עם נגרר כמו בתמונה אתה תמצא את עצמך מהר מאוד מגיע לעלות של עגלה.
אז במקום לתרום למדינת ישראל תרכוש מראש עגלה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
ומדי פעם זזים ממקום למקום. סתם, תרחיש תאורטי.
קושיה 1 - איך אתם מעדיפים לשנע את האופנוע?
בגרירה עם מתקן קטן, למשל -
56553950c15d939f32363008fcec566b.jpg
(1.1 - מתוך 10 שוטרים שרואים דוקאטו גורר אופנוע, כמה להערכתכם עוצרים להגיד שלום?)
או שהוואן יתמוך בהעמסה, למשל -
עם נגרר כמו בתמונה אתה תמצא את עצמך מהר מאוד מגיע לעלות של עגלה.
אז במקום לתרום למדינת ישראל תרכוש מראש עגלה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עגלה צריך לאחסן או לנעול, זה יותר מדי estate.. בכוונה חיפשתי את המכשיר הכי קטן שמסוגל לגרור. אתה מתכוון שזה לא חוקי לגרור ככה בישראל?
אני אגב נוטה לאופציה 2 - טיפה יותר מאמץ הכנתי, אבל האופנוע מוגן וכל הסיפור שקוף לבריות.
אכן לא חוקי.
אתה נדרש לרשיון גרירה עם יש לך גלגל אחד על הכביש.
מאידך יש התקני תליה על וו הגרירה כשהאופנוע לרוחב הרכב.
אני לא יודע אם זה חוקי בארץ וכמו כן הגבלות משקל
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לגבי מתקן שהאופנוע לרוחב הרכב , על וו הגרירה, כאשר קניתי מתקן לאופניים דומה, המוכר טען שבצורה כזאת אתה לא אמור לגרור יותר מ 100קג. (דיבר על רכב פרטי)
אז אני מניח שהמגבלה תהיה קצת יותר גדולה בדוקאטו. אבל לא תוכל לסחוב שם הארלי או אופנוע אחר של 250קג. כנראה.
Sent from...
הפוך גוטה. הפוך!
הבית לא אמור לסחוב את האופנוע. כאילו דה
<font size="4">
ראיתי מישהו פורק מדוקאטו, שאלתי אותו אם היא רואה מוסך כמו פיאט. אמר שכן :/
חיפשתי משהו יפני (fiat ducato vs ..), ראיתי שיש ניסאן nv400, אבל לא רואה שמוכרים בארץ.
קושיה 2 - מה הקטע להביא רק פיאט?
קושיה 3 - איך נועלים פיזית אוטו כזה, כלומר עם מנעול שצריך לשבור? יש ג'אנטים למכוניות שאפשר להעביר מנעולי דיסק דרכם?
לא חושב שהוא נכנס לרוחב (יבצבץ מצידי האוטו), איך אתה מעלה אופנוע על מתקן ככה?
עריכה:
אוקיי, נראה שיש למעשה כמה סוגים של "נגררי רוחב"
https://wiki.ezvid.com/best-motorcyc...tbike-carriers
נערך לאחרונה על ידי kaz; 11-09-2020 בשעה 10:27.
https://www.solo-trailers.co.il/
אולי רכב יותר זול יתאים במקום הדוקאטי
הניסן צר יותר מהדוקאטו.
ובכל מקרה המשקל העצמי של הרכב משפיע גם על המשקל של הנגרר.
בגדול עדיף לך רכב רחב כגון הדוקאטו או אולי הספרינטר ושות.
בגדול מותר לך כמה סנטימטר שיבלוט מכל צד (לא זוכר כמה ).
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נראה שאי אפשר לבצבץ לצדדים -
https://www.paz-nigrarim.co.il/מידע-חוקתי-על-שימוש-בנגררים/
היום ראיתי ספרינטר, הצצתי ביד 2, הקילומטראז'ים עליהם די גבוהים (גם לדוקאטו למעשה). אחד עם 250K, "כמעט לא נסע". כמה זה הרבה למנועי דיזל של רכבים כאלו?רוחב:החוק מתיר נגררים בכפוף ליחס בין רוחבו של הרכב הגורר לזה של הנגרר.
לרכבי משא מותר לגרור נגררים כל עוד רוחבו של הנגרר אינו חורג מעבר ל – 20 ס"מ מכל אחד מצדיו של הרכב הגורר.
לעומת זאת, לרכבים פרטיים מותר לחבר נגררים רק במידה ורוחבו של הנגרר אינו חורג כלל מרוחב הרכב הגורר.
אין להם בעיה לנסוע גם חצי מיליון ק"מ. הבעיה לא תהיה הק"מ של המנוע אלא התיישנות של כל מה שלא עשוי מברזל.
אתה מדבר על אטמים וכאלה, או דברים בתוך הרכב כמו המושבים? בשלב ראשון בד"כ מעיפים הכל, חוץ מהמושבים הקדמיים.
אגב, קראתי שבספרינטר יש הנעה אחורית, אז יש איזה shaft drive שרץ לכל האורך של הרכב.
יש הרבה מערכות ברכב שמתחילות לעשות בעיות עם הזמן ומרחק הנסיעה.
ריפוד של הגג ו/או הדפנות (נופל)
בולמים וקפיצים שכבר לא עושים את העבודה
מושב הנהג הספוגים בו מתחילים לקרוס
מערכת המתזים והמגבים.
מנגנון של החלונות מפסיק לעבוד
תותבים ומשולשים של ההגה שדורשים החלפה
תושבות מנוע וגיר
וכנראה שכחתי כמה.
Sent from...
כל מה שהוא קוסמטיקה מעניין לי את התחת.
אבל,
צינורות ואטמים, חוטי חשמל שמתייבשים ומפתחים קורוזיה, כל מיני אביזרים מפלסטיק (מיכלי נוזל קירור, תיבות אוויר, מחברים של מערכות שונות, רדיאטור, מנופים וידיות, גלגלי שיניים של חלונות, או סרוואים של דאמפרים של מערכת מיזוג ועוד ועוד....)
בקיצור...
רכבים מודרנים לא מזדקנים יפה.
נשמע מעייף. מצד שני בחדשים יש בעיות אחרות -
https://www.linkedin.com/pulse/fatal...-tom-robertson
נראה שמייצרים ספרינטרים מ-95, אבל בארץ נמכרים רק מ-2008, השנה שהוסיפו את האגזוז המניאק. תוהה אם יש דיזלים ישנים בגודל הזה שמסתובבים בארץ, תחילת שנות ה-90 כזה.Since 2008 Mercedes Benz developed an extremely complex and expensive exhaust system to comply with our government regulations. Prior to entering the exhaust system the fumes from the engine pass through an EGR valve.
.
.
.
If any of these parts fails prepare to pay as little as $600 for a N0x sensor (there are two), or approximately $800-$1000 for an EGR valve, to a couple of thousand for a SCR catalytic converter (there are two) or a particulate filter (thankfully only one).