עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 57

אשכול: חודש יולי השחור: 9 רוכבי דו-גלגלי נהרגו על כבישי ישראל

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    מישהו אמר פה פעם " עדיף החום של החליפה מאשר המזגן במחלקת שיקום", אצלי זה "עדיף החום של המיגון מאשר החום של האספלט" וזה מה שלרוב אני עונה כששואלים אותי אם לא חם לי באוגוסט עם מעיל וכפפות... הראשון אגב עובד יותר טוב... (;
    אמנם מעיל וכפפות יפחיתו מעוצמת הפגיעה בפגישה עם האספלט, אבל אין ספק שברכיבה פרברית/עירונית, כשאתה עטוף בכל שכבות המיגון והזיעה נוטפת מכל נקבובית בגוף, כל מה שעובר במוחך זו החולצה הרטובה מזיעה שאיתה תאלץ להיכנס לפגישה, מה גורם לרמת הריכוז לרדת ולשיקול הדעת להיפגע ומשם הדרך לפגוש את האספלט מהירה יותר.
    Erez Ronen

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    אחריות עצמית-פה מתחיל ונגמר העניין.

    עשרות אנשים חוצים את אותו הכביש ביום פעם בכמה זמן מישהו נפגע למה?
    התנועה אותה תנועה, הכביש אותו כביש אבל בכל זאת מישהו נפגע ואחרים לא למה זה קורה?
    כי זה שחצה בניגוד לאחרים טעה, טעה בהערכת המרחק או המהירות, לא היה מרוכז, לא היה מספיק מהיר,
    אלף ואחת סיבות, אבל תוצאה אחת.

    אפשר להאשים את כל העולם, אבל יש רוכבים שרוכבים שנים ללא תאונה, ויש רוכבים שכבר צברו כמה וכמה
    תאונות.

    אופנוע ספורט מודרני, עולה על היכולות האנושיות בכמה דרגות, לדעת להפעיל אותו נכון צריך המון דברים, לא
    לכל בעל רישיון יש אותם. בצה"ל אם אתה רוצה להיות טייס קרב, יש קריטריון מינימום שאתה צריך לעבור,
    חלק גדול מאד מאוכלוסיה לא עומד בקריטריון המינימום. אח"כ יש קורס מכשיר, ארוך מתיש ומנפה, גם שם רק
    אחוזון מגיע למגמת קרב, למה, כי גם בין הטובים יש טובים יותר שמתאימים למכשיר הזה.

    באופנוע כל ממזר מלך, יש לך כסף תעלה על הכלי הכי בן יונה שיש, מי יגיד לך לא, כשתתרסק, ואתה תתרסק
    יתחיל מסע האשמות גלובלי.

    מי שלא מצליח להחזיק סיבוב מתרסק לגדר, לא הגדר האשמה, הגדר רק החמירה את הפגיעה, אף טייס לא יאשים
    את המצנח במקרה של התרסקות.

    נכנסת לסיבוב עיוור והמתין לך כתם שמן בשיא הסיבוב ולא היה לך זמן לתקן (ברוב המקרים תבין רק אח"כ שמדובר בשמן)
    מי אשם, רוב הרוכבים מהמרים שלא יהיה שם כתם שמן, ב-99.9 אחוז מהמקרים הם צודקים, לא בכולם. מה עושים?
    נכנסים במהירות שגם אם הייתה תקלה תוכל לשרוד ולהגיב, ומתמגנים כאילו אין מחר.

    מי שמרים ווילי מרגיש נהדר, מלך העולם, האידיוט הכי מושלם בממלכה, כיסא המלך על גלגלים תמיד יהיה אופציה, במקרה
    הקל תקבל נזיפה ממנהל הבנק. כן ווילי מצליח ב-99.9 אחוז מהפעמים. הבעיה היא כשלא.

    יש כל כך הרבה דברים שלא תלויים בהולך הרגל/רוכב כשהוא בכביש האחריות שלנו לצמצם את ה-0.1 בכל שטות אפשרית
    ולהשאיר לכורח עליון את הבמה.

    אי אפשר לרכוב בפחד/היסטריה לכן כל הרוכבים חיים בהכחשה, ההכחשה כל כך חזקה שהאמונה מצליחה לטשטש לנו את
    הגבולות. ולא, קורס רכיבה מתקדמת לא יציל אותך בכל מקרה, הוא רק יצמצם את הסיכוי, ירגיע את הפחד ויעצים את ההכחשה.
    אני לא אנקוב בשמות של אושיות רכיבה ומדריכי רכיבה שנהרגו בתאונות.

