הכלי מ2017, עשה טיפול גדול לפני 2000 ק"מ וכלל החלפה של השמן גיר (שלא יהיה ספק)
עכשיו נראה שיש רטיבות אבל לא נוזל בקצב של טפטוף. מה יכולה להיות הבעיה ?
בד"כ במוסך שטיפלתי הם מודדים כמויות מדויקות לפני מילוי, תמיד בטיפול אני מתעניין בשיטות עבודה שלהם ועומד ליד, כך שאני פחות נוטה להאמין שזה מילוי יתר.
הבנתי שיש הרבה אטמים מסוג o rings מתחת לכיסוי הגיר, איפה אני יכול להשיג כאלה להחליף ? ואיזה גדלים ?
הסרטון צולם לאחר נסיעה. כשמנוע קר השמן נראה יבש על הקייס.
https://youtu.be/s8fUpslJluw
אם כדאי שאחזור למוסך שעשה את הטיפול בטענה שהוא פישל בטיפול במידה וזה באמת אטם חסר/שהתכלה או מילוי יתר ? אני פחות אוהב לריב ומעדיף לפתור את זה לבד בלי עצבים ולחפש הוכחות מה נעשה ומה לא.