מה נשמע MR,
כניסה לפניה עם הקלאצ' מופרד וחיבור הקלאצ' באמצע הפניה גורמים מס בעיות:
1. אתה מכניס זעזוע לאופנוע כשהקלאצ' משתחרר והמנוע מתחבר, או שהזעזוע נגרם מבלימת מנוע והעברת משקל אן שהזעזוע יגרם מקפיצה קדימה כתוצאה מהמנוע בטורים גבוהים מדי והעברת משקל, העברת המשקל בכל מקרה תגרום שינוי באחיזה בין קדמי לאחורי ואם האופנוע על הקצה הוא יתרסק.
2. כשאתה מחבר מנוע והטורים עולים האופנוע ירצה להעמד - מלמדים את זה כ- א ב של רכיבת מוטוקרוס - אם אתה בראט אתה תתרסק כי הצמיג יפגע בדופן
3. הקו של הפניה שלך ידפק כי האופנוע כבר לא יכול לעקוב אחרי אותו קו בלי פקודת היגוי לתקן
4. המתלים של האופנוע מתפקדים טוב יותר שאתה על הגז וחופש בשרשרת בתיבת הילוכים נוטרל.
בקיצור - פניה תמיד או על הברקס עם קלאצ מחובר או על הגז עם קלאצ מחובר אף פעם לא בניוטרל או קלאצ משוך.
מה שכנראה גורם אצלך לתופעה הזאת של להגיע עם הקלאצ משוך לתוך הפניה זה שאתה מגיע עם ההכנות לפניה עמוק מדי יחסית ליכולת שלך, כלומר לא סיימת את ההכנות לפניה (הילוך בחירת קו תכנון) עוד לפני, הרבה לפני.
ברכיבת מרוצים אתה אמור להיות עם בלימה עד האפקס ואז לעבור לתאוצה (בלי קלאצ ואחרי בחירת הילוך כבר בבלימה בקו ישר,
ברכיבת כביש אתה אמור להגיע לפניה כשסיימת את הבלימה ואתה בהילוך הנכון ואם גז קבוע או לפחות מעט גז לשחרר את החופש בתיבה ולאזן את המשקל על הצמיגים.
בהצלחה