שלום לכולם
רציתי לשאול אולי מישהו מכיר יודע וידע איך לעזור
אתמול החלפתי מחזיר שמן שיושב מאחורי הווריאטור
עכשיו הבעיה שהוא נכנס בלי לחץ על גבול החלק..
איך זה הגיוני ? ואיך לסדר את זה כי אני לא חושב שזה תקין
שלום לכולם
רציתי לשאול אולי מישהו מכיר יודע וידע איך לעזור
אתמול החלפתי מחזיר שמן שיושב מאחורי הווריאטור
עכשיו הבעיה שהוא נכנס בלי לחץ על גבול החלק..
איך זה הגיוני ? ואיך לסדר את זה כי אני לא חושב שזה תקין
שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני.
א. שים לב לכותרות של שרשורים אחרים. תחשוב אם הם היו כולם כמו הכותרת שלך, ולא היה כתוב שם שום דבר חוץ משם הכלי. היה אפשר להבין מה הולך בפורום? היה נוח לחפש נושאים דומים? להבא, תן כותרת לשרשור שכוללת את השאלה\תקלה שלך, ולא רק את שם הכלי. את הכותרת הנוכחית ערכתי.
ב. במקרה שלך, תמונות יעזרו. האם הציר היה משומן, האם בוודאות השתמשת במחזיר שמן תואם\נכון, האם היה נראה שיש שם שקע על הציר במקום של המחזיר, האם המחזיר היה תקין, מה זה ועד כמה זה "בלי לחץ"... יותר מדי שאלות שלא ענית עליהן. אולי תמונה תעזור לעניין. אולי אפילו זה לא.
נשמע כמו מידה לא נכונה.
יכל להיות שקיבלת חלק של מודל אחר ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
פות"ש, העיניין ניתן לתיקון אבל בשביל להמליץ על התיקון הכי אפקטיבי תחילה צריך להבין ממה נגרמת הבעיה.
כדי לבדוק אם המחזיר מתאים או לא מתאים מצויין על כל מחזיר מידה. המידה מורכבת מ 3 קבוצות מספרים המציינות קוטר חיצוני, קוטר פנימי ועובי דופן. בתמונה המצורפת ניתן לראות איך זה נראה במחזיר השמאלי ( 7 37 20) - אחדד רק שזוהי דוגמא מהרשת והמידות הללו לא קשורות לכלי שלך.
תחילה השווה בין המספרים של הישן והחדש. אופציה נוספת היא מדידה עם זחון.
אם המספרים תואמים כנראה יש בעיה עם הציר\בית, אם המספרים אינם תואמים החלף למחזיר המתאים. כל זה בהנחה כמובן שהמחזיר הישן הוא מקורי.
לא מצויין איזו שנה הכלי, ייתכן שקיבלת מחזיר של דגם ישן\חדש יותר.. לכן, וודא בנוסף מה המק"ט\מידות של החלק המתאים והשוואה למחזירים.
נערך לאחרונה על ידי zx2r; 31-07-2020 בשעה 11:17.
כאלה דברים מביאים ממטרו לפי מספר קטנוע.
ואז אין טעויות.