הבנתי שיחס הדחיסה עולה, וגם האדים בטמפ' גבוהה יותר, כך שהשסתומים באמת תחת יותר עומס כששורפים גפ"ם.

אבל, המתקינים אמורים להיות מודעים לזה, ולשים בשסתומים שמן כלשהו(??). אני גם שמעתי על רכבים שהוסבו וממשיכים מאות k.


מתחיל לחשוב שלהתעסק עם רכב בגודל של דוקאטו יכול להיות בעייתי.
למשל -
https://www.lawforums.co.il/SingleMe...sageID=1219356

בע"פ 191/05 נבארי נ' הוועדה המחוזית לתכנון ובניה , אשר אושרה בהחלטת ביהמ"ש העליון, קבע ביהמ"ש כי אוטובוס, משאית ועגלה אשר הוצבו על קרקע חקלאית, מהווים "בניין".

בית המשפט הוסיף ופסק כי "על מנת שמבנה יחשב לבניין כאמור לעיל, אין צורך להוכיח חיבורו לחשמל ולאנטנת טלוויזיה ואין צורך להוכיח כי הוא משמש לאכסון או למגורים, אך הוכחתם של הנדבכים דלעיל מאששת את הקביעה כי אכן בבנין עסקינן"
חיפשתי מכוניות קטנות יותר שאנשים הסבו למגורים, ושעדיין אפשר לגלגל לתוכן אופנוע (בשביל לגרור אופנוע עם גלגל על הכביש נראה שצריך רישיון גרירה שעולה 15K, ונדרש בשבילו רישיון C1 כקדם).

התחלתי ממיני וואנים יפניים, ונתקלתי בשמות כמו טויוטה פריוויה וניסאן לארגו -
קובץ מצורף 9076
נראה כמו הגרסא היפנית של הרכב של צוות לעניין.

יש גם דגמים שלא ראיתי שיש ביד2, למשל מיצובישי דליקה -
https://archive.curbed.com/2019/5/6/...shi-delica-4x4
קובץ מצורף 9077

יש דרך סבירה לדעת לאילו מכוניות ישנות יש עדיין חלפים לטיפולים בארץ? פשוט מתקשרים לפירוקיות ושואלים מה יש במלאי?