תודה על הפרסום,ממש טוב שיש אפשרות להוציא את הסוללות.
רכיבה ראשונה על ה-NIU - מותג הקטנועים החשמליים החדש בישראל שמגיע ארצה בשתי גרסאות דומות; שדרוג משמעותי לאופניים חשמליים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%9c%d7%99/
![]()
תודה על הפרסום,ממש טוב שיש אפשרות להוציא את הסוללות.
אם המנוע בגלגל, והסוללה בארגז וברצפה, מה יש בכל שאר הנפח. נראה שהדבר הזה מנופח ויכול היה להיות הרבה יותר צנום, או לחילופין היו מנצלים את המקום יותר חכם כדי שיהיה גם תא מטען נורמאלי (גם כשיש שתי סוללות).
בכל הקשור לקטנועים חשמליים ההרגשה היא כאילו אומרים לך "שמע בגלל שהביטוח הוא כמו 50 סמ"ק, הטיפולים זולים, וה-'דלק' הוא זול, אז אני אטחן לך את הצורה במחיר כי בכל זאת, שלא תתרגל שהכל טוב בחיים!"
זה הרי כלי תקציב, מי יקנה את זה מיליונרים או אנשים שהפרוטה אינה מצויה בכיסם?
עכשיו ביד 2 אנשים מוכרים סוזוקי אלטו אוטומטית במחירים הבאים:
2013 - 23 אלף עם 92 אלף ק"מ
2011 - 18 אלף עם 123 אלף ק"מ
נכון, יש תחזוקה, יש טסט יקר יותר באופן יחסי וזה לא חדש מהניילונים, מצד שני שימושיות שמאפשרת לך לצאת לבקר את ההורים בצפון או לנפוש בדרום, לסחוב עוד כמה דברים וכ"בונוס" כמה אביזרי בטיחות...
מת לדעת מה הפרופיל שאנשי השיווק יכוונו אליו...