זה לא מטיב עם המנוע
למה לא מסבים משאיות לגפ"ם, זה לא משתלם אם הן עושות 500k+ ק"מ?
חשבתי שזה מיתוס(כי בהתחלה לא היה ניסיון ולא הסבו כמו שצריך..)
זה מיתוס. מכיר רכבים כולל ואן דיזל שעברו מאות אלפי ק"מ על גז. אני בכלל לא מבין למה המדינה לא מעבירה את כל הרכבים לגז...
לא גפ"ם אני יודע אבל המוח יהודי יכול לנסות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
שרפת גז היא שרפה "ענייה",בדומה לתערובת ענייה (יחס אוויר דלק נמוך - מעט מידי דלק) וזה יכול לגרום לשרפת שסתומים ועוד.
לכן כשמסבים מנועים שתוכננו במקור לעבוד על בנזין זה לא בדיוק אותו הדבר.
מנוע סולר לא בנוי לעבוד באותה צורה.
הבנתי שיחס הדחיסה עולה, וגם האדים בטמפ' גבוהה יותר, כך שהשסתומים באמת תחת יותר עומס כששורפים גפ"ם.
אבל, המתקינים אמורים להיות מודעים לזה, ולשים בשסתומים שמן כלשהו(??). אני גם שמעתי על רכבים שהוסבו וממשיכים מאות k.
מתחיל לחשוב שלהתעסק עם רכב בגודל של דוקאטו יכול להיות בעייתי.
למשל -
https://www.lawforums.co.il/SingleMe...sageID=1219356
חיפשתי מכוניות קטנות יותר שאנשים הסבו למגורים, ושעדיין אפשר לגלגל לתוכן אופנוע (בשביל לגרור אופנוע עם גלגל על הכביש נראה שצריך רישיון גרירה שעולה 15K, ונדרש בשבילו רישיון C1 כקדם).בע"פ 191/05 נבארי נ' הוועדה המחוזית לתכנון ובניה , אשר אושרה בהחלטת ביהמ"ש העליון, קבע ביהמ"ש כי אוטובוס, משאית ועגלה אשר הוצבו על קרקע חקלאית, מהווים "בניין".
בית המשפט הוסיף ופסק כי "על מנת שמבנה יחשב לבניין כאמור לעיל, אין צורך להוכיח חיבורו לחשמל ולאנטנת טלוויזיה ואין צורך להוכיח כי הוא משמש לאכסון או למגורים, אך הוכחתם של הנדבכים דלעיל מאששת את הקביעה כי אכן בבנין עסקינן"
התחלתי ממיני וואנים יפניים, ונתקלתי בשמות כמו טויוטה פריוויה וניסאן לארגו -
קובץ מצורף 9076
נראה כמו הגרסא היפנית של הרכב של צוות לעניין.
יש גם דגמים שלא ראיתי שיש ביד2, למשל מיצובישי דליקה -
https://archive.curbed.com/2019/5/6/...shi-delica-4x4
קובץ מצורף 9077
יש דרך סבירה לדעת לאילו מכוניות ישנות יש עדיין חלפים לטיפולים בארץ? פשוט מתקשרים לפירוקיות ושואלים מה יש במלאי?
יחס דחיסה לא עולה והשמן בשביל קירור.
השמן מוזרק ביחד עם הגז אם אני לא טועה.
ניסן קבסטר
משאית פול סייז לבעלי רשיון ב
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא יודע אם זה יעזור לפקח של רשות מקרקעי ישראל שהרישיון הוא ב' :/
חשבתי לכיוון ניסאן לארגו או מיניוואן יפני כלשהו בתור ניסיון ראשון.
ברכיבה על כביש שאני לא זוכר את מספרו מחוץ לקו, ראינו שיירה של וולקסווגן caddy עם לוחיות לבנות, אני מניח שגם טרנספורטרים הולכים טוב שם, אז קצת פחות בא לי.
ביפנים ראיתי למשל שדליקה הולך טוב, אבל אין כאלה ביד2
יעזור למי שרוצה קראוון ואין לו רשיון משאית.
הקבסטר מגיע עם 155 כ"ס המופקים ממנוע דיזל
אפשאות לחד קבינה או קבינה כפולה
וכמובן משטח נשיאה המאפשר בניית קרוואן מכובד.
את הפקח לא מעניין איזה רשיון יש לנהג למעט רשיון ציד (וגם זה אני לא בטוח).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חשבתי על ניסאן קצת יותר קטנה, לארגו. 350K זה הרבה לרכב כזה?