לא מכיר את הקרוקס הג'ט או הסטיזר.
יכול לתת לך חוות דעת על ה-NMAX בתור אחד שרוכב עליו 5 שנים וסוגר 40,000 אלף ק"מ.

כללי:
כקטנוע עירוני הוא מעולה, קטן וזריז ואפשר להשתחל ברוב המוחלט של הפקקים.
בבינעירוני הוא מגיע ל-100 קמ"ש, 110 אם אתה בירידה ומתכופף אבל זה בוודאות לא אזור המחייה שלו.
מיגון רוח מינימלי (שוב, קטנוע עירוני).
חסכוני מאוד בדלק בנסיעה רגועה, אני מגיע ל-1:45 בממוצע.

בטיחות:
יש לו ABS מה שלרוב הכלים בקטגוריה אין.

עיצוב
הוא מינימלסטי בעיצוב, מעט מאוד מתגים (אין אפילו הבהוב לאור גבוה) ותא מטען קטן מאוד (בקושי קסדה נכנסת שם) אך יש תא קטן מתחת לכידון.

טכני:
טווח טיפולים של 6,000 ק"מ שהגדול מתבצע ב18,000 ק"מ (עלות של כ-1,200 ש"ח, שאר הטיפולים מאות בודדות).
בנוגע לאמינות, אז אני יכול להעיד על 0 תקלות, ואני לא אומר את זה כביטוי, אני מתכוון לכך שהיו לי 0 תקלות והפעמים היחידות שביקרתי במוסך היו לטיפולים שוטפים ופנצ'רים.

עלויות:
חדש עולה באזור ה19,000 ש"ח לכן בתקציב של 13,000 ש"ח אתה בהחלט יכול למצוא כלי משנתון 2017-2018.
אבסולוטית הוא יקר יותר מהג'ט או הקרוקס ובטח מהדיאלים אבל בתמורה אתה מקבל אמינות של ימאהה.