תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: חודש יולי השחור: 9 רוכבי דו-גלגלי נהרגו על כבישי ישראל

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    קראת את הכתבה?
    1 נהרג בזמן ווילי, 1 נהרג כי חבר של עשה ווילי והוא התנגש בו.
    בשתי התאונות האחרות רשום "איבוד שליטה" שאני מעריך שמדובר במהירות גבוהה לתנאי הדרך.
    בתאונה נוספת (מספר 4) הרוכב עקף מספר רכבים עומדים, התנגש באחד מהם, החליק,פגע ברכב אחר ונהרג.
    אז מה בולען?
    "איבוד שליטה" יכול להיגרם גם מבור שלא שמת לב אליו, עלית עליו, וגמרת איך שגמרת.

    ראה את התאונה שבה נהרג רוכב בתחילת חודש מרץ בדרך דגניה בנתניה בפניה שמאלה. "תאונה עצמית". באותה פניה שמאלה יש "בור נחש" לכול רוחבו של הכביש ואתה מרגיש אותו היטב עם אופנוע, ואני יכול להניח שזה מה שגרם לו ל"איבוד שליטה".

    לפי ההגיון שלך ושל רבים אחרים, הבן אדם תמיד אשם, לכן אני אומר שגם לפי ההיגיון הזה אין צורך לתחזק כבישים - כי זאת אחריות הנהג למנוע תאונה.

    בהצלחה בחיים.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    "איבוד שליטה" יכול להיגרם גם מבור שלא שמת לב אליו, עלית עליו, וגמרת איך שגמרת.

    ראה את התאונה שבה נהרג רוכב בתחילת חודש מרץ בדרך דגניה בנתניה בפניה שמאלה. "תאונה עצמית". באותה פניה שמאלה יש "בור נחש" לכול רוחבו של הכביש ואתה מרגיש אותו היטב עם אופנוע, ואני יכול להניח שזה מה שגרם לו ל"איבוד שליטה".

    לפי ההגיון שלך ושל רבים אחרים, הבן אדם תמיד אשם, לכן אני אומר שגם לפי ההיגיון הזה אין צורך לתחזק כבישים - כי זאת אחריות הנהג למנוע תאונה.

    בהצלחה בחיים.
    הסקת מסקנות יפה אבל שגויה.
    גם אם נניח שרק מקרה אחד של איבוד שליטה נבע מליקוי בכביש אז עדיין נשארנו עם 4 הרוגים.
    מקרה מהיום:
    נסעתי בשוליים, פתאום אני קולט מוט מתכת, בשנייה הסטתי כידון והתחמקתי ממנו.
    אם הייתי עולה עליו ונהרג האם מדובר בתאונה עצמית?
    כן.
    האם בגלל מכשול בכביש?
    כן.
    האם יכולתי למנוע אותה?
    בוודאות, כי עשיתי את זה ע"י נסיעה איטית ומבוקרת בשוליים, מבט קדימה ותגובה נכונה.
    אני רואה רוכבים טסים בשוליים ב70-80 קמ"ש ואז שרכב נכנס לשול בפתאומיות אין להם שום יכולת למנוע את התאונה.

    מקריאה של כל הדו"ח, לדעתי האישית, היה ניתן למנוע לפחות 50% מההרוגים בנהיגה מבוקרת, נכונה וקריאת הדרך וסכנות עתידיות.
    אני לא אומר שניתן למנוע כל תאונה, אבל זה מתחוור יותר ויותר שלרוכבים יש חלק גדול מאוד במספר ההרוגים השנתי.
    אנחנו רוצים לזרוק אחריות, הגיע הזמן שגם ניקח אחריות על החלק שלנו לפני שאנחנו מתלוננים על שאר הדברים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    ראה את התאונה שבה נהרג רוכב בתחילת חודש מרץ בדרך דגניה בנתניה בפניה שמאלה. "תאונה עצמית". באותה פניה שמאלה יש "בור נחש" לכול רוחבו של הכביש ואתה מרגיש אותו היטב עם אופנוע, ואני יכול להניח שזה מה שגרם לו ל"איבוד שליטה".
    אני מבין. אז אתה נכנס לבור בכביש ו... בור אשם? עם גישה כזאת באמת בהצלחה לך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    "איבוד שליטה" יכול להיגרם גם מבור שלא שמת לב אליו, עלית עליו, וגמרת איך שגמרת.

    ראה את התאונה שבה נהרג רוכב בתחילת חודש מרץ בדרך דגניה בנתניה בפניה שמאלה. "תאונה עצמית". באותה פניה שמאלה יש "בור נחש" לכול רוחבו של הכביש ואתה מרגיש אותו היטב עם אופנוע, ואני יכול להניח שזה מה שגרם לו ל"איבוד שליטה".

    לפי ההגיון שלך ושל רבים אחרים, הבן אדם תמיד אשם, לכן אני אומר שגם לפי ההיגיון הזה אין צורך לתחזק כבישים - כי זאת אחריות הנהג למנוע תאונה.

    בהצלחה בחיים.
    ההגיון הוא שהאחריות לשים לב תמיד של הנהג\רוכב כדי להציל את עצמו כולל למצב של הרכב\אופנוע שלו. לא כל הכבישים תקינים ב 100%, לא כל הנהגים נוהגים ב 100% עפ"י חוקי התנועה לא כל המעקות בטיחות הן באמת בטוחים ולא כל האופנועים תקינים ב 100%, לכן, עדיף לרוכב לשים יותר לב מאשר לרכב בחוסר תשומת לב לטובתו האישית.
    כל השאר זו התפלספות שמורידה את הרף וגורמת לתחושת ביטחון שיקרית כי גם עם כבישים תקינים ומעקות בטיחות שלא חותכים וכלים מתוחזקים כראוי יהיה תמיד המטומטם שיחתוך\יחסום נתיב או ייצא בפתאומיות מחניה....במילים אחרות - בסיטואציה כזאת עדיף להיות חכם מאשר "צודק" ולמזער כמה שיותר את האפשרות להיפגע מכל גורם אפשרי שניתן הווה אומר: מיגון כמה שיותר מלא, רכיבה בשיקול דעת, תחזוקה נאותה של הכלי.

    וזה לא "הבן אדם תמיד אשם" כמו ש "אל תסמוך על אחרים", ובגדול... תמיד יהיה איפשהו בן אדם "אשם".... אולי זה הראשון שראה את הבור נחש ולא דיווח.. אולי הוא בעצם מיהר ושכח אז אולי השני שראה ולא דיווח אשם...האם העירייה מודעת שבכלל יש בור כי אולי דיווחו והם לא תיקנו... למצוא ולחפש לא יעזור כרגע לבחור שלא איתנו... לשנות הרגלים ולפתח מודעות יעזרו לאלו שעדיין כאן.
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 03-08-2020 בשעה 00:48.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הסקת מסקנות יפה אבל שגויה.
    גם אם נניח שרק מקרה אחד של איבוד שליטה נבע מליקוי בכביש אז עדיין נשארנו עם 4 הרוגים.
    מקרה מהיום:
    נסעתי בשוליים, פתאום אני קולט מוט מתכת, בשנייה הסטתי כידון והתחמקתי ממנו.
    אם הייתי עולה עליו ונהרג האם מדובר בתאונה עצמית?
    כן.
    האם בגלל מכשול בכביש?
    כן.
    האם יכולתי למנוע אותה?
    בוודאות, כי עשיתי את זה ע"י נסיעה איטית ומבוקרת בשוליים, מבט קדימה ותגובה נכונה.
    אני רואה רוכבים טסים בשוליים ב70-80 קמ"ש ואז שרכב נכנס לשול בפתאומיות אין להם שום יכולת למנוע את התאונה.

    מקריאה של כל הדו"ח, לדעתי האישית, היה ניתן למנוע לפחות 50% מההרוגים בנהיגה מבוקרת, נכונה וקריאת הדרך וסכנות עתידיות.
    אני לא אומר שניתן למנוע כל תאונה, אבל זה מתחוור יותר ויותר שלרוכבים יש חלק גדול מאוד במספר ההרוגים השנתי.
    אנחנו רוצים לזרוק אחריות, הגיע הזמן שגם ניקח אחריות על החלק שלנו לפני שאנחנו מתלוננים על שאר הדברים.
    בוא נעזוב רגע מקרים של חוליגנים ושל טמבלים שמזגזגים בין מכוניות על 130 בלי מיגון עליהם, זה לא מעניין אותי, ומבחינתי - שימותו כאלה כמה שיותר.

    כשאני עושה משהו לא נכון בכביש אני לא זורק אשמה ולא מחפש להאשים אחרים, אני תמיד מסתכל על עצמי ומה אני עשיתי לא בסדר, ואני מאמין ש99% מהתאונות אתה יכול למנוע.

    יחד עם זאת, אתה לא יכול לצפות מכול בן אדם שהוציא רישיון ונוסע על הכביש (וזה כולל ילדים בני 16) לצפות את הנולד ולהיות נהג עם מיומניות של פורמלה 1. זה לא המצב. תאונות קורות ואנשים נהרגים כול יום, תתרגל לעובדה.

    המצב של הכבישים העירוניים שבאחריות העיריות המקומיות הוא זוועת עולם, עם יוצא מן הכלל למדינת תל אביב.
    גם במצב של הכבישים שבאחריות נתיבי ישראל לא מזהיר - עם תקציב של 1 מיליארד ש"ח בשנה לתחזוקה (שזה פחות מ1% לעומת הגרעון שנפער בקופת המדינה עקב זריקת הכספים לכול עבר בחצי שנה האחרונה), הכבישים כאן חרא. עובדה קיימת.

    להגיד שאני "זורק אחריות" או כול דבר אחר אתה יכול, אבל לא ממש מעניין, כי, אתה מדבר עם בן אדם שבזכותו סללו כמה ק"מ של כביש טובים במצטבר בשנים האחרונות עקב פניות בלי מעצורים לנתיבי ישראל ולרשויות מקומיות ואפילו למבקר המדינה.

    יחד עם זאת אני בטוח שאם יהיה ניתוח אמיתי ומעמיק לכול תאונה ותאונה בה נהרג רוכב במדינה, 20% לפחות זה בגלל התשתית.
    אבל, לפי ההיגיון שלך ושל רבים אחרים, כמו שכבר אמרתי, כול העולה על הכביש צריך להיות נביא. לכן, זה תמיד אשמתו, ואין מה לסלול ולתחזק כבישים....הרי זה אחריות הנהג. גם אם יהיו 40 לאורך של 100 מטר, הנהג אשם...

    רק תזכור את זה בפעם הבאה שאתה מחליק בגלל צבע שמן של סימון הכביש או בור בכביש, אל תחפש אשמים ואל תתבע את העירייה, או את נתיבי ישראל...

    מיציתי כפרה...

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    בוא נעזוב רגע מקרים של חוליגנים ושל טמבלים שמזגזגים בין מכוניות על 130 בלי מיגון עליהם, זה לא מעניין אותי, ומבחינתי - שימותו כאלה כמה שיותר.

    כשאני עושה משהו לא נכון בכביש אני לא זורק אשמה ולא מחפש להאשים אחרים, אני תמיד מסתכל על עצמי ומה אני עשיתי לא בסדר, ואני מאמין ש99% מהתאונות אתה יכול למנוע.

    יחד עם זאת, אתה לא יכול לצפות מכול בן אדם שהוציא רישיון ונוסע על הכביש (וזה כולל ילדים בני 16) לצפות את הנולד ולהיות נהג עם מיומניות של פורמלה 1. זה לא המצב. תאונות קורות ואנשים נהרגים כול יום, תתרגל לעובדה.

    המצב של הכבישים העירוניים שבאחריות העיריות המקומיות הוא זוועת עולם, עם יוצא מן הכלל למדינת תל אביב.
    גם במצב של הכבישים שבאחריות נתיבי ישראל לא מזהיר - עם תקציב של 1 מיליארד ש"ח בשנה לתחזוקה (שזה פחות מ1% לעומת הגרעון שנפער בקופת המדינה עקב זריקת הכספים לכול עבר בחצי שנה האחרונה), הכבישים כאן חרא. עובדה קיימת.

    להגיד שאני "זורק אחריות" או כול דבר אחר אתה יכול, אבל לא ממש מעניין, כי, אתה מדבר עם בן אדם שבזכותו סללו כמה ק"מ של כביש טובים במצטבר בשנים האחרונות עקב פניות בלי מעצורים לנתיבי ישראל ולרשויות מקומיות ואפילו למבקר המדינה.

    יחד עם זאת אני בטוח שאם יהיה ניתוח אמיתי ומעמיק לכול תאונה ותאונה בה נהרג רוכב במדינה, 20% לפחות זה בגלל התשתית.
    אבל, לפי ההיגיון שלך ושל רבים אחרים, כמו שכבר אמרתי, כול העולה על הכביש צריך להיות נביא. לכן, זה תמיד אשמתו, ואין מה לסלול ולתחזק כבישים....הרי זה אחריות הנהג. גם אם יהיו 40 לאורך של 100 מטר, הנהג אשם...

    רק תזכור את זה בפעם הבאה שאתה מחליק בגלל צבע שמן של סימון הכביש או בור בכביש, אל תחפש אשמים ואל תתבע את העירייה, או את נתיבי ישראל...

    מיציתי כפרה...
    אתה לוקח אישית, וחבל.
    לא רשמתי ש*שאתה* אישית זורק אחריות, הכוונה הייתה (ואני בטוח שהבנת זאת) שאנחנו, אוכלוסיית הרוכבים, זורקת אחריות.
    אני כמובן מצפה לתחזוקה נאותה ובכבישים סבירים.
    אבל המציאות היא שאת מרבית התאונות,גם אלו שקרו בגלל בור בכביש או צבע מחליק ניתן היה למנוע.
    לדוגמה אני בסיבובים משתדל מאוד לא לעלות על הצבע המחליק.
    האם זה אומר שתמיד אצליח לעשות זאת? כנראה שלא.
    המטרה היא לא למנוע כל תאונה, אבל לנסות לצמצם למינימום.

אשכולות דומים

  1. ביוני: 6 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-07-2020, 07:59
  2. בפברואר: 7 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 05-03-2020, 14:53
  3. בינואר: 5 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 01:27
  4. סיבוב התרשמות: ימאהה נייקן על כבישי ישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-09-2018, 13:21
  5. תגובות: 88
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 23:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO