תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: אגזוז סדוק + טורים קצת גבוהים מהרגיל ימאהה איקסמקס 250

  1. #1

    אגזוז סדוק + טורים קצת גבוהים מהרגיל ימאהה איקסמקס 250

    היי, לאחרונה שמתי לב שנסדק לי הריתוך בין הדוד לסעפת בדיוק איפה שהריתוך ומבצבץ משם סוג של צמר מברזל ובנוסף לכך הטורים יחסית גבוהים בנסיעות בין עירוניות לדוגמא אם פעם הייתי מגיע ל140 קמש והספידומטר היה מראה לי 8000 סל"ד אז נכון להיום אני מגיע ל115 והסלד כבר עומד על 9000 וכשאני נמצא במהירויות הללו אז מדי פעם יש מאין משיכה אחורה בדיוק לחצי שנייה של הקטנוע כאילו עזבתי את הגז או משהו כזה.

    האם הבעיות קשורות זו לזו? ומה כדי לי לעשות בשביל לא לצאת בנזק כלכלי על כלי שכבר לא כלכך שווה השקעה

    מדובר בימאהה איקסמקס 250 סמ"ק שנת 2017 עם 36אלף על השעון

    תודה וסופש נעים לכולם.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא אמור להיות קשר.
    עשית טיפול לוריאטור לאחרונה?
    הירידה בכוח שאתה מרגיש היר כנראה המנתק.

  3. #3
    לא עשיתי טיפול, אבל הוריאטור כן נפתח בגלל בעיה בגיר
    הטיפול הגדול יבוצע בקרוב ב40k

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אז סביר להניח שלא סגרו כמו שצריך, או לא גירזו או משהו שם.

  5. #5
    ובעניין האגזוז, האם אני יכול להמשיך לנסוע כך עד שאמצא אגזוז מפירוק או שזה ממש מסכן את הקטנוע?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם זה צמוד לדוד ולא למנוע,
    ואם זה רק סדק ולא בריחת גזים משמעותית (גם היית שומע) אז אין בעיה. אבל לא להזניח כי סדקים טבעם לגדול.
    אם האגזוז במצב טוב, אפשר גם לנסות לרתך.

  7. #7
    כל הריתוך נשבר, זאת אומרת שבמידה ואפרק את הברגים אז הדוד פשוט יפול והוא לא מחובר לסעפת וכן יש בריחת גזים והרשת ברזל הזו יוצאת משם קצת

    זה לא קרוב למנוע

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    תרתך אותו. היה לי אותו סיפור במובי, ריתכתי את האגזוז יצא פיקס.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    https://www.ebay.co.uk/itm/373017978116

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ^ הסעפת הזו לא מתאימה והשבר הוא בדוד.

    תופעה נפוצה במנוע הזה.
    בגדול זה לא גורם לנזק אבל הסחיבה נפגעת.

    ריתוך - מדובר במשתיק ממתכת עדינה היא נשרפת דיי בקלות.
    לא בטוח שישתלם לתקן (וגם המשתיק מפורק מבפנים ואין כל כך טעם בתיקון חיצוני).

    בד"כ דפיקות בשילוב מ N גורמות לשבר הזה וריתוך או החלפת משתיק לא יחזיקו אם לא יטפלו בהן.

    משיכות קדימה אחורה יכולות להיות קשורות אליו וזה לא משפיע על הסל"ד.
    סלד גבוהה ומהירות נמוכה זה בגלל הוריאטור.

    יש לי משתיק ששבור מבפנים אבל שלם באזור השבר הזה.
    אם מעוניין צור קשר
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-09-2020 בשעה 11:05.

אשכולות דומים

  1. כבה בטורים גבוהים - ימאהה WFR 250 (כ"ע)
    על ידי דקל בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 12-03-2020, 11:17
  2. R1 2004 טורים גבוהים
    על ידי ILYA בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 19:52
  3. טורים גבוהים אחרי שיפוץ גויירייד 200
    על ידי Cabrnet בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 18:47
  4. Gsr750 - בק פייר חזק מהרגיל..
    על ידי Kirma בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2016, 20:30
  5. קימקו ניו דינק טורים גבוהים
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 15:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO