תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: טכניקת רכיבה- מוודא שעושה נכון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30

    טכניקת רכיבה- מוודא שעושה נכון

    שלום חברים,

    לא יודע אם זה בסיסי או לא אבל אני אשאל כי אני רוצה לוודא שאני על זה.

    כשאני עושה פנייה, כמו בכל פניה יש את המקטע של הבלימה שבה אני מוריד הילוכים עד שאני מגיע להילוך המותאם לפניה. הקטע הוא שאת ההילוך האחרון שהגעתי אליו אני לוקח איתי כבר אל תוך הפניה (לאייפקס) , זאת אומרת שאני עדיין עם היד לחוצה על הידית של הקלאץ' מווסת את עצמי בתוך הפניה וככה שולט באופנוע.

    אני רוצה לוודא שזה נכון לעשות ככה או שכבר אל תוך הפנייה אני צריך לבוא כשגם ההילוך האחרון אליו הגעתי הוא אחרי שחרור של ידית הקלאץ לגמרי (זתומרת שהקלאץ' מחובר לגמרי למנוע בלי הפרדה בכלל) .

    תודה מראש לכל מי שיענה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    מה נשמע MR,
    כניסה לפניה עם הקלאצ' מופרד וחיבור הקלאצ' באמצע הפניה גורמים מס בעיות:
    1. אתה מכניס זעזוע לאופנוע כשהקלאצ' משתחרר והמנוע מתחבר, או שהזעזוע נגרם מבלימת מנוע והעברת משקל אן שהזעזוע יגרם מקפיצה קדימה כתוצאה מהמנוע בטורים גבוהים מדי והעברת משקל, העברת המשקל בכל מקרה תגרום שינוי באחיזה בין קדמי לאחורי ואם האופנוע על הקצה הוא יתרסק.
    2. כשאתה מחבר מנוע והטורים עולים האופנוע ירצה להעמד - מלמדים את זה כ- א ב של רכיבת מוטוקרוס - אם אתה בראט אתה תתרסק כי הצמיג יפגע בדופן
    3. הקו של הפניה שלך ידפק כי האופנוע כבר לא יכול לעקוב אחרי אותו קו בלי פקודת היגוי לתקן
    4. המתלים של האופנוע מתפקדים טוב יותר שאתה על הגז וחופש בשרשרת בתיבת הילוכים נוטרל.

    בקיצור - פניה תמיד או על הברקס עם קלאצ מחובר או על הגז עם קלאצ מחובר אף פעם לא בניוטרל או קלאצ משוך.

    מה שכנראה גורם אצלך לתופעה הזאת של להגיע עם הקלאצ משוך לתוך הפניה זה שאתה מגיע עם ההכנות לפניה עמוק מדי יחסית ליכולת שלך, כלומר לא סיימת את ההכנות לפניה (הילוך בחירת קו תכנון) עוד לפני, הרבה לפני.

    ברכיבת מרוצים אתה אמור להיות עם בלימה עד האפקס ואז לעבור לתאוצה (בלי קלאצ ואחרי בחירת הילוך כבר בבלימה בקו ישר,
    ברכיבת כביש אתה אמור להגיע לפניה כשסיימת את הבלימה ואתה בהילוך הנכון ואם גז קבוע או לפחות מעט גז לשחרר את החופש בתיבה ולאזן את המשקל על הצמיגים.

    בהצלחה
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. האם יש צורך לוודא מומנט ברגי כידון
    על ידי kaz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-06-2020, 14:06
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2019, 19:22
  3. טכניקת רכיבה בפניות תלולות
    על ידי Start בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-05-2019, 19:57
  4. האופנוע שעושה לכם את זה היום.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 348
    הודעה אחרונה: 27-01-2017, 06:58
  5. (כ"ע) איך לאחסן נכון חליפת רכיבה?
    על ידי Ziv4 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2016, 03:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO