עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: השוק הדו-גלגלי מתחזק אחרי הסגר הקורונה

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    השוק הדו-גלגלי מתחזק אחרי הסגר הקורונה

    קבלו נתון מדהים: שנת 2017 הייתה שנת שיא של הימאהה טימקס, עם קצת פחות מ-700 יחידות. ב-7 החודשים הראשונים של 2020 - כבר נשבר השיא הזה, והטימקס עשוי למכור עד סוף השנה כ-1,000 יחידות! כל הנתונים החשובים על מספרי המכירות ב-7 החודשים הראשונים - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...5%d7%a0%d7%94/

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    אני רק שאלה, הורידו את המחיר של הטימקס ל- 20 אלף או שאנשים עשו אקזיטים בעזרת הקורונה?

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    אני רק שאלה, הורידו את המחיר של הטימקס ל- 20 אלף או שאנשים עשו אקזיטים בעזרת הקורונה?
    אנשים לקחו הלוואה מהבנק, ותכף תוכל לקנות מלא כאלה מחולטים

  4. #4
    יצא לי לפגוש לא מעט אנשים מהמרכז שעברו לדו"ג חלקם רוכבים לשעבר חלקם רוכבים חדשים.
    לאנשים נמאס מפקקים, ואו עושים חישוב מחדש, כמו רכב ליסינג מול קטנוע ועוד.

    פתרון הוד"ג הוא אחד הפתרונות המהירים לחילוץ הפקקים ועוד הרבה דברים במדינה בלי השקעה תקציביץ ורגולציות מטורפות.
    נשאר חסם אחד גדול והוא עניין הביטוח. שחייבים לטפל בו הרבה לפני הכל.
    אחר כך התחרות והורדת המחירים של שוק החלפים / ציוד / צמיגים

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    יצא לי לפגוש לא מעט אנשים מהמרכז שעברו לדו"ג חלקם רוכבים לשעבר חלקם רוכבים חדשים.
    לאנשים נמאס מפקקים, ואו עושים חישוב מחדש, כמו רכב ליסינג מול קטנוע ועוד.

    פתרון הוד"ג הוא אחד הפתרונות המהירים לחילוץ הפקקים ועוד הרבה דברים במדינה בלי השקעה תקציביץ ורגולציות מטורפות.
    נשאר חסם אחד גדול והוא עניין הביטוח. שחייבים לטפל בו הרבה לפני הכל.
    אחר כך התחרות והורדת המחירים של שוק החלפים / ציוד / צמיגים
    הביטוח הוא חסם, אבל אני לא רואה איך תפעל להוריד אותו כשאחוז הרוכבים מכלל הנפגעים בתאונות רק עולה משנה לשנה.
    עלות האחזקה (מחירי טיפולים/חלפים/צמיגים) גם היא חסם, וכאן יש 2 דרכי פעולה אפשריים:
    1. הגדלת מרווחי הטיפולים מצד היצרן - זה תהליך שקורה בעשור האחרון, והוא אחת הסיבות לכך שההונדות (NC/CB) לשמשל נתפסות כאופמועים צרכניים מובהקים.
    2. פירוק הקרטל של יבואני הצמיגים - לא יקרה לצערינו. אני חושב שעוד הרבה שנים נמשיך לשלם על סט צמיגים כפול מעלותו האמיתית.
    3. הוזלה של הטיפול בדגש על הוזלה של שעת מוסך לכיוון ה-150 שקלים במקום 250-300 היום - לא יקרה, כי גם ב-250-300 המוסך לא מרוויח הרבה והמשכורות של המכונאים נמוכות.
    4. הוזלה של עלויות החלפים ופתיחת השוק ליבוא מקביל - לא יקרה, אתם יודעים למה. כי היבואן רוצה להרוויח יפה על החלפים, והמוסך שמתקין אותם רוצה להרוויח יפה. לכן חלק בארץ עולה פי 2.5-4 מעלותו בחו"ל.

    כך שנראה, שמבין החסמים הכלכליים היחיד שזז לאנשהו זה תדירות הטיפולים, שכרגע ברוב הכלים גבוהה משמעותית מרכב פרטי.
    כל השאר כאן כדי להישאר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    נשאר חסם אחד גדול והוא עניין הביטוח. שחייבים לטפל בו הרבה לפני הכל.
    במצב הנתון, שכ-20% מההרוגים בתאונות דרכים הם רוכבים (למרות שאחוז הדו גלגלי מסך הרכבים בכביש הוא 4%) אין שום סיכוי שזה ייקרה.
    להיפך, אם העלייה בהרוגים (מה שגם אומר יותר פצועים) תימשך אנחנו בסוף נחווה עלייה במחיר הביטוח.

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    במצב הנתון, שכ-20% מההרוגים בתאונות דרכים הם רוכבים (למרות שאחוז הדו גלגלי מסך הרכבים בכביש הוא 4%) אין שום סיכוי שזה ייקרה.
    להיפך, אם העלייה בהרוגים (מה שגם אומר יותר פצועים) תימשך אנחנו בסוף נחווה עלייה במחיר הביטוח.
    אני מכיר את המספרים, ורואה את הדיווחים כולל זה לצערנו מעכשיו של בחור בן 30 שנפצע בכביש 7 (דווח ב N12) ,
    עדין כל התפיסה של הביטוח צריכה להשתנות, בכעיקר בתוך הערים / מרכז הארץ. במקום מסלולים לתחבורה ציבורית שלא מצליחים להקים תנו מסלולים / חצי מסלולים לדו"ג (את החצי השני תתנו לאופנים חשמלים), בצמתים, תנו מקום עצירה עמידה לדוג לפני הרכבים, להקטנת מצב של חוסר שדה ראיה.
    שינוי שיטת הלימוד, נכון לא כל הרוכבים (אולי אפילו רובם לא) גולשים פה באתר , וגם אלו שגולשים פה , לא כולם מקפידים על זהירות, כלים של 125 קורצים להרבה אנשים בגלל המחיר והניידות, עכשיו נשאר לתת מסגרת תומכת על מנת שזה יהיה פתרון תחבורתי מהיר וקל

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    אני מכיר את המספרים, ורואה את הדיווחים כולל זה לצערנו מעכשיו של בחור בן 30 שנפצע בכביש 7 (דווח ב N12) ,
    עדין כל התפיסה של הביטוח צריכה להשתנות, בכעיקר בתוך הערים / מרכז הארץ. במקום מסלולים לתחבורה ציבורית שלא מצליחים להקים תנו מסלולים / חצי מסלולים לדו"ג (את החצי השני תתנו לאופנים חשמלים), בצמתים, תנו מקום עצירה עמידה לדוג לפני הרכבים, להקטנת מצב של חוסר שדה ראיה.
    שינוי שיטת הלימוד, נכון לא כל הרוכבים (אולי אפילו רובם לא) גולשים פה באתר , וגם אלו שגולשים פה , לא כולם מקפידים על זהירות, כלים של 125 קורצים להרבה אנשים בגלל המחיר והניידות, עכשיו נשאר לתת מסגרת תומכת על מנת שזה יהיה פתרון תחבורתי מהיר וקל
    אלו לא פתרון ריאליים.
    בסופו של דבר המדינה אמורה לעודד מעבר לתחבורת המונים, לא לדו גלגלי שמסיע 2 אנשים במקסימום.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אלו לא פתרון ריאליים.
    בסופו של דבר המדינה אמורה לעודד מעבר לתחבורת המונים, לא לדו גלגלי שמסיע 2 אנשים במקסימום.
    למה בעצם?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אלו לא פתרון ריאליים.
    בסופו של דבר המדינה אמורה לעודד מעבר לתחבורת המונים, לא לדו גלגלי שמסיע 2 אנשים במקסימום.
    למה צריך לעודד אחד על חשבון השני?
    המדינה צריכה לדאוג למערכת הסעת המונים יעילה, ולעודד מעבר לדו''ג.
    מכיוון שהקמת מערכת הסעת המונים היא תהליך ארוך (שכמובן נעשה אצלנו לא משהו) עידוד דו''ג היא הדרך הכי מהירה וקלה ליישום. אבל כנראה שעד שלא יכנס איזה מקורב למישהו (לכאורה) לתחום, המדינה לא תתייחס לדו''ג בכלל. להיפך, זה ציבור שניתן להפריד ולקטלג, ובכך להצדיק פגיעה כלכלית בו.
    לא אומר שכל רוכבי הדו''ג צדיקים (להיפך), אבל תיעדוף של המדינה גם משפיע על אופן החינוך של הרוכבים לכביש ושל שאר משתמשי הדרך לדו''ג באופן כללי.
    נערך לאחרונה על ידי moonshield; 06-08-2020 בשעה 15:06.

  11. #11
    לגבי הביטוח כחסם, יכול להיות החלטה של מדינה שהיא לוקחת עלות ביטוח X תמורת טיפול Y , מעבר לכך כל אחד יוסיף לו איך שרוצה.
    מקור תקציבי יתפנה מעומס בכבישים, צמצום זיהום, פחות השקעה בכבישים וכו....
    חכמים ממני ימצאו נוסחאות נכונות

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    כי שמסתכלים על עוגת התקציב השאלה הנשאלת היא מה אפשר לתקצב.
    דו"ג לא יפתור את בעיות התחבורה.
    תיאורטית אם 20% מנהגי הרכב יעברו לדו"ג אז כן אבל זה לא ייקרה (אחרת הם כבר היו עוברים ממזמן).
    המדינה מסתכלת מאקרו, ובמאקרו הפתרון הוא תחבורה ציבורית יעילה.
    לא דו"ג לצערי.
    אז פתרונות כמו נתיבים מיוחדים לדו"ג זה לא ריאלי.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    קבלו נתון מדהים: שנת 2017 הייתה שנת שיא של הימאהה טימקס, עם קצת פחות מ-700 יחידות. ב-7 החודשים הראשונים של 2020 - כבר נשבר השיא הזה, והטימקס עשוי למכור עד סוף השנה כ-1,000 יחידות! כל הנתונים החשובים על מספרי המכירות ב-7 החודשים הראשונים - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...5%d7%a0%d7%94/

    לדעתי הסיבה העיקרית לעליה במכירות הדו גלגלי אכן קשורה לקורונה ולמיתון הכלכלי שבפתח. התוצאה אלפי נהגים שנאלצו או החליטו להחזיר את רכבי הליסינג, בעיקר משיקולים כלכליים וחלקם חיפשו פתרון חלופי וזול יחסית בדמות דו גלגלי.

    לגבי הטימקסים, עדיין למרות המצב יש שכבה שלא נפגעה, או פחות נפגעה ויכולה לאפשר לעצמה קטנועי, או אופנועי יוקרה. המספרים ביחס לכלי הרכב הרגילים בטלים בשישים.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא,
    מה שקורה בטימקסים (בחלקם) , היא שכבה שלוקחת הלוואות כדי לממן סמל סטאטוס, למרות שההכנסה שלהם (אם יש כזאת, והם לא משתמשים במענק השחרור) לא מאפשרת את זה. וזה קורה כשיש לך ולסובבים אותך יותר אגו משכל.
    נכון, אני עושה הכללה מכוערת, שבוודאי פוגעת בכמה גולשים יקרים, שהם גם מחזיקי טימקס, ואינם מהסוג שתיארתי, אבל וואלה, אני מכיר יותר מאחד ויותר משניים שבהחלט קנו ככה טימקס בשנים האחרונות (ואין קשר למשבר הקורונה, כי גם לפני כן לא היה להם כסף לממן קניה ואחזקה. והם קנו).

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    בגלל שטימקס שמור שומר על ערך, ראיתי לא מעט שקונים אותו אחרי טיפול ומוכרים לפני טיפול גדול או שמדלגים על הטיפולים הגדולים עד שהוא מראה סימנים של שחיקה ואז מוכרים או מביאים לטרייד.
    יוצא ששילמת על שנה נגיד של דלק, ירידת ערך וביטוח, אבל לא הרבה מעבר, כך שעבור החזקה קצרה, זה אחד הכלים היותר משתלמים כלכלית.

    הכמות כסף שתוריד ממחיר הכלי בעת מכירה יוצאת קטנה יותר מהטיפולים שהיית משלם אם היית מטפל בזמן, שלא נדבר על זה שזה הכלי שתקבל עבורו הכי קרוב למחירון בכל סוכנות טרייד בארץ.

אשכולות דומים

  1. מבקש הסבר על דו גלגלי ושווי מס.
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-02-2021, 15:09
  2. מכירות דו-גלגלי: פער הקורונה נסגר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-07-2020, 11:40
  3. השוק הדו-גלגלי: ירידות מתונות בזמן הקורונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-05-2020, 14:31
  4. נגיף הקורונה עצר את השוק הדו-גלגלי הישראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-04-2020, 11:49
  5. איך לתחזק דינק 125
    על ידי benik84 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-03-2018, 22:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO