יש סטרטר יש ניצוץ יש דלק
אני תוהה אם כאשר יש ניצוץ - יתכן והניצוץ לא מספיק טוב ? איך מודדים אותו? היכן יכולות להיות הבעיות - את הפלאג החלפתי , יכול להיות שהתנגדות הפיק-אפ גדולה מדי? כלומר הסלילים מספקים זרם לא מספיק טוב לפלאג ולכן הניצוץ לא מספיק טוב או שלא יתכן דבר כזה בהנחה ויש ניצוץ? יכול להיות בעיה גם מכיוון הסטרטר למרות שבפועל יש ניצוץ?
נאמר בשרשור לא מניע כאשר יש ניצוץ בקטנועים עם קרבורטור , מומלץ לבדוק את הצ'וק אוטומטי , איך ניתן לבדוק את הצ'וק האוטומטי?
רוצה לשלול כל דבר סביב לפני שמגיע לקרבורטור , הוא די רגיש וההתעסקות איתו יכולה להיות מתישה.
אשמח להערות והארות.
תודה