לא זה לא.
אלה לא צריכים להיות המחירים, ואלה לא מספרים שאני רגיל לראות בכתבות.
דוגמא - מחירון טיפולים של המתחרה מהבית, ימאהה MT-09 - נלקח מהאתר של מטרו:
טיפול 1000 905.86₪
טיפול 10000 1086.05₪
טיפול 20000 1975.18₪
טיפול 30000 1343.06₪
טיפול 40000 2953.78₪
גם כן יקר מאוד, אבל ממש לא קרוב ל-8K על פני 24 אלף ק"מ.
וכן, אני לא מבין למה טיפול קטן צריך לעלות כ"כ הרבה.
שעה וחצי עבודה - 450 ש"ח (אלא אם המוסך חזיר ממש, ומחייב מעל 300 לשעה).
גלון שמן - 300 ש"ח (לחייב מעל זה זאת גנבה, כי למיטב ידיעתי - המוסכים לא ממלאים מוטול 300V ודומיו אלא אם הלקוח מבקש. וגם זה מחיר מופקע).
פילטר שמן - 100 ש"ח. פילטר אויר - 300 ש"ח (ומה שמעבר - זאת גנבה לשמה).
רבעיית פלאגים (נגיד וצריך, למרות שאני לא מבין למה להחליף פלאגים אחרי 12K בשימוש רגיל) - 300 ש"ח (והגנבה כבר בפנים).
חומרים, שייבה וכו' - 50.
הגענו ל- 1500 ש"ח עם פלאגים. מישהו יכול להסביר לי איך לקחו את הסכום המוגזם הזה, שכבר כולל את הגניבה בפנים - והכפילו אותו כדי להגיע לפאקינג 2900 ש"ח בטיפול 12?!