שלום לכולם,
CB500F אופנוע ראשון צריך להחליף צמיגים. מה ההבדלים בין הצמיגים (חוץ מגודל כמובן) איך אני יודע מה מתאים לאופנוע ומה היתרונות והחסונות?
אשמח גם להמלצות על מקום שמוכרים ומתקינים.
תודה!
שלום לכולם,
CB500F אופנוע ראשון צריך להחליף צמיגים. מה ההבדלים בין הצמיגים (חוץ מגודל כמובן) איך אני יודע מה מתאים לאופנוע ומה היתרונות והחסונות?
אשמח גם להמלצות על מקום שמוכרים ומתקינים.
תודה!
גודל דווקא אי אפשר לשנות, מותר לך לשים רק את המידה המדוייקת שכתוב ברשיון הרכב.
צמיגים באופן כללי הם תמיד פשרה בין מחיר\אחיזה\אורך חיים.
צריך להחליט מה חשוב לך בצמיג ולבחור לפי זה.
לפי זה שלא טרחת לכתוב אזור בארץ אני אניח שאתה מגוש דן, שני המקומות עם הכי הרבה המלצות הם ריינוטייר ואורן זיתוני.
אישית אני מעדיף את ריינו.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
קודם כל תודה על המענה. האמת שאני מהשרון אבל עובד באיזור גוש דן. התכוונתי שאני מבין שגודל אי אפשר לשנות. עכשיו אני עם שאלה יותר ספציפית.
road 5
angel st
angel gt
pilot power
מה יתן לי תמורה טובה יותר למחיר אם הנסיעות שלי מנהלתיות במהירות סבירה?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מבין אלה, רוכב עם הפיילוט רואד 5 ואני יכול להעיד שהם פשוט מעולים.
לפני זה רכבתי עם הפיילוט פאוור. הוא יותר דביק, השכבה אגרסיבית מצריכה פחות מאמץ והוא עושה את העבודה בצורה מעולה גם בתנאים רטובים, אבל כנאמר לפניי - נגמר די מהר ולא הייתי ממליץ אותו לרוכב שרוב תמהיל הרכיבות שלו אינו ספורטיבי או אחד שמכסה המון ק"מ בזמן קצר.
אני בהתלבטות דומה לגבי CB650. אופי רכיבה בעיקר של טיולים בסופשים (כשאין סגר...) עם אהבה לכבישים מפותלים, נסיעות מנהלתיות מדי פעם, לא רוכב בגשם ולא במסלול. השאלה היא האם ללכת על צמיג ספורט תיור (GT2/road5) או צמיג ספורטיבי (לדוגמא M9RR). אני מבין שלצמיג תיור חיים ארוכים יותר, השאלה היא האם הפער באחיזה אינו מצדיק צמיג ספורטיבי. והאם יש אופציות מומלצות נוספות לרוכבים עם מאפיינים דומים של אופנוע/סגנון רכיבה.
לא ממליץ על אורן זיתוני בכלל, ממליץ על רינו טייר