תקציב נמוך , סיכוי טוב ליפול על נבלות שיעלו ביוקר.
תעלה קצת בתקציב לכיוון ה9 ותוכל לקנות 250 מצויין שישרת אותך.
אהלן חברים חדש על דו גלגלי צריך קטנוע אמין שישרת אותי בנסיעות כל יום בערך 45 קמ .. יש כזה דבר בתקציב המצויין?!? תודה לעונים..
עד מחיר של 6000
תקציב נמוך , סיכוי טוב ליפול על נבלות שיעלו ביוקר.
תעלה קצת בתקציב לכיוון ה9 ותוכל לקנות 250 מצויין שישרת אותך.
מה דרגת הרשיון שלך?
מה תוואי הנסיעה - עיר/בין-עירוני? האם כולל כבישים מהירים?
איך אתה מתכוון לטפל - לבד או במוסך?
אתה מחפש קטנוע או אופנוע?
כעיקרון, זה תקציב נמוך - אבל אפשר למצוא בו כלים במצב נסיעה תקין, שיחזיקו עוד עשרות אלפי קילומטרים.
מה שכן, אלה כלים משומשים וככאלה יהיה להם בלאי. הם ידרשו תיקונים פה ושם, וכל עוד אתה צריך מוסך בשביל הדברים האלה - מחיר האחזקה עלול להפתיע אותך לרעה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לדעתי - חפש דגם לא אקזוטי, ישן, עם יד נמוכה (עדיף ראשונה-שניה) ועם תיעוד טיפולים מלא, עדיף לפני הזמן (בעיקר אם מדובר בקטנוע עם מרווח טיפולים גדול כמו ה-XEVO).
תעבור על ה-XEVO/ג'וימקס/G-DINK/S3 ADVANCE/X-MAX שתראה בלוחות, ותתמקד בכלים עם יד נמוכה וק"מ סביר (בוא נגיד, עד 60 אלף).
תבחר את האחד לפי המצב בפועל - פחות משנה מה ה"נתונים" (שנתון, ק"מ) כל עוד הם סבירים - אבל אל תתפשר על קטנוע שלא מתוחזק בנדיבות.
אני מנחש שיהיה לך יותר קל למצוא את זה בדיאלים - אלה כלים שנמכרו בכמויות גדולות, והביקוש שלהם כמושמשים חלש יחסית. לכן הם נמכרים במחירי רצפה.
תדגום את אלה למשל:
https://www.yad2.co.il/s/c/rmi9vu
https://www.yad2.co.il/s/c/7b6pls
https://www.yad2.co.il/s/c/6f77g5
ואני בכלל הייתי הולך על זה:
https://www.yad2.co.il/s/c/9kd2s9
אבל זה לא מתאים לכל אחד (נחשב שהחלקים שלו יקרים, ותא המטען קטן ואינו מכיל קסדה). למי שמוכן לחיות עם החסרונות הנ"ל, זה נראה כמו מציאה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה רבה
אתה קונה כלי ב-6,000₪?
תשאיר עוד 4,000₪ שקל בצד ליישור קו ותקלות שבוודאי יגיעו.
אלא אם אתה מטפל בעצמך.
מחזק את קקטוב לגבי הדיאלים, יש כמה חוות דעת לגביהם בפורום ומנסיוני איתם החוות דעת לא רחוקות מהמציאות: כלי פשוט, זול, אמין, צריכת דלק נמוכה אבל סובל מ"יחסי ציבור" גרועים ושוק נמוך. ה 250 כמובן עדיף על ה 125.
במשרד יש לנו את הדיאלים 250 ( עשה 6719 קילומטרים ועומד בחנייה מקורה אז אין לי מדד טוב לגבי אמינות)
בגדול האיכות של החומרים מאוד ירודה.
מתלים רופסים
אבל נכון לרגע זה לא היו בעיות איתו כן יש סימנים לבלאי בגימור החיצוני ( שטיח של הרגליים פלסטיקה שמתעייפת וכו').
כתבתי עליו פה בפורום ומאז לא השתנה הרבה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם אם תטפל בקטנוע של ימאהה בעצמך תוכל לעבור את סכום שנקבת.
לפותח האשכול הסיכוי שתמצא קטנוע 250 טוב בתקציב של 6,000 נמוך.
קטנועים של ימאהה הייתי מוריד מהחיפוש.
לרוכב טרי מומלץ קטנוע חדש או כחדש ואם אין תקציב - קונים את ההכי פשוט במצב הכי טוב - זה תקציב טוב לקימקו מובי 125 ואולי לדיאלים 250.
קטנועי 250 - אקסיבו,אקס מקס וג'וימקס בסכום של 6K יהיו עם פלסטרים מכאן ועד ל...
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 21-07-2020 בשעה 12:45.
יש לך הרבה יותר ניסיון בקטנועים ממני,אבל בכל זאת...
כמה פלסטרים כבר יכולים להיות בכלי עם 40 אלף ק"מ שטופל באופן שוטף במוסך מורשה?!
אתה רוצה להגיד, שקטנועי 250 נועדו לאורך חיים של 50-60 אלף ק"מ, וכשהם מגיעים לשם הם מפרקים את עצמם? או שאני מפספס משהו?
אני כותב את זה, כי יצא לי לראות כבר כמה קטנועי 250 שהגיעו ל-100 אלף ק"מ בלי שבעליהם היו חייבים להחליף אותם או סבלו מתקלות רבות. היה פה ושם בלאי טבעי, יצאו המחלות של הדגם במידה ויש - אבל זהו.
המכנה המשותף של הכלים שהאריכו ימים - טיפול פדנטי ורוכבים עם יד מתונה על הגז, ללא "פתיחות" וללא שיוט בקצה היכולת של המכונה.
לגבי המחיר ויישור הקו: כל עוד הכלי שמור ומטופל, אין סיבה שידרוש ישור קו מיידי בעלות של 4000 ש"ח.
כמו כן, למיטב ידיעתי - המחירים ביד 2 גמישים, כי קטנועים ישנים יש יותר מקונים. לכן בהחלט אפשר להסתכל על קטנועים שמורים ב-7-8 ולהתמקח כדי לקנות ב-6, או (במקרה של הדאלים בהודעה הקודמת נגיד) אפשר להוריד עוד מהמחיר הנקוב ובכסף הזה לממן חלק מיישור הקו שידרש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הרבה פלסטרים. וכן. הרבה קטנועים מתחילים לגלות סימני עייפות באזור ה50. זה לאו דווקא הקילומטראז', זה גם הגיל הממוצע.
כשאני חיפשתי קטנוע (תקופה אחרת, אולי מחירים אחרים), רוב הקטנועים שהיו מתחת ל8-10k, היו נבלות של ממש.
שוב - לא מתווכח, רק אומר את דעתי.
מהיכרות עם בעל XEVO שגמע 70 אלף ק"מ ללא בעיות מיוחדות, בעל ג'וימקס דור ראשון שחצה את קו ה-100 אלף ללא בעיות יוצאות דופן, ובעל הונדה פורסייט עתיק שהשבית אותו באיזור ה-80 עקב בעיית חשמל שהייתה בוודאות ניתנת לפיתרון - אני מאמין שאפשר למצוא כלים בני 6-8 שנים, עם ק"מ באיזור ה-40 שייתנו שירות מעולה לעוד כמה שנים.
לא אומר שזה פשוט, מבין שרוב הכלים טופלו במקרה הטוב לפי הקילומטראז' בספר ונרכבו באכזריות - אבל עדיין, אני בטוח שאם אני הייתי במצבו של הפות"ש, הייתי מצליח למצוא קטנוע טוב גם בתקציב הזה.
אגב - אני מסכים שעבור הרוכב המתחיל הממוצע, יותר הגיוני להכפיל את התקציב (במספרים, זה לא סכום גבוה במיוחד) ולקנות קטנוע חדש יותר, עם פחות ק"מ ומיד ראשונה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual