עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 41

אשכול: נגיד שאתם גרים בפיאט דוקאטו

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799

    נגיד שאתם גרים בפיאט דוקאטו

    ומדי פעם זזים ממקום למקום. סתם, תרחיש תאורטי.

    קושיה 1 - איך אתם מעדיפים לשנע את האופנוע?

    בגרירה עם מתקן קטן, למשל -
    56553950c15d939f32363008fcec566b.jpg
    (1.1 - מתוך 10 שוטרים שרואים דוקאטו גורר אופנוע, כמה להערכתכם עוצרים להגיד שלום?)

    או שהוואן יתמוך בהעמסה, למשל -

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עם נגרר כמו בתמונה אתה תמצא את עצמך מהר מאוד מגיע לעלות של עגלה.
    אז במקום לתרום למדינת ישראל תרכוש מראש עגלה

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    עגלה צריך לאחסן או לנעול, זה יותר מדי estate.. בכוונה חיפשתי את המכשיר הכי קטן שמסוגל לגרור. אתה מתכוון שזה לא חוקי לגרור ככה בישראל?

    אני אגב נוטה לאופציה 2 - טיפה יותר מאמץ הכנתי, אבל האופנוע מוגן וכל הסיפור שקוף לבריות.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אכן לא חוקי.
    אתה נדרש לרשיון גרירה עם יש לך גלגל אחד על הכביש.
    מאידך יש התקני תליה על וו הגרירה כשהאופנוע לרוחב הרכב.

    אני לא יודע אם זה חוקי בארץ וכמו כן הגבלות משקל

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    לגבי מתקן שהאופנוע לרוחב הרכב , על וו הגרירה, כאשר קניתי מתקן לאופניים דומה, המוכר טען שבצורה כזאת אתה לא אמור לגרור יותר מ 100קג. (דיבר על רכב פרטי)
    אז אני מניח שהמגבלה תהיה קצת יותר גדולה בדוקאטו. אבל לא תוכל לסחוב שם הארלי או אופנוע אחר של 250קג. כנראה.

    Sent from...

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    הפוך גוטה. הפוך!
    הבית לא אמור לסחוב את האופנוע. כאילו דה

    <font size="4">

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ראיתי מישהו פורק מדוקאטו, שאלתי אותו אם היא רואה מוסך כמו פיאט. אמר שכן :/

    חיפשתי משהו יפני (fiat ducato vs ..), ראיתי שיש ניסאן nv400, אבל לא רואה שמוכרים בארץ.

    קושיה 2 - מה הקטע להביא רק פיאט?

    קושיה 3 - איך נועלים פיזית אוטו כזה, כלומר עם מנעול שצריך לשבור? יש ג'אנטים למכוניות שאפשר להעביר מנעולי דיסק דרכם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    לגבי מתקן שהאופנוע לרוחב הרכב , על וו הגרירה, כאשר קניתי מתקן לאופניים דומה, המוכר טען שבצורה כזאת אתה לא אמור לגרור יותר מ 100קג. (דיבר על רכב פרטי)
    אז אני מניח שהמגבלה תהיה קצת יותר גדולה בדוקאטו. אבל לא תוכל לסחוב שם הארלי או אופנוע אחר של 250קג. כנראה.

    Sent from...
    לא חושב שהוא נכנס לרוחב (יבצבץ מצידי האוטו), איך אתה מעלה אופנוע על מתקן ככה?

    עריכה:
    אוקיי, נראה שיש למעשה כמה סוגים של "נגררי רוחב"
    https://wiki.ezvid.com/best-motorcyc...tbike-carriers
    נערך לאחרונה על ידי kaz; 11-09-2020 בשעה 10:27.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    https://www.solo-trailers.co.il/
    אולי רכב יותר זול יתאים במקום הדוקאטי

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הניסן צר יותר מהדוקאטו.

    ובכל מקרה המשקל העצמי של הרכב משפיע גם על המשקל של הנגרר.

