תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: מחפש המלצה לחשמלאי אופנועים באזור השרון

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    9

    מחפש המלצה לחשמלאי אופנועים באזור השרון

    יש לי טרייסר 900 (כבר לא באחריות) עם זליגה כלשהי או תקלה חשמלית אחרת שהורגת מצברים.
    אמנם בתקופת הקורונה אני רוכב הרבה פחות, אבל עדיין מצבר חדש לא אמור למות תוך חודשים ספורים גם אם רוכבים רק כל כמה שבועות.
    יש כמה מועמדים (התקנות חיצוניות מקומיות שנעשו לפני שקניתי א תהכלי), אבל החשוד המיידי הוא מערכת איתוראן SCOOTER . כיוון שאין לי סכמות או מפרט חשמלי שלה, אני לא יכול לבדוק אותה בעצמי.

    שורה תחתונה, אני מחפש מוסך עם נסיון משמעותי בדיבוג של בעיות חשמל.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי שען חירש צפיה בהודעה
    יש לי טרייסר 900 (כבר לא באחריות) עם זליגה כלשהי או תקלה חשמלית אחרת שהורגת מצברים.
    אמנם בתקופת הקורונה אני רוכב הרבה פחות, אבל עדיין מצבר חדש לא אמור למות תוך חודשים ספורים גם אם רוכבים רק כל כמה שבועות.
    יש כמה מועמדים (התקנות חיצוניות מקומיות שנעשו לפני שקניתי א תהכלי), אבל החשוד המיידי הוא מערכת איתוראן SCOOTER . כיוון שאין לי סכמות או מפרט חשמלי שלה, אני לא יכול לבדוק אותה בעצמי.

    שורה תחתונה, אני מחפש מוסך עם נסיון משמעותי בדיבוג של בעיות חשמל.
    מנסיון, רוב המקומות פשוט יאשימו את האזעקה.
    לא הייתה לי אזעקה אחת שלא רוקנה את המצבר תוך 3-4 ימים.

    ההמלצה שלי:

  3. #3
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אמנם לאו דווקא אופנועים, אבל שני חברה מקצועיים ונחמדים, שפתרו לי בעיית חשמל, שאפילו במרצדס לא רצו להתעסק אתה ועליהם אני ממליץ. "אביטל מערכות לרכב" דרך רמתיים 20 הוד השרון.
    Erez Ronen

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    אמנם לאו דווקא אופנועים, אבל שני חברה מקצועיים ונחמדים, שפתרו לי בעיית חשמל, שאפילו במרצדס לא רצו להתעסק אתה ועליהם אני ממליץ. "אביטל מערכות לרכב" דרך רמתיים 20 הוד השרון.
    תודה, אם לא תהיינה המלצות על חשמלאי שמתמחה באופנועים אפנה אליהם.

  5. #5
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי שען חירש צפיה בהודעה
    תודה, אם לא תהיינה המלצות על חשמלאי שמתמחה באופנועים אפנה אליהם.
    יש בכפר סבא מוסך לאופנועים "המכשפה", ברחוב הנגר 10. עובד שם מידי פעם חשמלאי בשם סמי. אמנם פתר לי כמה בעיות חשמל באופנוע הקודם שלי, אבל אני לא יודע עליו דבר מעבר לזה.097660255
    Erez Ronen

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מנסיון, רוב המקומות פשוט יאשימו את האזעקה.
    לא הייתה לי אזעקה אחת שלא רוקנה את המצבר תוך 3-4 ימים.
    תודה, אבל בתור שיטה קבועה זה לא לעניין. זה מחייב כל פעם להתסובב עם בוסטר ולטעון אותו באופן קבוע.
    בפעמים האחרונות הזליגה הצליחה להוריד את מתח המצבר לשלושה-ארבעה וולט... במצב כזה גם בוסטר לא עוזר (אפשר להתניע, אבל ברגע שמתנקים את הבוסטר האופנוע כבה), והמצבר לא ניתן לשיקום .

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי שען חירש צפיה בהודעה
    יש לי טרייסר 900 (כבר לא באחריות) עם זליגה כלשהי או תקלה חשמלית אחרת שהורגת מצברים.
    אמנם בתקופת הקורונה אני רוכב הרבה פחות, אבל עדיין מצבר חדש לא אמור למות תוך חודשים ספורים גם אם רוכבים רק כל כמה שבועות.
    יש כמה מועמדים (התקנות חיצוניות מקומיות שנעשו לפני שקניתי א תהכלי), אבל החשוד המיידי הוא מערכת איתוראן SCOOTER . כיוון שאין לי סכמות או מפרט חשמלי שלה, אני לא יכול לבדוק אותה בעצמי.

