלה הנסיון שלי ממש לא היה טוב עם היבואן של דוקאטי, כמו שהוא רשם, נכנסתי להחלפת צמיג ויצאתי בנזק של 6.5k ללא יכולת להוציא משם את האופנוע מכיוון שלא הסכימו לשחרר אותו (גם לא על גרר), הכל היה על גבול נוכלים מתחילת הכניסה למוסך ועד לנסיון לשנות את ק"מ האופנוע במחשב על מנת לנסות לדחוף לי בנוסף טיפול בעלות נוספת של 4.5k, מדובר היה על אופנוע שעלה 200k עם 21k ק"מ, האופנוע היה תקין ומטופל, כשיצאתי משם והרגשתי כאילו אנסו אותי מיד ( מחוץ למוסך ולפני שעלית עליו בכלל) פרסמתי אותו למכירה, אף טרייד לא הסכים לקחת אותו בגלל היבואן ) היום אני יודע שכן לוקחים אותם בטרייד(, בקיצור, דוקאטי הוא לא אופנוע חף מבעיות, שמעתי על הרבה שהוחלפו בהם מנועים, עלויות אחזקה שערוריתיות, אותימעלויות האחזקה לא ענינו מכיוון דלקחתי אותם בחשבון לפני קניית האופנוע, אותו שבר היבואן, משיחה עם המון אנשים אני ממש לא היחיד, יש קבוצה של נפגעי היבואן ויש קבוצה של חסידיו, באוד כואב בכיס להיות בקבוצה הראשונה, אם פותח השרשור מחפש אופנוע שהוא פסל איטלקי, מלהיב לרכיבה עלויות אחזקה שקרובות לאופנוע יפני ולא פוחד משוק חלש, הייתי מציע לו לבחון את ה mv agusta ששירת אותי 4 שנים מהנות לאחר הדוקאטי, לי היה את ה 1090 שהיה אמין מאוד וחוץ מאחזקה שוטפת לא היה שום בעיה.
השאלה לעניות דעתי היא אם יש לך גם יומרות ספורטיביות.
אני אומר את זה בזהירות כי לא רכבתי על ה 821 אבל אני מנחש שהוא בעל התנהגות דינאמית וספורטיפית עדיפה על ה 09 (שווה לבדוק את הנקודה).
כרוכב על גיקסס 750 שמרגיש מאוד מדויק, לא אהבתי את התנהגות ה 09 ברכיבה יותר ספורטיבית (אבל בסוף זה גם עניין והעדפה אישית כמו לגבי כל אופנוע).
בהצלחה בבחירה.
באופן כללי עלויות חלקים לא צריכה להיות שיקול משמעותי כי אפשר להזמין הכל מחו"ל ובזול. כרגע יש בעיה נקודתית עם המשלוחים בגלל הקורונה אבל בכללי זה עובד יופי. אני מטפל במוסך מורשה מטרו עם חלפים מקוריים של קוואסאקי (גם כשהאופנוע עוד היה באחריות) במחירים סבירים לגמרי. אופנוע זה אחד הדברים שקונים בעיקר עם הרגש - פשוט תבחר את הכלי שמרגש אותך יותר. בתוך תוכך יש לך העדפה ברורה לאחד מהם.
הדוקאטי בהרבה יותר ריגש אותי והיפנט אותי בהכל וגם מבחינת היותו איטלקי והזכיר לי קצת פרארי ולמבו, אחרי נסיעה על שתיהם אהבתי יותר את ה09. מחפש עכשיו אחת לקניה עם נתונים טובים. תודה לכולם