מבחן דרכים ל-790 אדוונצ'ר R - האדוונצ'ר הקרבי לשטח של ק.ט.מ שממקם את עצמו בין אופנועי אדוונצ'ר לבין אופנועי אנדורו; הווידאו והגלריה בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...d7%a6%d7%a8-r/
מבחן דרכים ל-790 אדוונצ'ר R - האדוונצ'ר הקרבי לשטח של ק.ט.מ שממקם את עצמו בין אופנועי אדוונצ'ר לבין אופנועי אנדורו; הווידאו והגלריה בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...d7%a6%d7%a8-r/
תוהה לעצמי,
אם הוא לא נוח ברכיבות ארוכות כמו שאדוונצ'ר בסוף אמור להיות ונותן רק את האדג' ברכיבת שטח,
למה בעצם לא להעדיף את ה-690/701 אנדורו? גם הם לא כ"כ מתאימים לרכיבות כביש ארוכות, וגם הם להבנתי טובים מאוד בשטח.
אז אמנם פחות אלקטרוניקה וצילינדר (ופחות 25K בערך), אבל מבחינת הייעוד שלהם הם לא עושים את אותו דבר בעצם?
עשיתי כביש עם ה-690 אינדורו (עד כ-4-5 שעות רכיבה יומיות).
לא היה נוח במיוחד, אבל בהחלט נסבל.
כל עוד ה-790 לא פחות טוב בפרמטר הזה - אז מדובר פה במכונת טיולים משובחת.
מה גם שהוא מטפל באחת הנקודות המבאסות ביותר של ה-690 - טנק דלק קטן, שלא מאפשר להתרחק מהציוויליזציה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual