משהוא צורך זרם בחיבור/ המתקן הזה, יש בויסטרום שקע לחיבור ידיות מתחממות, תחבר אליו ככה שתסגור סוויטש לא יגיע מתח למתקן.
אהלן
חיברתי ביום שישי את הזרוע לאופנוע - ויסטרום 650
ואת הכבלים חיברתי ישירות למצבר והכל עבד סבבה
הבוקר באתי להניע את האופנוע ואין שום תגובה כאילו שהמצבר התרוקן
עשיתי משהו לא טוב?
בשישי האופנוע התניע סבבה וגם הטעינה עבדה
שלומי
משהוא צורך זרם בחיבור/ המתקן הזה, יש בויסטרום שקע לחיבור ידיות מתחממות, תחבר אליו ככה שתסגור סוויטש לא יגיע מתח למתקן.
לא מחברים אביזרים ישירות למצבר, אתה צריך "להתעלק" על משהו שמקבל פלוס אחרי סוויצ', כמו השקע לידיות מתחממות שהציעו לך קודם
Sent from my GM1913 using Tapatalk
לא יודע. פתח ספר רכב ותבדוק. רצוי מאוד להטעין את המצבר קשה לי להאמין שהוא יטען אחרי נסיעה
Sent from my GM1913 using Tapatalk
לילה במוסך או שתקנה מטען בתטעין בעצמך בבית
Sent from my GM1913 using Tapatalk
גם לא מתעלקים על סתם פלוס אחרי סוויצ'. זה יכול לעשות בלאגן שלם למערכת החשמל. וככל שהאופנוע יותר מתקדם, הסיכוי לתקלות גבוה יותר. וזה לפני שדיברנו על נזקים לחיווט שנחשף ומפתח עם השנים קורוזיה.
חיבור על צרכן ידוע שאיננו בשימוש(כמו ידיות מחוממות שהוצע כאן, או שקע טעינה שיש לו הכנה בהרבה צמות של אופנועים), הוא דווקא פתרון לא רע. כששוב- איגות החיבורים היא חשובה, ובעדיפות לקנות מחבר שמתחבר לשקע ייעודי בצמה (אם קיים כזה).
מה הבעיה "לגנוב" פלוס ממשהו כמו אחד מאורות העזר? מה יקרה, תישרף נורה?....
וברצינות עכשיו, אתה צודק אבל גם מדבר באופן כללי מדי. צריך לעשות דברים "כמו שצריך", וזה כולל גם לחשוב על ההשלכות של מה שעושים. מי שמלפף שני חוטים ומדביק עם איזולירבנד או גונב פלוס מהקוילים או הכנס דבר מפגר כאן, שלא יתפלא כשיצוצו בעיות....
Sent from my GM1913 using Tapatalk
בכלי רכב מודרניים גניבת חשמל, אפילו ממשהו פעוט כמו מנורה, יכול לשגע את כל הרכב, עד כדי כך שהוא לא יסכים לנסוע. מחשב הרכב/שלדה/גיר יודע לזהות גם צריכת זרם לא תקינה, וגם התנגדות לא תקינה (נגיד חוט עם קורוזיה בגלל שלפני חמש שנים מישהו עשה חיבור פיראטי). לאתר תקלת חשמל כזאת זה סיוט (תשאל אותי איך אני יודע). זה ברוב כלי הרכב המודרניים.
עכשיו, אנחנו מדברים על אופנועים. אופנועים ברמת תחכום כזאת אני לא מכיר אישית, בידיים. פשוט כי אין לי כסף לאופנועים מתוחכמים. אני די בטוח שזה הכיוון, אם לא כבר קיים. בוודאי ובוודאי באופנועי הביוקר. יואילו מי שמבין באופנועים הללו להגיד.
בנוסף, ובלי קשר להאם האופנוע מתוחכם או לא,
העמסה של שקע מצית על פלוס של מנורת עזר יכול בהחלט לגרום לשריפת פיוזים במקרה הטוב, או התחממות החוט עד כדי שריפת האופנוע במקרה הרע.
לכל צרכן באופנוע יש חוט בעובי המתאים (awg) שיודע להעביר את העומס המתוכנן שמהנדס האופנוע קבע לו. כשאתה משחק עם זה אצה משחק באש תרתי משמע.
ולכן, אני אעדיף שקע שמחובר עם פיוז וחוט בריא למצבר, מאשר שקע שמחובר לחוט אקראי אחרי סוויצ', שאני לא יודע בדיוק מה הוא עושה. מעדיף לרוקן מצבר פעם בכמה שנים כי שכחתי צרכן מחובר, מאשר את האלטרנטיבה.
אבל,
כמו שכתבתי, לא צריך להיות לכאן או לכאן. לרוב האופנועים ניתן למצוא את צמת האביזרי עזר לפי תרשים ולהתחבר אליה.
ספציפית באופנוע שלי, יש מחבר מיוחד בצמה המקורית, שאליו ניתן להתחבר עם צמת אביזרים שיש לה מק"ט מהחברה. או, לחילופין, להתחבר אליו בלי הצמה של היצרן כדי לחסוך את ההרבה כסך שרוצים עליה. ואם מתכננים צרכנים כבדים, כמו אורות ערפל, צופר חזק, שקע מצית לדברים שאינם מטען (נגיד מיני קומפרסור) וכו... להשתמש באותו חיבור בשביל פיקוד לריליי. והזנת הריליי ישירות מהמצבר עם פיוז וחוטי מחושבים (יש לא מעט טבלאות ברשת לחישוב פיוז ועובי חוט לפי צרכנים ולפי אורך המעגל).
ונ. ב.
אם תתחבר למנורה, היא לא תישרף. ייתכן שהיא פשוט תעבוד חלש או לא תעבוד כלל. מה שישרף הוא מה שאמור להגן על המעגל שלה.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 26-07-2020 בשעה 20:28.
אתה צודק ואני שמח שהצלחתי "להוציא" ממך את הפירוט הזה, תודה
Sent from my GM1913 using Tapatalk