    האחריות היא על הרוכב ועליו בלבד, וזה שעברת באותו סיבוב 1000 פעמים בלי בעיה לא אומר שבפעם הבאה זה יהיה אותו הדבר.

    הרכיבה על אופנוע מסוכנת מאד, אבל רמות הסיכון אינן זהות בין רוכב לרוכב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אחריות עצמית-פה מתחיל ונגמר העניין.

    עשרות אנשים חוצים את אותו הכביש ביום פעם בכמה זמן מישהו נפגע למה?
    התנועה אותה תנועה, הכביש אותו כביש אבל בכל זאת מישהו נפגע ואחרים לא למה זה קורה?
    כי זה שחצה בניגוד לאחרים טעה, טעה בהערכת המרחק או המהירות, לא היה מרוכז, לא היה מספיק מהיר,
    אלף ואחת סיבות, אבל תוצאה אחת.

    אפשר להאשים את כל העולם, אבל יש רוכבים שרוכבים שנים ללא תאונה, ויש רוכבים שכבר צברו כמה וכמה
    תאונות.

    אופנוע ספורט מודרני, עולה על היכולות האנושיות בכמה דרגות, לדעת להפעיל אותו נכון צריך המון דברים, לא
    לכל בעל רישיון יש אותם. בצה"ל אם אתה רוצה להיות טייס קרב, יש קריטריון מינימום שאתה צריך לעבור,
    חלק גדול מאד מאוכלוסיה לא עומד בקריטריון המינימום. אח"כ יש קורס מכשיר, ארוך מתיש ומנפה, גם שם רק
    אחוזון מגיע למגמת קרב, למה, כי גם בין הטובים יש טובים יותר שמתאימים למכשיר הזה.

    באופנוע כל ממזר מלך, יש לך כסף תעלה על הכלי הכי בן יונה שיש, מי יגיד לך לא, כשתתרסק, ואתה תתרסק
    יתחיל מסע האשמות גלובלי.

    מי שלא מצליח להחזיק סיבוב מתרסק לגדר, לא הגדר האשמה, הגדר רק החמירה את הפגיעה, אף טייס לא יאשים
    את המצנח במקרה של התרסקות.

    נכנסת לסיבוב עיוור והמתין לך כתם שמן בשיא הסיבוב ולא היה לך זמן לתקן (ברוב המקרים תבין רק אח"כ שמדובר בשמן)
    מי אשם, רוב הרוכבים מהמרים שלא יהיה שם כתם שמן, ב-99.9 אחוז מהמקרים הם צודקים, לא בכולם. מה עושים?
    נכנסים במהירות שגם אם הייתה תקלה תוכל לשרוד ולהגיב, ומתמגנים כאילו אין מחר.

    מי שמרים ווילי מרגיש נהדר, מלך העולם, האידיוט הכי מושלם בממלכה, כיסא המלך על גלגלים תמיד יהיה אופציה, במקרה
    הקל תקבל נזיפה ממנהל הבנק. כן ווילי מצליח ב-99.9 אחוז מהפעמים. הבעיה היא כשלא.

    יש כל כך הרבה דברים שלא תלויים בהולך הרגל/רוכב כשהוא בכביש האחריות שלנו לצמצם את ה-0.1 בכל שטות אפשרית
    ולהשאיר לכורח עליון את הבמה.

    אי אפשר לרכוב בפחד/היסטריה לכן כל הרוכבים חיים בהכחשה, ההכחשה כל כך חזקה שהאמונה מצליחה לטשטש לנו את
    הגבולות. ולא, קורס רכיבה מתקדמת לא יציל אותך בכל מקרה, הוא רק יצמצם את הסיכוי, ירגיע את הפחד ויעצים את ההכחשה.
    אני לא אנקוב בשמות של אושיות רכיבה ומדריכי רכיבה שנהרגו בתאונות.

    האחריות היא על הרוכב ועליו בלבד, וזה שעברת באותו סיבוב 1000 פעמים בלי בעיה לא אומר שבפעם הבאה זה יהיה אותו הדבר.

    הרכיבה על אופנוע מסוכנת מאד, אבל רמות הסיכון אינן זהות בין רוכב לרוכב.

