לא הצלחתי לערוך- ראיתי שהדרך לבדוק את הצ'וק האוטומטי זה עם פלוק (רב מודד) בדיקת התנגדות ואפשר לחבר למקור מתח ולוודא שהמחט יוצאת למרחק מסויים ובצורה מכנית או חשמלית(תלוי בקרבורטור) מבקרת את כניסת האוויר ואת יחס דלק - אוויר בתערובת.
אם אני מנסה להניע עם מצערת הגז ועדיין לא מניע כלל - משמע אני יכול לשלול את הצ'וק האוטומטי כמקור הבעיה.
אשמח להבהרה אם יש טעות בדבריי.
אם יש ניצוץ ולא יתכן מצב של ניצוץ לא מספק להנעה אז הדבר היחיד הוא הקרבורטור. למישהו יש נסיון עם תיאום קרבורטור? לא מצליח להבין איך הקרבורטור יוצא מאיזון בלי שום תסמינים מוקדמים. עשיתי ניקוי עם ספריי קרבורטור אבל מבלי לכייל אחרת, זוהי לא הפעם הראשונה שאני נתקל בבעייה גם בקטנועים אחרים וכמעט תמיד זה נפתר עם שינוי גובה המצוף אבל המשחק הזה מתיש ניסוי ותהייה ויכול לקחת שעות של פירוקים והרכבות. אשמח לעצות מבעלי ניסיון איך הכי יעיל לגשת ולטפל בתיאום קרבורטור בכדי שלא אצטרך לפתוח עשרות פעמים עד שיתפוס ..
תודה