    שורה תחתונה, אני מחפש מוסך עם נסיון משמעותי בדיבוג של בעיות חשמל.
    ה"פרוטוקול" במוסך בד"כ הוא ניתוק כל התוספות ובדיקה, במידה והאיתורן הוא רק מוח שידור וחיווי ניתן לנתקו לבד, במידה והמערכת מורכבת יותר (כמו מערכות של הזעקה האחרונה) רק מתקין של החברה או מישהו שמכיר את המערכת או בעל ידע בנושא ידע לנתק אותה מבלי לגרום נזק למערכות החשמל באופנוע.
    נסה קודם כל לבדוק בעין מה הולך ואיך נעשו החיבורים, בנוסף נסה לזהות את דגם המערכת (הכוונה היא ש"איתורן סקוטר" זה כוללני מדי לדגם המותקן אצלך מכיוון שהיו לפחות 2 דורות תחת השם) ובמידת הצורך ליצור קשר עם החברה לצורך יעוץ בנושא (ייתכן שהדגם שמותקן אצלך ישן או "נחות" יחסית וסובל מבעיות) או העלה לפה (או בפרטי) ואנסה לעזור.
    כמובן שאין לשלול התקנה לא ראויה.
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 28-08-2020 בשעה 11:35.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    ה"פרוטוקול" במוסך בד"כ הוא ניתוק כל התוספות ובדיקה, במידה והאיתורן הוא רק מוח שידור וחיווי ניתן לנתקו לבד, במידה והמערכת מורכבת יותר (כמו מערכות של הזעקה האחרונה) רק מתקין של החברה או מישהו שמכיר את המערכת או בעל ידע בנושא ידע לנתק אותה מבלי לגרום נזק למערכות החשמל באופנוע.
    נסה קודם כל לבדוק בעין מה הולך ואיך נעשו החיבורים, בנוסף נסה לזהות את דגם המערכת (הכוונה היא ש"איתורן סקוטר" זה כוללני מדי לדגם המותקן אצלך מכיוון שהיו לפחות 2 דורות תחת השם) ובמידת הצורך ליצור קשר עם החברה לצורך יעוץ בנושא (ייתכן שהדגם שמותקן אצלך ישן או "נחות" יחסית וסובל מבעיות) או העלה לפה (או בפרטי) ואנסה לעזור.
    כמובן שאין לשלול התקנה לא ראויה.
    zx2r, תודה על העצות וההצעה לעזור.
    זה הדור השני של ה-Scooter; המערכת הותקנה כשכבר הייתי הבעלים של האופנוע, לפני שנה וחצי, ע״י כלבוטקס, ולמיטב ידיעתי אין דגם חדש יותר.
    כשנעשתה ההתקנה לא ידעו לתת לי מפרט חשמלי, כמו צריכת הספק במצב Standby (במפורש שאלתי, כי זה אופנוע שלא משמש לרכיבות יומיום), אבל כן אמרו שלא ידועים דיווחים על בעיות מצבר.
    הרכיבים קבורים די עמוק באופנוע, במקומות לא כ״כ נגישים, כך שאני לא רוצה להסתכן בנזקים לאופנוע בן שנים ספורות עם הרבה אלקטרוניקה (יש לי נסיון בחשמלאות אופנועים ודיבוג ותיקונים עצמיים, אבל בדגמים משנות ה-70׳ וה-80׳.)
    אמנם יש חשוד מיידי (והרבה אנשים בענף כבר אמרו לי שרוב הסיכויים שזו המערכת הזו, במיוחד באופנוע שלא נוסע יומיום, אבל אני לא בטוח עד כמה היה להם נסיון ספציפי איתה), אבל כמובן יכול להיות כאן שיש צרוף מקרים -- התקנתי את האיתוראן מיד כשקניתי את האופנוע אז אין לי קבוצת בקרה (-:
    אני מעדיף בדיקה יסודית של חשמלאי מנוסה באופנועים -- הוא (היא?) יוכל לשלול זליגות אחרות -- זה כבר דגם עם אימובלייזר מובנה כך שאין בעצם מצב של מע׳ חשמל שקטה לחלוטין; לכל הפחות, הוא יוכל לעזור לי למדוד לי את צריכת הסטנדביי של האיתוראן, וכמה היא צורכת כשהיא משדרת החוצה.
    אני מעדיף לשלול דברים אחרים לפני שאני פונה למתקין -- הוא הרי לא אחראי לדברים אחרים באופנוע.

    (הערת אגב, אני לא ממש מרוצה מהאיתוראן.
    המערכת לא מאפשרת גמישות במתי מפעילים את המוקד, ויש הרבה false positives ו-false negatives -- גם כשהאופנוע על רגלית אמצע ואין רוח.

    וכמובן, כיוון עומד לרשותה אמצעי תקשורת, במחיר שהיא עולה ממש מתבקש שכשמתח מצבר האופנוע או סוללת הגיבוי שלה יורד היא תתריע, לפני שהיא תרוקן מצבר. הרי זה ברגע שזה קורה מאבדים את ההגנה שלה, דבר שחשוב לדעת, ועצם ניתוק מצבר הוא סימן אפשרי לפעילות ״עויינת״ סביב האופנוע, גם אם הוא לא זז.)

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי שען חירש צפיה בהודעה
    zx2r, תודה על העצות וההצעה לעזור.
    זה הדור השני של ה-Scooter; המערכת הותקנה כשכבר הייתי הבעלים של האופנוע, לפני שנה וחצי, ע״י כלבוטקס, ולמיטב ידיעתי אין דגם חדש יותר.
    כשנעשתה ההתקנה לא ידעו לתת לי מפרט חשמלי, כמו צריכת הספק במצב Standby (במפורש שאלתי, כי זה אופנוע שלא משמש לרכיבות יומיום), אבל כן אמרו שלא ידועים דיווחים על בעיות מצבר.
    הרכיבים קבורים די עמוק באופנוע, במקומות לא כ״כ נגישים, כך שאני לא רוצה להסתכן בנזקים לאופנוע בן שנים ספורות עם הרבה אלקטרוניקה (יש לי נסיון בחשמלאות אופנועים ודיבוג ותיקונים עצמיים, אבל בדגמים משנות ה-70׳ וה-80׳.)
    אמנם יש חשוד מיידי (והרבה אנשים בענף כבר אמרו לי שרוב הסיכויים שזו המערכת הזו, במיוחד באופנוע שלא נוסע יומיום, אבל אני לא בטוח עד כמה היה להם נסיון ספציפי איתה), אבל כמובן יכול להיות כאן שיש צרוף מקרים -- התקנתי את האיתוראן מיד כשקניתי את האופנוע אז אין לי קבוצת בקרה (-:
    אני מעדיף בדיקה יסודית של חשמלאי מנוסה באופנועים -- הוא (היא?) יוכל לשלול זליגות אחרות -- זה כבר דגם עם אימובלייזר מובנה כך שאין בעצם מצב של מע׳ חשמל שקטה לחלוטין; לכל הפחות, הוא יוכל לעזור לי למדוד לי את צריכת הסטנדביי של האיתוראן, וכמה היא צורכת כשהיא משדרת החוצה.
    אני מעדיף לשלול דברים אחרים לפני שאני פונה למתקין -- הוא הרי לא אחראי לדברים אחרים באופנוע.

    (הערת אגב, אני לא ממש מרוצה מהאיתוראן.
    המערכת לא מאפשרת גמישות במתי מפעילים את המוקד, ויש הרבה false positives ו-false negatives -- גם כשהאופנוע על רגלית אמצע ואין רוח.

    וכמובן, כיוון עומד לרשותה אמצעי תקשורת, במחיר שהיא עולה ממש מתבקש שכשמתח מצבר האופנוע או סוללת הגיבוי שלה יורד היא תתריע, לפני שהיא תרוקן מצבר. הרי זה ברגע שזה קורה מאבדים את ההגנה שלה, דבר שחשוב לדעת, ועצם ניתוק מצבר הוא סימן אפשרי לפעילות ״עויינת״ סביב האופנוע, גם אם הוא לא זז.)
    במצב כזה הייתי שוקל ביטול ופירוק המערכת ומעבר לאחרת אבל בנתיים אתה יכול לנתק את כל הצרכנים הנוספים ולהשאיר רק את האיתורן ולראות אם זה ממשיך כדי ל"וודא הריגה" ,בדוק את החשמלאים המומלצים ותראה אם יש להם נסיון בנושא.
    אם אתה רוצה לשמוע "חוויות", יש כמה בפורום על מערכות עם ניתוקי הצתה\דלק שגרמו לאופנועים פשוט להיכבות בזמן נסיעה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-01-2019, 07:55
  2. רוכב זירו באזור השרון
    על ידי Neri בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 06-12-2017, 12:08
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 21:15
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2017, 10:50
  5. מחפש המלצה לחשמלאי אופנועים
    על ידי markiz83 בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 30-08-2016, 14:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO