קיזודו הבנת אותי, אני מבין את התאוריה אבל במציאות היא לא פרקטית לדעתי ואסביר:
כמו שתראה בצילום המסך שצירפתי כמה הודעות קודם.. הרווח שלך מהתנועה למרכז הכביש הוא אכן כמה מטרים עמוקים ומרוחקים לתוך הפנייה.. אין וויכוח. הבעיה היא שאני כרוכב נמצא על אותו מישור עם הפנייה והיכולת לזהות שינויים בהידוק הפניה היא אפסית לדעתי מפני שה 5 -10 מטרים שהרווחנו ככ רחוקים וקטנים ובתוך דבר קטן מאוד קשה לראות שינויים. במבט ממעוף הציפור על הפניה ברור שקל להינות מהיתרון.. אבל בהטייה כשהעיניים שלי בגובה 1.5 מטר מהכביש.. היכולת שלי לזהות שינוי בהידוק הסיבוב שהמצא 50 מטר ממני היא אפסית.. שוב זו דעתי, אולי אחרים יכולים.
נסו לחשוב על זה כשאתם צופים בכדורגל פעם בטלויזיה מנקודה גבוהה מעל המגרש ופעם מנקודת מבטו של השחקן.. אותו משחק.. ראות שונה.