תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: סיכום שנה ו15,000, ninja 650 17-20 - הגדרת הבינוניות.

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840

    סיכום שנה ו15,000, ninja 650 17-20 - הגדרת הבינוניות.

    אז מה זה? ninja זה לא, למרות השם.
    האופנוע הזה בא משושלת ארוכה וותיקה של אופנועים משעממים ואמינים.
    תחילת הדרך איפהשהוא באמצע שנות ה90, עם הer5, האח הערום והממותן קלות של הgpz500 האגדי.
    באמצע שנות ה2000 הדגם שודרג והפך לer6 כשהוא מתחלק ל2 דגמים, er6f (פיירינג), er6n (נייקד).
    לאורך השנים ועם הזמן הדגמים עברו כל מיני שינויים והתאמות אולם הבסיס תמיד היה ונשאר אותו דבר:
    מנועי טווין מקבילי שנעים באיזור ה70 כ"ס, אופנועי כביש בסיסיים למדי, זולים, אמינים ודי משעממים שעושים עבודה טובה סה"כ.
    affordable bikes למעמד הביניים-.
    אגב, מסביב למנועים האלה, קוואסאקי בנתה את כל סדרת ה650 שלה, הוורסיס, הנינג'ה, הZ, והוולקן, כאשר כמובן לכל דגם ההתאמות ביחס לסגמנט שלו (מתלים ארוכי מהלך וחיזוקים לשלדה וכיול ליותר מומנט בוורסיס וכו'..).
    חשוב להזכיר שהייתה לקווואסקי פאדיחה רצינית ובשנים 2011-2014 מתוך ניסיון לחיסכון - החליפו את השסתומים לשסתומי המוות שהיה להם מנהג לעוף מתוך הבוכנות באמצע הנסיעות ולחרב מנועים שלמים. מ2015 העניין תוקן וברוב המוחלט של האופנועים בארץ מהשנים האלה החליפו את השסתומים ל"מחוזקים".

    בחזרה לנינג'ה, משנת 2017 הדגם עבר שינוי מהותי יחסית, העיצוב השתנה לגמרי ובהשראת האחים החתיכים והמבוקשים יותר (סופרספורט 600), האופנוע קיבל פול פיירינג ועיצוב חדש לכל הזרוע האחורית, השיל ממשקלו איזה 20 קילו, ואיבד כמה כ"ס בגלל תקנות היורו החדשות.
    והכי הכי חשוב, הוא זול. מאוד.
    האופנוע נמכר מהחברה ב45,000 וזה לפני הנחות, מה עוד שבשוק הוא נמכר הרבה מתחת למחירון שלו באופן קבוע.
    עקב כך, אפשר (עם קצת מיקוח) לרכוש אופנוע יד ראשונה שבקושי יצא מאחריות ועם כלום ק"מ, בפחות מ30,000 שקל. זה די חסר תחרות בארץ.
    את האופנוע איבדתי טוטל לוסט בתאונה והוא נמכר לחלקים (אחרי שהיה מפורסם למכירה כ3 חודשים, corona times).

    אודה שלא התחברתי לאופנוע הזה בכלל אבל הנה קצת רשמים שלי מהאופנוע - לטובה:

    מראה - 9.5\10. מושך מבטים בכל מקום שהוא חונה לטוב או לרע.

    צריכת דלק - 9.25\10. פנטסטית. 1:23.5 מדוד ב30 תדלוקים. 60% בין עירוני 130-160 קמ"ש בממוצע. 40% עירוני.

    תצוגה - 9\10. רואים ברור בכל תנאי מזג אוויר, יש שם כל מיני פיצ'רים חמודים כמו סימול מתי שאתה נוסע חסכוני, צריכת דלק כרגע וממוצעת, לפי ק"מ לליטר וכו'.

    ברקסים 9\10. פשוט מעולים אפשר לעצור עם אצבע אחת רוב הזמן, המון המון רגש, בלמים פשוטים שעובדים טוב. גם הABS עובד מצויין ומשתלב מצויין עם הבלימה בלי להיות מורגש יתר על המידה.

    גיר - 8.75\10. חלק ועובד מעולה. אני לא נותן 10 כי אפשר להוריד מ2 לN אם מורידים בעדינות חצי הילוך (לפחות באופנוע שלי) ולא נראה לי שזה מתוכנן (אם כי מאוד נוח).

    עירוני - 8.75\10. מפתיע מאוד. למרות הפול פיירינג האופנוע סופר צר. אפשר לעבור אתו בכל חור והמומנט שלו מייצר את האופציה לצאת לעקיפות סופר מהירות בקלי קלות. הדבר היחיד שמקלקל את החגיגה זה הזווית היגוי שלו שקצת צרה ודורשת חזרה אחורה בפקקים סופר צפופים. אבל מדובר במקרים נדירים. אולי 1 לשבוע בשבילי כשאני נוסע כל יום בפקקים. לצורך העניין יש לי גם xevo250, והנינג'ה מפרק אותו בתוך העיר בכל מצב ובכל פקק.

    טיפולים - 7.75\10. סבירים ואפילו קצת זולים לסגמנט, פעם ב12K כ1600 שקל בממוצע, צמיגים רפידות שרשרת גגשים כרגיל.
    אני טיפלתי הכל לבד, סדר גודל של כמה מאות שקלים ליישור קו והחלפה של כל המתכלים.
    הטיפולים יחסית ארוכים וקצת מעצבנים, אין משהו ייחודי, אבל הרבה דברים קטנים ומעצבנים שגורמים לטיפולים להתארך, במיוחד בהתחלה.
    (גם במוסך לוקח חצי יום לטיפול לפי מה שהמוסכניק אמר לי).

    לרעה:
    נוחות - 6.5\10. מיגון רוח מקורי, קטסטרופה. לאחר החלפה לחלופי גבוה - מעולה. תנוחת ישיבה - נוחה למדי לנסיעות של עד 45 דקות. יש לחץ של הרגליים כלפי הרגליות שיוצר כאב בנסיעות ארוכות, כמו כן נמלולים בידיים וברגליים לאחר נסיעות של יותר משעה (בעיקר בסל"ד נמוך יחסית, נסיעות באיזור 80-100 קמ"ש הכי גרוע) + כאב תחת. אבל נסיעות קצרות יחסית כמו ירושלים - ת"א שהייתי עושה הרבה, עוברות די בסבבה, לפעמים אם יש הרבה פקקים אז גם היה מתחיל לבאס קצת. עוד עניין, בולם אחורי בינוני מינוס, שלא עומד בקו אחד עם כל האופנוע, כניסה לבורות רציניים בבין עירוני תעביר חבטה לגב וזה מבאס את הנסיעה, אם כי זה לא קורה כל הזמן, אולי פעם בנסיעה כזאת, עדיין.

    מנוע - 6\10. הוא פשוט משעמם ואין לו שום צליל שאפילו מתחיל לגרות. כולל עם האגזוז arrow שהיה לי על הכלי. על הצד החיובי זה מנוע חזק עם הרבה מומנט ולא חסר כוח כמעט בשום זמן. בבין עירוני אפשר לנסוע על שישי בלי לגעת בהילוכים כמעט. 60-200 והוא די בסבבה, כולל בעליות.

    ספורטיביות - 6\10. סביר. אפשר להתחרע אתו אחו שילינג, כמו עם כל אופנוע שיש לו קצת כח ומתלים סבירים... אלא שהוא פשוט לא מגרה אותך כל כך לעשות את זה... לקחתי אותו כמה פעמים לנס הרים. לא נהנתי יותר מדי. האופנוע טיפה כבד בהפלקות, ואופי המנוע שגורם לך לרכוב על המומנט בסל"ד בינוני פשוט לא מעניין. נזכיר גם לרעה שיש לאופנוע בעיה במעבר ממצערת סגורה לגמרי למצערת פתוחה. האופנוע מקבל טלטול שמוריד מאוד מהביטחון ומפתיחת הגז בפניות.


    זהו, סה"כ האופנוע מקבל ממני 9 במדד עלות\תועלת \ שקל\אופנוע, ו6 במדד mudale (כי הוא פשוט לא מהנה במיוחד).
    אני חושב שבגלל המחיר הזול שלו יש לו מקום חשוב בשוק. סה"כ מדובר באופנוע בינוני אבל די טוב. שהשילוב של הגיר-קלאץ-ברקס שלו נותן תפעול נעים למדי (שכחתי לציין שיש לו קלא'ץ asist וקלא'ץ מחליק).
    יהנו ממנו במיוחד מי שצריכים אותו לנסיעות עירוניות ונסיעות בין עירוניות קצרות או מי שאין לו תקציב גבוה לאופנוע. למי שמתכוון לטחון בין עירוני ארוך\טיולים, עדיף למצוא משהו יותר נוח או יותר מעניין.

    תמונת או שזה לא קרה:



    נערך לאחרונה על ידי mudale222; 09-09-2020 בשעה 17:13.

אשכולות דומים

  1. הבדל בין הגדרת אופניים לאופנוע
    על ידי oradul בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-07-2019, 11:18
  2. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  3. הגדרת טיפולים
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-05-2017, 16:17
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-02-2017, 15:43
  5. הגברת טורים בשחרור מצמד
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 21:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO