עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: במוו: שרשרת ללא תחזוקה

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    במוו: שרשרת ללא תחזוקה

    במוו התחילה למכור שרשראות שלא דורשות שימון, השרשרת היא x-ring רגילה אבל את ההבדל עושה הציפוי המיוחד שהם שמו לה.
    השרשרת מופיעה בקטלוג של הxr1000 והs1000 r כתוספת בתשלום.

    יהיה מעניין לראות אם המהלך הזה יזיז משהוא לענקית השרשראות DID שתכלס לא פיתחה שום דבר פורץ דרך בתחום בעשורים האחרונים

    https://www.rideapart.com/articles/4...nce-chain/amp/

    עריכת מנהל - קישור בעברית:
    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...5%d7%a7%d7%94/
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 30-08-2020 בשעה 09:34.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני אגלה לך סוד,
    רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני אגלה לך סוד,
    רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.
    מכיר את הסיפורים, מה שבמוו עשו זה שרשרת ללא שימון וללא חשש בטיחותי לתפעל את האופנוע ככה ועוד מדובר במפלצות כח סוס.

    יש סיפורים על מי שלא שימן וטוב לו ויש את אלו שהשרשרת נהרסה מהר או נקרע בטרם עת , אז במקום רולטה רוסית עם השרשרת עכשיו

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני משמן את השרשרת כל 500 ק"מ איפשהו במאה הק"מ האחרונים לפני השימון במיוחד בימים יבשים במיוחד אני מרגיש שהיא צריכה שימון
    אחרי כל שימון הנסיעה נעימה יותר.

    36 אלף ק"מ על השרשרת המקורית והיא במצב מצוין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני משמן את השרשרת כל 500 ק"מ איפשהו במאה הק"מ האחרונים לפני השימון במיוחד בימים יבשים במיוחד אני מרגיש שהיא צריכה שימון
    אחרי כל שימון הנסיעה נעימה יותר.

    36 אלף ק"מ על השרשרת המקורית והיא במצב מצוין.
    אני מזדהה, אחרי שימון הנסיעה נעימה ואחרי כמה מאות ק"מ אני מתחיל להרגיש וויברציות שצועקות שמן שמן שמן

    Sent from my S60 using Tapatalk

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נכון. גם אני משמן היום. לא כי הפקתי איזושהם לקחים מהתקופה "ההיא" אלא כי ככה אני מאמין. הגישה הזאת פשוט היתה חייבת להיות מוצגת.
    אם הסוד הוא בציפוי של חלקי המתכת, מה מונע מהגומיות לההרס בטרם עת ולגריז להזדהם/לברוח?
    הרבה פעמים שרשרת יוצאת לגמלאות בגלל חוליות תפוסות ואי אחידות ולא בגלל שחיקה. את השחיקה רואים יפה דווקא בגלגלי השיניים.
    יש טענה (הבחור מפורטניין גם מדגים זאת) שכל תפקידו של השימון הוא לשמור על הגומיות...
    אני לא בא לסתור את הטענה או את הפטנט, אם הם אמרו הם בטח יודעים. רק להרחיב קצת את הדיון.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    נכון. גם אני משמן היום. לא כי הפקתי איזושהם לקחים מהתקופה "ההיא" אלא כי ככה אני מאמין. הגישה הזאת פשוט היתה חייבת להיות מוצגת.
    אם הסוד הוא בציפוי של חלקי המתכת, מה מונע מהגומיות לההרס בטרם עת ולגריז להזדהם/לברוח?
    הרבה פעמים שרשרת יוצאת לגמלאות בגלל חוליות תפוסות ואי אחידות ולא בגלל שחיקה. את השחיקה רואים יפה דווקא בגלגלי השיניים.
    יש טענה (הבחור מפורטניין גם מדגים זאת) שכל תפקידו של השימון הוא לשמור על הגומיות...
    אני לא בא לסתור את הטענה או את הפטנט, אם הם אמרו הם בטח יודעים. רק להרחיב קצת את הדיון.
    לא יודע איך הם פתרו את בעית הגומיות שנכון להיום צריכות לחות כדי לא להתיבש מבעוד מועד.
    אולי הם לא פתרו כלום ומדובר על שרשרת עם חיים קצרים, בכל מקרה הגיעה הזמן להתקדמות בתחום השרשראות שעומד במקום ואני מקווה שעוד חברות יתחילו להשקיע בתחום בעקבות במוו

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?
    גם אני חושב שרצועה זה פתרון מעולה לאופנועי כביש, ביואל הוכיח שהיא גם מתפקדת עם 150 כח סוס ללא בעיות ומחזיקה לכל חיי האופנוע.

    לגבי מה שMZ עשו, זה עובד טוב עם אופנועים קלים שמראש לא מאתגרים את השרשרת.

    בכל מקרה תסתכל על שרשרת ללא תחזוקה כאבולוציה לשרשראות של היום.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם אני חושב שרצועה זה פתרון מעולה לאופנועי כביש, ביואל הוכיח שהיא גם מתפקדת עם 150 כח סוס ללא בעיות ומחזיקה לכל חיי האופנוע.

    לגבי מה שMZ עשו, זה עובד טוב עם אופנועים קלים שמראש לא מאתגרים את השרשרת.

    בכל מקרה תסתכל על שרשרת ללא תחזוקה כאבולוציה לשרשראות של היום.
    במוו השתמשו בה כעשור ב-ST/GT, אני מניח שהם יצאו מסגמנט ה"טורינג בינוני שנוח לתחזוקה יותר מיפנים מקבילים"?

    אתה מתכוון שבאופנוע עם יותר מומנט, עדיין צריך יהיה למתוח אותה גם אם היא בתוך שרוול? נשמע סביר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    הארלי עם רצועות קבלר כבר משנת 86, ללא תחזוקה , ללא שימון. ועם מומנט גבוה

    Sent from...
    הבעיה שזה מחובר לשאר ההארלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    והפתרון של MZ היה די גרוע עם המון חסרונות.
    מה החסרונות?

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה החסרונות?
    כמו אותו מינון של חומצה פלואורילסית במים לבחורילה ולתינוק
    מתי זה יותר מדי ומתי זה פחות מדי?

    ושוב - זה היה בג'אווה. תקנו אותי אם אני טועה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    כמו אותו מינון של חומצה פלואורילסית במים לבחורילה ולתינוק
    מתי זה יותר מדי ומתי זה פחות מדי?

    ושוב - זה היה בג'אווה. תקנו אותי אם אני טועה.
    היה מקובל בזמנו בכמה כלים מזרח אירופאים כולל השואלבה המזרח גרמני.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    כמו אותו מינון של חומצה פלואורילסית במים לבחורילה ולתינוק
    מתי זה יותר מדי ומתי זה פחות מדי?

    ושוב - זה היה בג'אווה. תקנו אותי אם אני טועה.
    mz-etz-mz-etz-301_138336126.jpg

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?
    הארלי עם רצועות קבלר כבר משנת 86, ללא תחזוקה , ללא שימון. ועם מומנט גבוה

    Sent from...

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (...) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?
    נקודה נכונה אבל הערכת אותה מעט מידי. מה אם השרשרת תעלה פי ארבע? גם אז זה כזה שווה? ומה הוא אותו ״אורך חייה״? מה עם הוא חצי משרשרת רגילה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    ... (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע)...
    שכחת להזכיר גם גל הינע - קיים בב.מ.וו. עוד ״קצת״ לפני 93. אותי משמח אותי שב.מ.וו. מנסה למצוא פתרון אחר, תמיד אפשר להתקדם. והפתרון של MZ היה די גרוע עם המון חסרונות.



אשכולות דומים

  1. התחדשתי: במוו F900XR
    על ידי Dresdner בפורום כללי
    תגובות: 186
    הודעה אחרונה: 19-08-2020, 09:36
  2. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 18:07
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:57
  4. מחפש לקנות במוו r1200c מונטוק
    על ידי esela24@gmail.com בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 00:41
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO