פות"ש, לצערי החוק מאוד מקפיד ולא מצא פתרון עד כה לבעיה הנ"ל, חוץ מאשר לפנות לרשויות המתאימות שיכיילו את הלולאות שיקלטו הגעה של אופנוע/קטנוע לרמזור ו/או יוסיפו לולאות על מנת לזהות את האופנוע שממתין באור אדום.
מה שכן, הפתרון הפרקטי שכיום פועל בשטח, שהמשטרה לא אוכפת כנגד אופנועים אשר עוברים את קו העצירה במקרים אלה.
אותי זה טיפה מצחיק תמיד, שכן סעיף עבירת מעבר באור אדום, מציינת במפורש שהעבירה מתבצעת בעת מעבר קו העצירה שהרמזור מראה אדום. לכן פוטנציאל הדוחות של משטרת ישראל הוא עצום בכל רמזור, בו אנחנו רגילים לראות את המראה הרגיל של רוכבים מתמקמים לאחר קו העצירה ובכך מבצעים בפועל עבירה של מעבר אור אדום.
עד שיימצא פתרון לנושא, רוכבי האופנועים והקטנועים נתונים לחסדי משטרת ישראל שלא יתחילו לבצע אכיפה בהתאם ללשון החוק ומי שלא רוצה להסתכן, יצטרך לנסוע עד לרמזור הבא ולקוות שיתקל ברמזור שלא מופעל על חיישנים על מנת שיוכל לפרסס ולהגיע למעון חפצו.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה