שלום!
נתקלתי בבעיה מציקה מאד עם הקרבורטור בקטנוע
לעתים קרובות הקטנוע נחנק משתנק וכו עקב הצפה / חוסר דלק בקרבורטור
זה כמובן קורה בכיוון המצוף שנמצא בתוך כוסית הקרבורטור שאותו אפשר לכוון בתזוזות עדינות של גובל מתכתי כסוף
הבעיה היא שהתיאום צריך להגיע לרמה של שלמות בשל הרגישות ועוד יותר בעיה שהמצוף לא נגיש, כל פעם צריך לפרק את הקרבורטור מהקטנוע והקרבורטור עצמו ו'לכייל' אותו בצורה של ניסוי וטעייה.

מה הדרך היעילה מה עושים במוסכים במקרה כזה ? אתמול מצאתי את עצמי פותח וסוגר ככה עשרות פעמים והשיט הזה לא רוצה לעשות לי חיים קלים.
תודה לעזרה