    זה בדיוק מה שכתבתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שכתבתי.
    ואתה צודק.
    אכן זה המצב - מטרתו של הרוכב הזהיר והחכם, זה להשאיר לכוח עליון "רק" 0.01%. אם יעשה את זה, סיכוייו להמנע מפגיעה טובים, גם אם לא ודאיים.
    רוב האוכלוסיה הרוכבת משאירה לכוח עליון (או למזל שלהם) אחוזים הרבה יותר גבוהים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    מצטער, 1122, אתה טועה ומטעה - הכבישים בארץ לא רעים בכלל.
    ציבור המשתמשים בהם מתנהג בצורה מזלזלת, אלימה וחסרת אחריות - בין עם על 4 ובין עם על 2 גלגלים.
    בשילוב עם העליה בצפיפות - זאת הסיבה שכמות ההרוגים והפצועים יכולה רק לעלות. ברכב המגמה הזאת מתאזנת לרמה כלשהי עם השיפור בבטיחות הפאסיבית - ברכבים של שנות ה-80 בשילוב עם העומס וצורת הנהיגה של היום, היינו עם אלף הרוגים בשנה לפחות.
    באופנועים אין מה שיאזן, כי אמצעי הבטיחות הפאסיבית (שזה בעצם ציוד מיגון) א. פחות יעילים ב. פחות נפוצים (אף אחד לא מנתק את כריות האוויר ברכב ליסינג שלו, אבל רבים בוחרים לרכב ללא מיגון כי חם) ג. פחות מתקדם (פרט לאפודים המתנפחים, שום דבר לא השתנה משמעותית בתחום ב-20 שנים האחרונות).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מצטער, 1122, אתה טועה ומטעה - הכבישים בארץ לא רעים בכלל.
    ציבור המשתמשים בהם מתנהג בצורה מזלזלת, אלימה וחסרת אחריות - בין עם על 4 ובין עם על 2 גלגלים.
    בשילוב עם העליה בצפיפות - זאת הסיבה שכמות ההרוגים והפצועים יכולה רק לעלות. ברכב המגמה הזאת מתאזנת לרמה כלשהי עם השיפור בבטיחות הפאסיבית - ברכבים של שנות ה-80 בשילוב עם העומס וצורת הנהיגה של היום, היינו עם אלף הרוגים בשנה לפחות.
    באופנועים אין מה שיאזן, כי אמצעי הבטיחות הפאסיבית (שזה בעצם ציוד מיגון) א. פחות יעילים ב. פחות נפוצים (אף אחד לא מנתק את כריות האוויר ברכב ליסינג שלו, אבל רבים בוחרים לרכב ללא מיגון כי חם) ג. פחות מתקדם (פרט לאפודים המתנפחים, שום דבר לא השתנה משמעותית בתחום ב-20 שנים האחרונות).
    לא מדויק הכבשים בארץ לא ממש במצב טוב במיוחד עם כל עבודות הבנייה והחפירה שמתבצעות הוסף על זה המון כלי רכב
    כבדים מטפטפים שמן סולר ושאריות בניה ותקבל מסלול מכשולים ענק שמחייב את הרוכב לרכוב במשנה זהירות, הוסף על כך
    שינויי תנועה לא מוכרים בעקבות עבודות תשתית ותקבל גם כבישים לא מוכרים, שמשתנים במהירות. המחייבים מהירות מתאימה
    ולהיות בעל ידע ושליטה טובה מאד בכלי. החובה הנוספת היא לרכוב הכי ממוגן שאפשר ותמיד, (את זמן התאונה אף אחד לא בוחר).
    וחובה שלישית היא אופנוע תקין במאה אחוז. וכן אנחנו הארנבות העל הכביש כולם ציידים, גם אלה שנראים תמימים ועונת הציד לא
    נגמרת אף פעם ואין לה חוקים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מצטער, 1122, אתה טועה ומטעה - הכבישים בארץ לא רעים בכלל.
    אני לא "טועה", לדעתך אני טועה. אתה אומר שחור, אני אומר לבן, בסופו של יום זה פורום של אופנועים ואת אף אחד כאן לא מעניין הדעות שלנו במציאות.
    אז אתה יכול להגיד לי שאני טועה, לא אכפת לי, אני יכול להגיד לך שגם אתה טועה. אנשים כאן אוהבים לטחון מים כמו אינסוף. תגיד לי שאני טועה, אכפת לי אחי.