    בגדול עדיף לך רכב רחב כגון הדוקאטו או אולי הספרינטר ושות.

    בגדול מותר לך כמה סנטימטר שיבלוט מכל צד (לא זוכר כמה ).



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נראה שאי אפשר לבצבץ לצדדים -

    https://www.paz-nigrarim.co.il/מידע-חוקתי-על-שימוש-בנגררים/

    רוחב:
    החוק מתיר נגררים בכפוף ליחס בין רוחבו של הרכב הגורר לזה של הנגרר.
    לרכבי משא מותר לגרור נגררים כל עוד רוחבו של הנגרר אינו חורג מעבר ל – 20 ס"מ מכל אחד מצדיו של הרכב הגורר.
    לעומת זאת, לרכבים פרטיים מותר לחבר נגררים רק במידה ורוחבו של הנגרר אינו חורג כלל מרוחב הרכב הגורר.
    היום ראיתי ספרינטר, הצצתי ביד 2, הקילומטראז'ים עליהם די גבוהים (גם לדוקאטו למעשה). אחד עם 250K, "כמעט לא נסע". כמה זה הרבה למנועי דיזל של רכבים כאלו?

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אין להם בעיה לנסוע גם חצי מיליון ק"מ. הבעיה לא תהיה הק"מ של המנוע אלא התיישנות של כל מה שלא עשוי מברזל.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אתה מדבר על אטמים וכאלה, או דברים בתוך הרכב כמו המושבים? בשלב ראשון בד"כ מעיפים הכל, חוץ מהמושבים הקדמיים.

    אגב, קראתי שבספרינטר יש הנעה אחורית, אז יש איזה shaft drive שרץ לכל האורך של הרכב.

  13. #13
    יש הרבה מערכות ברכב שמתחילות לעשות בעיות עם הזמן ומרחק הנסיעה.
    ריפוד של הגג ו/או הדפנות (נופל)
    בולמים וקפיצים שכבר לא עושים את העבודה
    מושב הנהג הספוגים בו מתחילים לקרוס
    מערכת המתזים והמגבים.
    מנגנון של החלונות מפסיק לעבוד
    תותבים ומשולשים של ההגה שדורשים החלפה
    תושבות מנוע וגיר
    וכנראה שכחתי כמה.



    Sent from...

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כל מה שהוא קוסמטיקה מעניין לי את התחת.
    אבל,
    צינורות ואטמים, חוטי חשמל שמתייבשים ומפתחים קורוזיה, כל מיני אביזרים מפלסטיק (מיכלי נוזל קירור, תיבות אוויר, מחברים של מערכות שונות, רדיאטור, מנופים וידיות, גלגלי שיניים של חלונות, או סרוואים של דאמפרים של מערכת מיזוג ועוד ועוד....)
    בקיצור...
    רכבים מודרנים לא מזדקנים יפה.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נשמע מעייף. מצד שני בחדשים יש בעיות אחרות -
    https://www.linkedin.com/pulse/fatal...-tom-robertson

    Since 2008 Mercedes Benz developed an extremely complex and expensive exhaust system to comply with our government regulations. Prior to entering the exhaust system the fumes from the engine pass through an EGR valve.
    .
    .
    .
    If any of these parts fails prepare to pay as little as $600 for a N0x sensor (there are two), or approximately $800-$1000 for an EGR valve, to a couple of thousand for a SCR catalytic converter (there are two) or a particulate filter (thankfully only one).
    נראה שמייצרים ספרינטרים מ-95, אבל בארץ נמכרים רק מ-2008, השנה שהוסיפו את האגזוז המניאק. תוהה אם יש דיזלים ישנים בגודל הזה שמסתובבים בארץ, תחילת שנות ה-90 כזה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 13-09-2018, 12:27
  2. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-05-2018, 23:21
  3. 8 סרטי אופנועים שאתם צריכים לראות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-09-2017, 09:56
  4. גריל גז מומלץ?
    על ידי nitzann84 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-07-2016, 23:06
  5. תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 11:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO