אכן כיוון הסיבוב לא קשור.
אני הייתי מהמר על אחד מהשנים:
1. הרכבה גרועה של הקאליפר שגרמה לרפידות להיתפס - אם כן, זאת בעייה בטיחותית ממדרגה ראשונה. כדי לפסול את זה, תוכלי לגלגל את הקטנוע ולראות האם הוא מתגלגל חלק או שהגלגלול קשה ויש רעשים חריגים.
2. בעיה שלא קשורה ספציפית להחלפת הצמיג. במקרה זה, צריך עוד מידע:
האם הבעיה התחילה מיד לאחר ההחלפה?
האם יש שינוי בצליל של הקטנוע?
מה זה "לרטוט מבפנוכו"? היכן מורגשות הרעידות - בכידון, בכיסא או שכל הקטנוע רוטט?
האם יש ירידה כללית בביצועים - האצה חלשה וכו'?


ציטוט ההודעה בתגובה