    עד הפעם הבאה שאיזה ליצן יארגן הפגנה בפייסבוק או "מיזם" כגון "יום הרוכב" שהיה בפבואר (מישהו יודע מה באמת קרה עם זה?) אני כמובן ציני, אין צורך לענות.
    אם אנשים בפורום הזה היו משקיעים את אותם אנרגיות של לטחון מים בדיונים כאן ולנתב את זה למעשים בפועל היה כאן הרבה יותר טוב.

    לפי החישובים שלי כנראה ששוב נראה איזה "התארגנות" בפייסבוק כולשהי שלא יצא ממנה כלום, בממוצע פעם בחצי שנה.

    להית'

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    אני לא "טועה", לדעתך אני טועה. אתה אומר שחור, אני אומר לבן, בסופו של יום זה פורום של אופנועים ואת אף אחד כאן לא מעניין הדעות שלנו במציאות.
    אז אתה יכול להגיד לי שאני טועה, לא אכפת לי, אני יכול להגיד לך שגם אתה טועה. אנשים כאן אוהבים לטחון מים כמו אינסוף. תגיד לי שאני טועה, אכפת לי אחי.

    עד הפעם הבאה שאיזה ליצן יארגן הפגנה בפייסבוק או "מיזם" כגון "יום הרוכב" שהיה בפבואר (מישהו יודע מה באמת קרה עם זה?) אני כמובן ציני, אין צורך לענות.
    אם אנשים בפורום הזה היו משקיעים את אותם אנרגיות של לטחון מים בדיונים כאן ולנתב את זה למעשים בפועל היה כאן הרבה יותר טוב.

    לפי החישובים שלי כנראה ששוב נראה איזה "התארגנות" בפייסבוק כולשהי שלא יצא ממנה כלום, בממוצע פעם בחצי שנה.

    להית'
    כשיש לי זמן - אני טוחן מים בפורום, כן.
    וכמובן שאתה יכול להגיד מה שאתה רוצה - אם אני חושב שאתה מדבר שטויות, לא אחסוך מעצמי להגיב ולהגיד את זה. לא נאה לך, תמשיך הלאה.
    מחוץ לפורום, חלק מסויים מזמני הולך להדרכת מתחילים - שלהם אני מקנה כלים להתמודדות עם הכביש כמו שהוא ואסטרטגיית רכיבה. מי שבא ומבקש - אני שמח להקדיש מזמני כדי לתת כלים לרכיבה שתהיה בו זמנית בטוחה ומהנה יותר - על התשתית הקיימת. אני עושה את זה מתוך אהבה לתחום,
    אני מאמין, שבזה אני מביא יותר תועלת מאשר המחאות שלא הולכות לשום מקום עם דרישות לשיפור התשתית בכל המדינה בשביל קהל נישה קטן. אותו קהל שמאשים בתאונות שלו את הכבישים, את המעקות, את המיסוי, את הנהגים האחרים - בעצם כל דבר פרט לעצמו.

    אז אנא ממך, אם אתה טוען שהתשתית בארץ גרועה - זה רק אומר שלא רכבת במקומות שבהם התשתית גרועה באמת.
    כנראה שההבדל בין ה"שחור" שלי ל"לבן" שלך הוא שחסר לך קצת ניסיון רכיבה בחו"ל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשיש לי זמן - אני טוחן מים בפורום, כן.
    וכמובן שאתה יכול להגיד מה שאתה רוצה - אם אני חושב שאתה מדבר שטויות, לא אחסוך מעצמי להגיב ולהגיד את זה. לא נאה לך, תמשיך הלאה.
    מחוץ לפורום, חלק מסויים מזמני הולך להדרכת מתחילים - שלהם אני מקנה כלים להתמודדות עם הכביש כמו שהוא ואסטרטגיית רכיבה. מי שבא ומבקש - אני שמח להקדיש מזמני כדי לתת כלים לרכיבה שתהיה בו זמנית בטוחה ומהנה יותר - על התשתית הקיימת. אני עושה את זה מתוך אהבה לתחום,
    אני מאמין, שבזה אני מביא יותר תועלת מאשר המחאות שלא הולכות לשום מקום עם דרישות לשיפור התשתית בכל המדינה בשביל קהל נישה קטן. אותו קהל שמאשים בתאונות שלו את הכבישים, את המעקות, את המיסוי, את הנהגים האחרים - בעצם כל דבר פרט לעצמו.

    אז אנא ממך, אם אתה טוען שהתשתית בארץ גרועה - זה רק אומר שלא רכבת במקומות שבהם התשתית גרועה באמת.
    כנראה שההבדל בין ה"שחור" שלי ל"לבן" שלך הוא שחסר לך קצת ניסיון רכיבה בחו"ל.
    כפרה, בוא נבהיר כמה דברים:

    - אם הסטנדרטים שלך לחיים נמוכים (עכשיו אני גם נזכר שאתה אותו בחור שכתב לי שלדעתו לקנות מיני עם כמה עשרות אלפי קילומטרים ב40,000 ש"ח זה אחלה עסקה, אז מבחינתי לדבר איתך זה להכות סוס מת) זה לא אומר שכולם צריכים להיות באותו קו מחשבה כמוך.

    - אם משהו יותר טוב מגרוע, לא אומר שהוא טוב (סטנדרטים)

    - תגיב כמה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה, זה ממש לא מעניין אותי, זה פורום אינטרנטי של אופנוענים. להלן טחינת מים. הדעות שלך מגרדות לי אתה יודע את מה.

    - אתה צריך שיפור בהבנת הנקרא.

    ולשורה אחרונה,

    כנראה שההבדל בן השחור שלך ללבן שלי זה עניין של סטנדרטים. אם בין אדם מרגיל את עצמו לבינוניות, אז שיבושם לו.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    כפרה, בוא נבהיר כמה דברים:

    - אם הסטנדרטים שלך לחיים נמוכים (עכשיו אני גם נזכר שאתה אותו בחור שכתב לי שלדעתו לקנות מיני עם כמה עשרות אלפי קילומטרים ב40,000 ש"ח זה אחלה עסקה, אז מבחינתי לדבר איתך זה להכות סוס מת) זה לא אומר שכולם צריכים להיות באותו קו מחשבה כמוך.

    - אם משהו יותר טוב מגרוע, לא אומר שהוא טוב (סטנדרטים)

    - תגיב כמה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה, זה ממש לא מעניין אותי, זה פורום אינטרנטי של אופנוענים. להלן טחינת מים. הדעות שלך מגרדות לי אתה יודע את מה.

    - אתה צריך שיפור בהבנת הנקרא.

    ולשורה אחרונה,

    כנראה שההבדל בן השחור שלך ללבן שלי זה עניין של סטנדרטים. אם בין אדם מרגיל את עצמו לבינוניות, אז שיבושם לו.
    משעשע.
    רואים שלכבודו יש סטנדרטים גבוהים בתחום הרכב - הרי הם נמדדים במאות אלפי שקלים.
    סטנדרטים של תרבות שיחה, עם זאת, זרים לכבודו - או כך לפחות זה נראה מההודעה הזאת.
    נראה לי שבהקשר של צורת הדיבור כבודו ירוויח אם יתחיל מלשאוף להגיע לבינוניות, ואז להמשיך ולהשתפר משם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל עבודות הבנייה והחפירה שמתבצעות הוסף על זה המון כלי רכב
    כבדים מטפטפים שמן סולר ושאריות בניה ותקבל מסלול מכשולים ענק שמחייב את הרוכב לרכוב במשנה זהירות, הוסף על כך
    שינויי תנועה לא מוכרים בעקבות עבודות תשתית ותקבל גם כבישים לא מוכרים, שמשתנים במהירות. המחייבים מהירות מתאימה.
    ניכר כי כבודו ירושלמי

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    ניכר כי כבודו ירושלמי

    שייך לק"ק שנשארו בי-ם תמיד....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    גם אני חושב שהכבישים בישראל טובים או לפחות בממוצע של המפותחות. בורות באמצע כביש מהיר באמצע הקיץ בקושי רואים כאן.

  15. #15
    מעבר לכל מה שנאמר פה, אני מזהה לאחרונה זילזול גובר בחוקי התנועה ובמיוחד בציות לרמזורים אדומים. אופנוענים מגיעים לרמזור אדום מלא, במקרה הטוב מאיטים מביטים ונוסעים, במיקרים רבים ממשיכים במהירות שיגעונית כאילו שהרמזור לא מיועד להם. (לא מדובר על גנבת רמזור).
    כל יום שאני רואה את זה אני מופתע שמספר ההרוגים כל כך נמוך.

אשכולות דומים

  1. ביוני: 6 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-07-2020, 08:59
  2. בפברואר: 7 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 05-03-2020, 15:53
  3. בינואר: 5 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 02:27
  4. סיבוב התרשמות: ימאהה נייקן על כבישי ישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-09-2018, 14:21
  5. תגובות: 88
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 00:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO