ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
1,000 ק"מ – 1,135 ש"ח
12,000 ק"מ – 2,912 ש"ח
24,000 ק"מ – 4,069 ש"ח
סה"כ ל-24,000 ק"מ – 8,116 ש"ח

SAY WHAT?!
הם נפלו על הראש שם במטרו?!
זה "אופנוע תקציב"? איך בדיוק עוזר לך מחיר רכישה נמוך, אם בשימוש יומיומי בשנת השימוש הראשונה את צריך לשלם שמונת אלפים שקלים על טיפולים שוטפים בלבד?

מה כבר עושים בטיפול 12? ממלאים שמן עם פירורי זהב בפנים ומתקינים פלאג עם אלקטרודה מצופת אורניום?
מה כבר עושים בטיפול 24? בנוסף לטיפול 12, בודקים מרווח שסתומים עם מדיד עלים דיגיטאלי עם ציפוי ננו שפותח במיוחד עבור NASA?

אביעד, אני מאוד מקווה שיש כאן טעות במספרים...
ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לא זה לא.
אלה לא צריכים להיות המחירים, ואלה לא מספרים שאני רגיל לראות בכתבות.
דוגמא - מחירון טיפולים של המתחרה מהבית, ימאהה MT-09 - נלקח מהאתר של מטרו:
טיפול 1000 905.86₪
טיפול 10000 1086.05₪
טיפול 20000 1975.18₪
טיפול 30000 1343.06₪
טיפול 40000 2953.78₪
על המחירים של ה-MT-09 שהבאת צריך להוסיף מע"מ כי ב-Z900 הוספתי.
לקחתי טיפול הרצה וטיפולי 10,000 ו-20,000 בימאהה, הוספתי 40% מטיפול 30,000 כדי שיהיה מקביל ל-24 אלף ק"מ ב-Z, והוספתי מע"מ על הכל.
יצא 5,270 ש"ח.
עדיין הרבה כסף, אבל ב-Z900 הלכו הרבה יותר רחוק במחירון הטיפולים הלא נורמלי. לכן ציינתי את זה בחסרונות.
אל תנסה לחשב את מרכיבי המחיר. זה אבוד מראש ויש פרמטרים שאתה ואני לא יודעים.

אני מסכים לגמרי עם מגיבים פה בשרשור שאלו מחירי הטיפולים במוסכי החברה. אם תלך למוסך פרטי יעלה לך חצי.
אגב, הסיבה שאנחנו מביאים את מחירי הטיפולים היא בדיוק זו - שלרוכשים פוטנציאליים תהיה אמת מידה ויוכלו לקבל החלטות מראש.