זה התחיל אחרי החלפת הצמיג ?
מילית אוויר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לי גי דינק 250, סה״כ הוא סבבה, עשינו לו טיפול גדול הוחלף גם בית רולים בנוסף
לרולים עצמם, מגיע בדרך כלל עד 140 ללא בעיה ואני נוסעת עליו כמעט כל היום כי זה רכב עבודה, היום החלפתי גלגל קדמי, לאחר מכן יצאתי לכביש המהיר והוא פתאום לא מצליח לעבור את ה102 קמש, וכשאני מנסה לעלות הוא מתחיל לרטוט מבפנוכו, יש לכם רעיונות של מה זה יכול להיות?
זה התחיל אחרי החלפת הצמיג ?
מילית אוויר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תבדקי אוויר. אולי הרכיבו את הגלגל הפוך אבל תבדקי קודם לחץ אוויר
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לצמיג שני כיווני סיבוב אבל לא חושב שזה קשור
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן כיוון הסיבוב לא קשור.
אני הייתי מהמר על אחד מהשנים:
1. הרכבה גרועה של הקאליפר שגרמה לרפידות להיתפס - אם כן, זאת בעייה בטיחותית ממדרגה ראשונה. כדי לפסול את זה, תוכלי לגלגל את הקטנוע ולראות האם הוא מתגלגל חלק או שהגלגלול קשה ויש רעשים חריגים.
2. בעיה שלא קשורה ספציפית להחלפת הצמיג. במקרה זה, צריך עוד מידע:
האם הבעיה התחילה מיד לאחר ההחלפה?
האם יש שינוי בצליל של הקטנוע?
מה זה "לרטוט מבפנוכו"? היכן מורגשות הרעידות - בכידון, בכיסא או שכל הקטנוע רוטט?
האם יש ירידה כללית בביצועים - האצה חלשה וכו'?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לאור זה שהוא רשם שעבר טיפול והחליפו משקולות ובית משקולות, אני מנחש ששמו רולים במשקל לא מתאים, נמוך מדי.
רולים במשקל כזה יתנו פתיחה חזקה על חשבון סגירה יותר נמוכה.
עשינו טיפול גדול - עודף שמן גיר או מנוע מאטים את המנוע.
משקולות או רצועה לא תואמים לדגם גם.
בית הרולים אמור לנוע חלק על הפין,אם הוא תקוע מסיבה כלשהי - זה גורם לכך (הרטט והמהירות).
מכסה תיבת האוויר אמור להיות מהודק.
הבנתי מההודעה הראשונה שהטיפול הגדול בוצע לפני זמן מה, והבעיה הופיעה אחרי החלפת הצמיג...
אם פות"ש ידאג להסביר את השתלשלות הארועים בצורה ברורה יותר, יהיה אפשר לעזור.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual